Hej Pia
Ja det bliver da bare super spændende at høre hvad lægen siger på mandag! Så er det bare med at nyde den sidste weekend inden to bliver til tre
Jeg venter spændt på at høre hvornår du skal sættes igang. Undersøgte jm dig indvendigt??
De regner også med at jeg skal sættes igang med stik piller, deres procedure er 1 den første dag, 2 den næste så pause og derefter forfra. Jeg håber at mine plukkeveer har gjort lidt, sidst var jeg jo ca 1 cm åben, og havde 1-1½ cm livmoderhals tilbage. Når den er udslettet kan de jo tage vandet. Sådan gik det med Valdemar, der fik jeg 2 dage med 3 stik piller i alt, og 3. dagen tog de vandet og så kom veerne ellers med fuld fart 
Ja det bliver spændende om vi får vores dejlige babyer at se samme dag, om ikke andetr bliver det da ihvertfald tæt på hinanden 
Håber fys har kunnet gøre endnu mere for dig...
Dejligt med en shoppe tur sammen med søs. Vi havde en travlt dag i går, jeg havde begge unger hjemme, så vi startede dagen med morgenmad hos mormor og bedstefar, de skulle til Norge og vi passer hus og hund i denne weekend. Bagefter tog vi til Kbh og besøgte min moster som er indlagt på rigshospitalet, og til sidst handlede vi inden vi tog hjem!
Så var det bage kage tid og lave pizza tid, rigtgi hyggeligt men for søren hvior jeg ødelagt i går aftes og især i nat 
I dag er det bare en slappe af dag, vi kører en tur om lidt for at der skal ske lidt for ungerne, og ellers er det bare hygge. Vejret er sådan nogenlunde i dag, det regner i det mindste ikke 
God weekend til dig og Flemming
Knus Kathrina 38+4
Anmeld