Vil I lade jeres børn passe hvis de var syge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2016

alenemor42

Forstår ikke helt hvad formålet med tråden er ?

At blive forarget over noget andre vil gøre som du ikke selv vil ?

At kunne klappe dig selv på skulderen fordi du syntes du er bedre  end dem der ville få passet deres syge barn for at gå ud ?

De er så fantastiske de her tråde med selvophøjede moralske vogtere der har brug for at blive bekræftet 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2016

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Øh? Din tråd hedder "Ville I lade jeres børn passe, hvis de var syge?" 

Forstår dig ikke lige

Anmeld Citér

28. februar 2016

Super-Mom

Anonym skriver:

Som jeg skrev i starten så tager vi ikke om at det er fordi man skal på arbejde men til fest. 

Desuden blev der heller ikke nævnt noget om at barnet var sygt. Kun en smule snottet. 

Hmm nu modsiger du jo dig selv 

i teksten skriver du barnet er mega snottet og hoster Og skal have Panodil... Ligesom du i overskriften skriver ville i lade jeres børn passe hvis de var syge... 

I min verden sender man ikke børn på overnatning hvis de har brug for Panodil hvilket jeg forbinde med at barnet er sløj og evt feber.. 

Men var min datter en smule snottet og ellers frisk ser jeg ingen problem i en overnatning da hun jo så ikke er syg som sådan.. Alle små børn er snottet i vinterhalvåret 

Anmeld Citér

28. februar 2016

komodo

Jeg har svaret ja, dog kun hvis jeg skal i skole og det er bedsteforældrene der passer dem

Anmeld Citér

28. februar 2016

Anonym trådstarter

alenemor42 skriver:

Forstår ikke helt hvad formålet med tråden er ?

At blive forarget over noget andre vil gøre som du ikke selv vil ?

At kunne klappe dig selv på skulderen fordi du syntes du er bedre  end dem der ville få passet deres syge barn for at gå ud ?

De er så fantastiske de her tråde med selvophøjede moralske vogtere der har brug for at blive bekræftet 

Det har slet ikke noget at gøre med at klappe sig selv på skulderen. 

Jeg spørger fordi jeg gerne vil vide hvad folks syn er på det. Hvis jeg er ene og alene i verden om at synes det, kunne det jo være at JEG skulle udvide min horisont. 

Derfor jeg spørger. Men hvis du har en problem eller føler dig tråd over tæerne kan du jo lade være med at svare

Anmeld Citér

28. februar 2016

Anonym trådstarter

Super-Mom skriver:

Hmm nu modsiger du jo dig selv 

i teksten skriver du barnet er mega snottet og hoster Og skal have Panodil... Ligesom du i overskriften skriver ville i lade jeres børn passe hvis de var syge... 

I min verden sender man ikke børn på overnatning hvis de har brug for Panodil hvilket jeg forbinde med at barnet er sløj og evt feber.. 

Men var min datter en smule snottet og ellers frisk ser jeg ingen problem i en overnatning da hun jo så ikke er syg som sådan.. Alle små børn er snottet i vinterhalvåret 

Synes ikke jeg modsiger mig selv. Fik muligvis ikke skrevet alt i starten, fordi jeg er træt. Har ikke sovet i nat. 

Men jeg har lavet en opdateret version længere inde i tråden. 

Men det er vel også et definitions spørgsmål om hvad en smule snottet er? Moren sagde en smule snottet til mig. Men altså i min verden var der meget snot. Måtte i hver fald suge næsen pga det

Anmeld Citér

28. februar 2016

Super-Mom

Anonym skriver:

Nu skal jeg prøve at formulere mig mere tydeligt som nogen skriver. 

Forældrene skal i byen og det har været planlagt et stykke tid. Og skal derfor passes ude med overnatning. Barnet har været syg hele ugen med feber. 

Moren siger så i går før pasning at barnet ikke er sygt mere kun lidt snottet. Barnet er ikke særlig glad og vågner med snot i hele hovedet, hoster og føles varmt. Skriver så til moren som siger jeg kan give noget Panodil. 

Barnet skulle ikke have haft feber i to dage siger moren. Men nu er Panodil også febernedsættende, så hvis barnet har fået det, så kan man jo heller ikke se om det har feber. 

Anyway barnet har stort set ikke sovet i nat, pga meget snottet næse, hoste og rallen. 

Jeg tænker bare at det vidste man jo godt og så har man været bevidst om at det stadig var sygt, bare undladt at informere om det...

personligt ville jeg selv aflyse det jeg skulle hvis mit barn var sygt og ikke få det passet. Desuden er barnet også meget tryghedssøgende pga institutions start og separations angst fra mor og far. 

Tror jeg har fået det hele med nu. 

I dette tilfælde ville jeg bede forældrene om at hente barnet igen... Det er ikke okay hverken for dig eller barnet ! Barnet er tydeligvis ikke tilpas 

jeg ville ikke bare give Panodil til andres børn og påtage mig det ansvar.. Forældrene burde også i min optik selv tilbyde at hente barnet igen da de fik at vide at barnet var varmt og utilpas. 

Anmeld Citér

28. februar 2016

Anonym trådstarter

FruStolpe skriver:

Citat: "Hvis jeres børne var syge, mega snottet og hoster så de skulle have Panodil for at falde til ro"

Ja for de var barnet ifølge mig men ikke moren

Anmeld Citér

28. februar 2016

Anonym trådstarter

Super-Mom skriver:

I dette tilfælde ville jeg bede forældrene om at hente barnet igen... Det er ikke okay hverken for dig eller barnet ! Barnet er tydeligvis ikke tilpas 

jeg ville ikke bare give Panodil til andres børn og påtage mig det ansvar.. Forældrene burde også i min optik selv tilbyde at hente barnet igen da de fik at vide at barnet var varmt og utilpas. 

Moren skrev at jeg skulle. Hun havde drukket og kunne ikke hente

Anmeld Citér

28. februar 2016

lineog4

Lidt svært for mig at svare på da mine børn meget få gange er ude til overnatning - derimod kommer mormor her og så kommer vi hjem og sover.

Men ja havde vi planlagt det et stykke tid, og mit barn ikke lå slatten af feber så ville jeg godt kunne tage afsted. Måske ville min aften så blive lidt kortere så jeg kunne komme hjem og overtage, for ville ikke byde min mor ikke at få en okay nattesøvn og vil helst selv give Panodil (har ikke børn der jubler når de skal have Panodil). Så jo kunne godt give en Panodil og tage en aften ude ligesom jeg kan give en panodil og tage på arbejde - men jeg ville nok ikke sende til overnatning men en aften ude jo sagtens

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.