Vil I lade jeres børn passe hvis de var syge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ville I lade dem passe

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.442 visninger
58 svar
106 synes godt om
28. februar 2016

Anonym trådstarter

Hvis jeres børne var syge, mega snottet og hoster så de skulle have Panodil for at falde til ro, ville I så lade dem passe? 

Jeg kunne ikke finde på det men måske jeg er en løve mor. 

Hvad er jeres holdning? 

Det er små børn vi taler om og det er pasning så forældrene har børnefri. Så vi tager ikke om at de skal på arbejde og børnenes er ved nogen for ikke at komme i institution. Det er overnatning ude. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2016

alenemor42

Ser ikke et problem .... 

Anmeld Citér

28. februar 2016

2babygirls

Anonym skriver:

Hvis jeres børne var syge, mega snottet og hoster så de skulle have Panodil for at falde til ro, ville I så lade dem passe? 

Hvad er jeres holdning? 

Det er små børn vi taler om og det er pasning så forældrene har børnefri. Så vi tager ikke om at de skal på arbejde og børnenes er ved nogen for ikke at komme i institution. Det er overnatning ude. 

I vinterferien sendte vi vores piger på 3 og 5 på ferie så vi kunne komme på arbejde og have noget dage for os selv. Da vi henter dem efter nogle dage havde de smittet hinanden på kryds og tværs med dårlig mave og opkast! Så jo, mine børn må da godt blive passet! 

Anmeld Citér

28. februar 2016

stm2812

Anonym skriver:

Hvad er jeres holdning? 

Hvis det bare er for at forældrene kan få en friaften, så nej. Men jeg har heller ikke lyst til at tage væk fra mine børn når de er syge, men man bliver jo nødt til at få dem passet når man arbejder:/

Anmeld Citér

28. februar 2016

Anonym trådstarter

Men også så I kunne komme i byen. Vi taler ikke om at man skal på arbejde 

Anmeld Citér

28. februar 2016

FruStolpe

Anonym skriver:

Hvad er jeres holdning? 

Jeg kunne sagtens lade mine svigerforældre passe hvis vi havde planlagt noget. 

Præcis som de ville gøre hvis vi var nød til at arbejde ved sygdom... 

Anmeld Citér

28. februar 2016

Anonym trådstarter

stm2812 skriver:

Hvis det bare er for at forældrene kan få en friaften, så nej. Men jeg har heller ikke lyst til at tage væk fra mine børn når de er syge, men man bliver jo nødt til at få dem passet når man arbejder:/

Lige præcis. Jeg kunne også godt finde på at sende min datter op til min mor når hun er syg hvis jeg skal på arbejde. Men da ikke for at gå i byen eller få friweekend. Hvilket dette var

Anmeld Citér

28. februar 2016

Anonym trådstarter

FruStolpe skriver:

Jeg kunne sagtens lade mine svigerforældre passe hvis vi havde planlagt noget. 

Præcis som de ville gøre hvis vi var nød til at arbejde ved sygdom... 

Jeg synes bare det er lidt grotesk.

men tja der er vi nok forskellige. 

Anmeld Citér

28. februar 2016

Anonymor

Anonym skriver:

Hvad er jeres holdning? 

Altså jeg skal lige være med. Taler vi om at barnet bliver passet med overnatning hos fx et andet familiemedlem for at forældrene kan være børnefri? 

Hvis ja, så kunne jeg sagtens finde på det. Overvejende set ville jeg selvfølgelig søge selv at passe mine børn, men havde vi været gennem en længere periode med sygdom, hvor jeg virkelig var slidt og bare trængte til en fridag, kunne jeg godt finde på at lade mine børn passe af en af dem, der står dem nær og som de er glade ved og trygge ved. Fx bedsteforældrene.

I sådan et tilfælde ville jeg synes, at det var bedre for mit barn at blive passet med en enkelt overnatning af nogen, der var fuld af overskud til at være på og hygge og nusse, end af en mor hvis batterier bare var blevet helt flade og som ikke havde det store overskud.

Lige så vel som jeg ville være tryg ved at lade dem passe hvis jeg var nødt til at tage på arbejde. For barnet kan det jo i princippet være Lige meget HVORFOR det passes 

Men som udgangspunkt ville jeg selv. 

Anmeld Citér

28. februar 2016

Super-Mom

Anonym skriver:

Hvad er jeres holdning? 

Kunne godt finde på at få bedsteforældre til at passe ved sygdom i hverdagene så man kan passe job osv.. Men ville aldrig sende et sygt barn på overnatning hos nogle for at være børnefri 

min datter skal være hjemme i vante og rolige omgivelser når hun er syg  og jeg vil helst selv yde den omsorg der skal til når hun er syg 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.