Loa skriver:
Ja det havde været ganske fornemt, hvis det ikke havde været så nedladende..... 
Tror alligevel ikke jeg helt ville kunne forstå man vil have sin svigermor med.... Uanset hvor godt et forhold man har.... 
Jeg beklager at du ser det som nedladende. Jeg forsøger faktisk ikke at være det.
Jeg er bare meget definerende, da du skrev du ikke forstod det, første gang hvor jeg skrev at det var dig der havde det sådan og at det ikke havde noget med andre at gøre.
Så måtte jeg finde en anden måde at formulere det på, så det jeg mente blev mere tydeligt.
Jeg tror godt du kan forstå at andre gerne vil have dem med, da de er anderledes end dig, men du ville aldrig selv have lyst til det. Der er forskel.
Jeg personligt ville aldrig have min svigermor med, men jeg forstår godt at der kan være andre i verden der har et så godt forhold til deres svigermor at de vil have hende med.
Eller en veninde, mor, far etc. Det tvivler jeg på du ikke kan forstå.
Skrift er en svær størrelse, for det man skriver bliver nemt misforstået og hvis man så udpensler det man mener, så bliver folk provokerede.. nu valgte jeg at gøre det alligevel.
Anmeld
Citér