Hvor mange havde du med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.695 visninger
42 svar
26 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. februar 2016

Anonym trådstarter

Hvor mange havde du med til din fødsel? Primært henvendt til dig, som har haft mere end bare din mand/kæreste/barnets far med til fødslen. 

Jeg vil gerne have min søster, og min bedste veninde/barndomsveninde med til min forestående fødsel, udover min mand. Men er i tvivl om det er "for mange" i sundhedspersonalets øjne? Har de noget at skulle have sagt, eller findes der nogle uskrevne regler for hvor mange man må have med til en fødsel? 

Hvirdan oplevede du det selv, dig som havde mere end 1-2 stykker med? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Jeg havde min kæreste og min mor med

Min veninde fødte for nogle år siden.. Vi var hende, hendes kæreste, hendes mor, mig, to kriminalbetjente, en jordemoder og en jordemoder studerende. 

Så der var godt fyldt  Men ikke en eneste kommentar fra JM om at det var for mange!

Det er er jo din fødsel! Du bestemmer!

Anmeld Citér

1. februar 2016

God-mor

Anonym skriver:

Hvor mange havde du med til din fødsel? Primært henvendt til dig, som har haft mere end bare din mand/kæreste/barnets far med til fødslen. 

Jeg vil gerne have min søster, og min bedste veninde/barndomsveninde med til min forestående fødsel, udover min mand. Men er i tvivl om det er "for mange" i sundhedspersonalets øjne? Har de noget at skulle have sagt, eller findes der nogle uskrevne regler for hvor mange man må have med til en fødsel? 

Jeg havde min mor og mand med. Tror ikke jeg have ændet, hvis der havde været en ekstra med også. Jeg var glad for at have to med og det samme var min mand :-)

Anmeld Citér

1. februar 2016

Flødebollen

EBK skriver:

Min veninde fødte for nogle år siden.. Vi var hende, hendes kæreste, hendes mor, mig, to kriminalbetjente, en jordemoder og en jordemoder studerende. 

Så der var godt fyldt  Men ikke en eneste kommentar fra JM om at det var for mange!

Bliver helt nysgerrig - 2 kriminalbetjente ?!?

Anmeld Citér

1. februar 2016

Loa

EBK skriver:

To kriminal betjente 

Er det almindelig procedure

Anmeld Citér

1. februar 2016

Sedigfor

Min mor vil have været med men hun kunne ikke nå det, da jeg havde født da hun kom, men havde hun nået det, så var det mit barns far og min mor (: 

Anmeld Citér

1. februar 2016

Sedigfor

Loa skriver:

To kriminal betjente 

Er det almindelig procedure

Sad og tænkte det samme

Anmeld Citér

1. februar 2016

Sedigfor

EBK skriver:

Må have været en oplevelse for de to betjente

Anmeld Citér

1. februar 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Flødebollen skriver:

Bliver helt nysgerrig - 2 kriminalbetjente ?!?

Hendes kæreste var varetægtsfængslet på det tidspunkt. 

Det var.. Hm.. Specielt!  

Han kom ind på fødegangen iført håndjern, og de blev så taget af ham inde på stuen. 

Så sad den kvindelige betjent, så hun kunne følge med i hvad der foregik, og den mandlige betjent sad ved døren. 

Toilettet blev tjekket hver gang han skulle derud, så de kunne tjekke at han ikke havde fået overdraget noget af os. 

Men time efter fødslen, blev han kørt retur til fængslet.

det foregik meget diskret og de var begge utrolig søde og forstående.

Den kvindelige betjent tog faktisk et billede af "fødselsholdet", fordi det var så underligt 

Anmeld Citér

1. februar 2016

Moar2011

Anonym skriver:

Jeg havde faren og min mor  

vil ikk tage andre med

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.