Hvor mange havde du med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Loa skriver:

To kriminal betjente 

Er det almindelig procedure

Håber jeg godt nok ikke  

Hendes kæreste var varetægtsfængslet, men jeg synes at det var så fint, at han fik mulighed for at være med alligevel.

dem der havde det mest anstrengt med det, var vist mormor og mig. Synes det var så sært at han havde håndjern på. Det glemmer jeg aldrig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2016

Loa

Jeg havde kun min mand med, men må indrømme jeg slet ikke kan forstå hvorfor man vil have alle mulige med.. Jeg synes da der er grænseoverskridende og en blufærdig og intim oplevelse, så ville i hvert fald ikke se en fordel i at have flere med

Synes min mand var rigeligt og manglede ikke nogen

Anmeld Citér

1. februar 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Nu svarer jeg lige alligevel. 

Havde kun min mand med. Planen var at min mor skulle med, men det gik for stærkt.. Så ja, det er ikke altid man får dem med, som man gerne vil have med. Min mand nåede det da kun lige heldigvis!

Anmeld Citér

1. februar 2016

Loa

EBK skriver:

Håber jeg godt nok ikke  

Hendes kæreste var varetægtsfængslet, men jeg synes at det var så fint, at han fik mulighed for at være med alligevel.

dem der havde det mest anstrengt med det, var vist mormor og mig. Synes det var så sært at han havde håndjern på. Det glemmer jeg aldrig 

Ah okay.... Ja det var da fornemt må man sige.... Men grænseoverskridende for hende tænker jeg 

Anmeld Citér

1. februar 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Loa skriver:

Ah okay.... Ja det var da fornemt må man sige.... Men grænseoverskridende for hende tænker jeg 

Jeg tror ikke hun oplevede det sådan i situationen. Heldigvis! 

Anmeld Citér

1. februar 2016

Mo9ca

Jeg havde min kæreste og søster med ved begge mine fødsler.

Udover det, var også en jordemoderstuderende en jordemoder og kortvarigt en sosu assistent.

Anmeld Citér

1. februar 2016

Linmose??

Jeg havde min mand, min mor og svigermor med�� Synes det var fint, men er os fast besluttede på at når jeg skal føde igen til Juni bliver det kun mig og min mand��

Anmeld Citér

1. februar 2016

Liv_86

Jeg havde min datters far med og min mor. 

Jeg synes det var super hyggeligt og min mor tog billeder men holdt jeg udover det i baggrunden. 

Hun synes også det var en fantastisk oplevelse. 

Næste gang kunne jeg godt finde på at tage min søster med da hun læser til sygeplejerske og gerne vil være JM, hvis hun selvfølgelig selv har lyst

Anmeld Citér

1. februar 2016

Flødebollen

EBK skriver:

Hendes kæreste var varetægtsfængslet på det tidspunkt. 

Det var.. Hm.. Specielt!  

Han kom ind på fødegangen iført håndjern, og de blev så taget af ham inde på stuen. 

Så sad den kvindelige betjent, så hun kunne følge med i hvad der foregik, og den mandlige betjent sad ved døren. 

Toilettet blev tjekket hver gang han skulle derud, så de kunne tjekke at han ikke havde fået overdraget noget af os. 

Men time efter fødslen, blev han kørt retur til fængslet.

det foregik meget diskret og de var begge utrolig søde og forstående.

Den kvindelige betjent tog faktisk et billede af "fødselsholdet", fordi det var så underligt 

Hold da op en speciel fødsel!!! 

håber han er blevet løsladt sidenhen. Shit hvor smadret altså... 

Anmeld Citér

1. februar 2016

Leneur

Jeg havde så ikke nogen mand/kæreste med, da jeg er alenemor og ikke ville have x'en med men havde min mor og 2 søstre med og min far sad ude på gangen. 

Jeg synes det var dejligt de var med,for så var der nogen at kommandere rundt med, jeg skulle både have vand og en kold klud på panden  så var der nogen der gav mig lidt lændemassage og nogle der holdte mine ben, når jeg havde presseveer og den ene søster klippede navlestrengen. Min mor gav også jm klar besked, fordi hun blev ved med at væve rundt i at hun synes min x skulle have besked, på trods af jeg ikke anede hvor han var henne eller havde nummeret på ham. Normalt ville jeg jo godt selv kunne sige fra men når man ligger der med benene i vejret og skal føde, var det da det at min datter snart kom ud, der lå mig mest på sinde. Ud over det var der ingen der sagde noget til at jeg havde familien med og den anden søster agerede far, de par dage vi var på patienthotellet, så det var en dejlig oplevelse og jeg er evigt taknemmelig for at de alle var der... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.