Jeg havde så ikke nogen mand/kæreste med, da jeg er alenemor og ikke ville have x'en med men havde min mor og 2 søstre med og min far sad ude på gangen.
Jeg synes det var dejligt de var med,for så var der nogen at kommandere rundt med, jeg skulle både have vand og en kold klud på panden
så var der nogen der gav mig lidt lændemassage og nogle der holdte mine ben, når jeg havde presseveer og den ene søster klippede navlestrengen. Min mor gav også jm klar besked, fordi hun blev ved med at væve rundt i at hun synes min x skulle have besked, på trods af jeg ikke anede hvor han var henne eller havde nummeret på ham. Normalt ville jeg jo godt selv kunne sige fra men når man ligger der med benene i vejret og skal føde, var det da det at min datter snart kom ud, der lå mig mest på sinde. Ud over det var der ingen der sagde noget til at jeg havde familien med og den anden søster agerede far, de par dage vi var på patienthotellet, så det var en dejlig oplevelse og jeg er evigt taknemmelig for at de alle var der... 
Anmeld
Citér