Til anonym med tråden" samvær med far" fra i går...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2009

N&J

qp skriver:

Jeg chatter på en side hvor de logger IP nr og dem der så får karantæne kan ikke komme på siden igen før karantænen er over idet de jo netop logger IP nr'et.
Og ja jeg kan da godt forstå du blev såret for det var sgu ud over alle grænser.
Jeg synes selv du er grov nogle gange (hvilket jeg i øvrigt selv også er) og det har jeg vidst også skrevet til dig, men sååååh grov synes jeg nu ikke du er og de beskeder har ingen fortjent.

Kh qp

Ps mon profilen ik er fake, synes billedet ligner så meget et reklamefoto?

Billedet er af miss Serena fra gossip girl.. ser alt for meget tv

Er helt enig i den med ano.. det var så enormt grimt og virkelig.. "jeg skal have en ned med nakken".. Så jeg kan faktisk godt forstå ano blev pænt sur.. tror heller ikke at jeg ville have kunne svare pænt tilbage på den..

hmm.. hvad er det mon for et menneske, der har samvittighed til det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2009

qp

Eva skriver:

Alt det her får mig i hvert fald lige til at tænke på om jeg kan forklare mig bedre...så ikke det tolkes helt skævt. For jeg har virkelig ikke i sinde at ramme personen men gå ind i emnet...som du og mange andre.
men lige ang. omtalte, så var det jo som taget ud af ingenting at hun skrev som hun gjorde.
Jo, det billede ser altså lidt forkert ud....ihh, det er sgu træls...
Knus..

Jeg tror faktisk det er en mand.... og grunden til det er hans måde, at forsvare fædre på inde i den tråd der handlede om samvær med far. Enhver kvinde ville kunne sætte sig ind i det og ikke kun læse "har ikke lyst til, at far skal have samvær"... der er jo en årsag til hun ikke vil at barnet skal have samvær men det ser vedkommende helt bort fra...  Jo fandme, jeg tror det er en mand!!

Anmeld

23. september 2009

Honningblomst

qp skriver:

Jeg tror faktisk det er en mand.... og grunden til det er hans måde, at forsvare fædre på inde i den tråd der handlede om samvær med far. Enhver kvinde ville kunne sætte sig ind i det og ikke kun læse "har ikke lyst til, at far skal have samvær"... der er jo en årsag til hun ikke vil at barnet skal have samvær men det ser vedkommende helt bort fra...  Jo fandme, jeg tror det er en mand!!

Det er sgu da en mærkelig måde og et sygt behov....hvis det er...

Anmeld

23. september 2009

qp

Nikitas mor skriver:

Er helt enig i den med ano.. det var så enormt grimt og virkelig.. "jeg skal have en ned med nakken".. Så jeg kan faktisk godt forstå ano blev pænt sur.. tror heller ikke at jeg ville have kunne svare pænt tilbage på den..

Ja der kan man bare se...  jeg kender slet ikke den serie!
And as I wrote earlyer, it's a man... det er jeg sikker på!!

Anmeld

23. september 2009

lonemus

Er da virkelig gået glip af en meget hæftig - og tilsynladende meget ugly debat......heldigvis..

Anmeld

23. september 2009

qp

Eva skriver:

Det er sgu da en mærkelig måde og et sygt behov....hvis det er...

Måske han har en kone der banker ham?? Og har behov for, at være lidt "Alfa han" her inde ..... *LOL*

Anmeld

23. september 2009

qp

lonemus skriver:

Er da virkelig gået glip af en meget hæftig - og tilsynladende meget ugly debat......heldigvis..

Ja heldigvis

Anmeld

23. september 2009

Honningblomst

qp skriver:

Måske han har en kone der banker ham?? Og har behov for, at være lidt "Alfa han" her inde ..... *LOL*

Åh ja... og så kunne han lige hævne sig på Frk. Eva....ja ja, hver sine lyster....

Anmeld

23. september 2009

N&J

qp skriver:

Ja der kan man bare se...  jeg kender slet ikke den serie!
And as I wrote earlyer, it's a man... det er jeg sikker på!!

Ja ja.. cuz.. det kan godt være det er en mand.. er simpelthen bare for naiv til at fange sådan noget.. så kunne det måske også forklare billedet, det er altså en meget populær serie som appelere både til fyre og piger.. og folk som mi som elsker serier..

Men uanset om det er en mand eller ej.. så forstår jeg ikke altid at man kan se sig selv i øjnene, efter at have været lad mig sige det her på en pæn måde, det kan jeg sku ikke.. nærmest onskabsfuld.. skulle du egentlig ikke læse.. hmm

Anmeld

23. september 2009

Becks

Nikitas mor skriver:

Sys nok det lignede hende...
haha, der kan man bare se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.