Til anonym med tråden" samvær med far" fra i går...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2009

Ni-ko-li-ne

jeg kender ano men hun kan ikke svare ano på denne tråd derfor skulle jeg sige fra hende at:

hun er glad for jeres kram og at hun bare ønskede noget vejledning. Og grunden til anonymitet, er fordi hun ikke vil udstille faderen da hun jo elsker ham!
Men hun tænker bare sine tanker!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2009

Becks

Hej Ano... Jeg laeste godt dit indlaeg igaar, og du skal ikke tage dig af det svar du fik...

Haaber du klarer den og kan sagtens forstaa du ikke vil have dit barn i et hjem hvor der bliver drukket...

Haaber du finder de rette loesninger...

Knus

Anmeld

23. september 2009

Drengenesmor

Dutte84 skriver:

Ja det sker jo at der kommer skælds ord i en debat - og der synes jeg godt nok man skal tænke sig om.... Der burde slet ikke komme skældsord som disse der komme igår - retter sagt slet ikke nogen...

De sidste dage har været et h.... herinde må jeg nok ærlig tilstå... Det sq trist når det skal være sådan....

Duttemus, du får lige en kramzer herfra, nu hvor jeg lige fangede dig  

Anmeld

23. september 2009

Mira0911

Drengenesmor skriver:

Duttemus, du får lige en kramzer herfra, nu hvor jeg lige fangede dig  

Ih tak skal du have Søde.... :O)

Anmeld

23. september 2009

dorthemus

Kære Ano

Jeg læste også svaret og blev fuldstændig chokeret over det frontalangreb fra "hende"  

Knus og kram
Dorthe

Anmeld

23. september 2009

dorthemus

LouiseLarsen skriver:

Syntes ofte der bliver svaret grimt til hinanden herinde...... Selvom man ik er enig i andre folks holdninger, mener jeg sku det er en lille ting at svare andre folk med respekt....

Anmeld

23. september 2009

LouiseNielsen

Har ikke lyst til at rippe op i en gammel sag, men ville frygtelig gerne vide hva vedkommende har skrevet....

Anmeld

23. september 2009

lonemus

LouiseLarsen skriver:

Har ikke lyst til at rippe op i en gammel sag, men ville frygtelig gerne vide hva vedkommende har skrevet....

Osse mig...jeg kan godt huske hendes indlæg, men var ikke med i debatten.

Jeg vil heller ikke rippe op i en gammel tråd, men hvis én vil være sød blot MEGET kort at fortælle hvad indlægget omhandlede, samt det hårde svar I omtaler!!?!?!?

På forhånd tak

Lone

Anmeld

23. september 2009

Ni-ko-li-ne

hun var frustreret over nogle tanker hun går med...

hvis hun og faderen gik fra hinanden ville hun spørge om faderen så havde ret til samvær selvom han ikke havde sit eget hjem og var under udd..

en anden bruger blev så meget ubehagelig og det kørte af sporet

Anmeld

23. september 2009

lonemus

ka-ri-na skriver:

hun var frustreret over nogle tanker hun går med...

hvis hun og faderen gik fra hinanden ville hun spørge om faderen så havde ret til samvær selvom han ikke havde sit eget hjem og var under udd..

en anden bruger blev så meget ubehagelig og det kørte af sporet

Okay..tak søde Karina for dit indlæg og forklaring

Sikke dog noget trist noget...håber hun er okay.......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.