Til anonym med tråden" samvær med far" fra i går...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2009

LouiseNielsen

Der er ik noget i de spørgsmål der giver en anden bruger grund til at tale grimt til hende.... Hun ville blot spørge, og ja det er da klart hun tænker sådan hvis manden står uden hjem, for hva så når han skal have samvær.... Nej nogen folk er bare for hurtige på aftrækkeren og får skrevet meget grimme ting...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2009

Cris

Diana... skriver:

Det har jeg slet ikke set men Ano du får lige et KRAM fra mig.

Samme her!

Anmeld

23. september 2009

qp

Eva skriver:

mener det var det tråden hed, som jo blev slettet.
Jeg så det meget grimme svar du fik.
Tag dig ikke af det, samme person har skrevet meget grimt til mig.
Jeg vil endnu engang sige at du skal følge din fornemmelse og ud fra det gøre hvad der er rigtigt for dit barn...gør hvad du kan og må for at passe på det lille pus.
De bedste tanker herfra-...
Knus Eva...

Ja jeg så det godt, sikken en agressiv måde at debattere på! Jeg så også den tråd hvor vedkommende skrev til dig og må virkelig tage "hatten af" for dig idet du formåede, at svare så pænt tilbage....
Personligt synes jeg de burde have et "karantæne system" her på baby så folk eks fik en uges karantæne hvis de overtrådte de regler der er her inde. (ved så ik om der er regler om den slags) Men hvis der ikke er så burde der blive lavet nogle.

Kh qp

Anmeld

23. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg er virkelig ked af at nogen får sådan en behandling herinde. Det har jeg arbejdet længe på, skal være anderledes. Desværre er det lidt op af bakke. Jeg håber andre vil bakke mig op i den slags.

Måske at ignorere de personer der gør det og måske på den måde, få dem til at holde mund. Jeg tror at de personer der gør den slags, gerne vil have konfrontrationen og ikke nødvændigvis har noget imod den person, men bare får glæde ved at køre på folk. Derfor tror jeg at ignorer, er det bedste værktøj i den slags ting.
Også ellers vise vores støtte, til personer der får sådan en omgang!

Masser af støtte herfra. - Jeg forstår godt at man er ano, når der er prikære emner, man ikke vil have blæst ud i verden, men jeg mener også at ano-værktøjet, skal bruges med omtanke

- peace and luuuve -

Anmeld

23. september 2009

Moderator

qp skriver:

Ja jeg så det godt, sikken en agressiv måde at debattere på! Jeg så også den tråd hvor vedkommende skrev til dig og må virkelig tage "hatten af" for dig idet du formåede, at svare så pænt tilbage....
Personligt synes jeg de burde have et "karantæne system" her på baby så folk eks fik en uges karantæne hvis de overtrådte de regler der er her inde. (ved så ik om der er regler om den slags) Men hvis der ikke er så burde der blive lavet nogle.

Kh qp

Det er bare teknisk svært at effektuere irl, men jeg er enig! 

Anmeld

23. september 2009

Honningblomst

qp skriver:

Kh qp

Tak... må indrømme jeg blev noget rystet og ked af den måde..fik helt hjertebanken også fordi de mindede så meget om de mails og beskeder på en anden side der gjorde udslaget dengang jeg fik nok.
Og ja, det burde ikke være muligt med sådanne beskeder, men mon ikke henrik han gør noget ved det...
Men der er jo nogle regler for opførsel herinde...men mennesker kan jo oprette en ny profil dagligt i princippet og så ellers bare svine til når det passer ind.
Jeg synes det er virkelig ubehageligt....
Knus og god aften...

Anmeld

23. september 2009

Honningblomst

Zafir skriver:

Jeg er virkelig ked af at nogen får sådan en behandling herinde. Det har jeg arbejdet længe på, skal være anderledes. Desværre er det lidt op af bakke. Jeg håber andre vil bakke mig op i den slags.

Måske at ignorere de personer der gør det og måske på den måde, få dem til at holde mund. Jeg tror at de personer der gør den slags, gerne vil have konfrontrationen og ikke nødvændigvis har noget imod den person, men bare får glæde ved at køre på folk. Derfor tror jeg at ignorer, er det bedste værktøj i den slags ting.
Også ellers vise vores støtte, til personer der får sådan en omgang!

Masser af støtte herfra. - Jeg forstår godt at man er ano, når der er prikære emner, man ikke vil have blæst ud i verden, men jeg mener også at ano-værktøjet, skal bruges med omtanke

- peace and luuuve -

Men når først indlægget er skrevet, så kan man sørme føle sig noget blottet og udstillet...kunne man ikke lave sådan en knap så man kunne melde et indlæg og de så blev slettet...jeg synes i hvert fald ikke de er rare at have stående, dem fra i går...
Knus...

Anmeld

23. september 2009

Moderator

Eva skriver:

Men når først indlægget er skrevet, så kan man sørme føle sig noget blottet og udstillet...kunne man ikke lave sådan en knap så man kunne melde et indlæg og de så blev slettet...jeg synes i hvert fald ikke de er rare at have stående, dem fra i går...
Knus...

Ja fuldstændig. Og det vil også være rigtig godt med en meld indlæg-knap Som bruges i de tilfælde. Jeg har sendt et link til Henrik omkring denneher tråd, så han kan få de input herfra...! 

Anmeld

23. september 2009

Moderator

Eva skriver:

Tak... må indrømme jeg blev noget rystet og ked af den måde..fik helt hjertebanken også fordi de mindede så meget om de mails og beskeder på en anden side der gjorde udslaget dengang jeg fik nok.
Og ja, det burde ikke være muligt med sådanne beskeder, men mon ikke henrik han gør noget ved det...
Men der er jo nogle regler for opførsel herinde...men mennesker kan jo oprette en ny profil dagligt i princippet og så ellers bare svine til når det passer ind.
Knus og god aften...

Vi gør alt, hvad vi kan for at opretholde en sober tone herinde. Hvis nogle brugere misbruger den ytringsfrihed, vi har her, så er det bestemt ikke noget, vi accepterer.

Vi holder rigtig godt øje med, at brugere, der ikke overholder retningslinjerne eller direkte chikanerer andre brugere, ikke får adgang til at fortsætte. Men da der oprettes mange indlæg og profiler dagligt, kan vi desværre ikke have et øje på alting.

Vi opfordrer derfor jer brugere til at henvende jer til os, hvis I oplever noget ubehageligt eller på anden måde grænseoverskridende.

Mvh
Karoline

Anmeld

23. september 2009

qp

Knus og god aften...

Jeg chatter på en side hvor de logger IP nr og dem der så får karantæne kan ikke komme på siden igen før karantænen er over idet de jo netop logger IP nr'et.
Og ja jeg kan da godt forstå du blev såret for det var sgu ud over alle grænser.
Jeg synes selv du er grov nogle gange (hvilket jeg i øvrigt selv også er) og det har jeg vidst også skrevet til dig, men sååååh grov synes jeg nu ikke du er og de beskeder har ingen fortjent.

Kh qp

Ps mon profilen ik er fake, synes billedet ligner så meget et reklamefoto?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.