Til anonym med tråden" samvær med far" fra i går...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.112 visninger
49 svar
0 synes godt om
23. september 2009

Honningblomst

mener det var det tråden hed, som jo blev slettet.
Jeg så det meget grimme svar du fik.
Tag dig ikke af det, samme person har skrevet meget grimt til mig.
Jeg vil endnu engang sige at du skal følge din fornemmelse og ud fra det gøre hvad der er rigtigt for dit barn...gør hvad du kan og må for at passe på det lille pus.
De bedste tanker herfra-...
Knus Eva...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2009

Ni-ko-li-ne

Eva skriver:

mener det var det tråden hed, som jo blev slettet.
Jeg så det meget grimme svar du fik.
Tag dig ikke af det, samme person har skrevet meget grimt til mig.
Jeg vil endnu engang sige at du skal følge din fornemmelse og ud fra det gøre hvad der er rigtigt for dit barn...gør hvad du kan og må for at passe på det lille pus.
De bedste tanker herfra-...
Knus Eva...

ja det var ellers godt nok en sjov måde vedkommende debatterede på...

Anmeld

23. september 2009

Honningblomst

ka-ri-na skriver:

ja det var ellers godt nok en sjov måde vedkommende debatterede på...

Ja, det var grimt...syntes bare det var synd for trådstarter, for hun virkede oprigtig nekymret og den havde hun ikke fortjent..

Anmeld

23. september 2009

Diana...

Det har jeg slet ikke set men Ano du får lige et KRAM fra mig.

Anmeld

23. september 2009

LouiseNielsen

Syntes ofte der bliver svaret grimt til hinanden herinde...... Selvom man ik er enig i andre folks holdninger, mener jeg sku det er en lille ting at svare andre folk med respekt....

Anmeld

23. september 2009

Ni-ko-li-ne

LouiseLarsen skriver:

Syntes ofte der bliver svaret grimt til hinanden herinde...... Selvom man ik er enig i andre folks holdninger, mener jeg sku det er en lille ting at svare andre folk med respekt....

ja det er der godt nok nogen der ikke har styr på

Anmeld

23. september 2009

LauraLW

ka-ri-na skriver:

ja det er der godt nok nogen der ikke har styr på

oh yes! til tider overvejer jeg faktisk om siden er det værd, eller om jeg skulle finde et andet sted at være...

Fra tid til anden er der nogle der bliver trætte/kede af stemningen herinde og laver et indlæg om det. Desværre plejer svarene at være: Det forstår jeg ikke, det har jeg aldrig oplevet etc. Men synes da de sidste par dage taler sit tydelige sprog, for her har godt nok ikke været super rart at være!

Til Ano, fik ikke læst din tråd, men håber at du læser dette indlæg Eva har skrevet til dig, og jeg håber du kan finde god hjælp til det du tumler med.

Laura

Anmeld

23. september 2009

Ni-ko-li-ne

LauraLW skriver:

oh yes! til tider overvejer jeg faktisk om siden er det værd, eller om jeg skulle finde et andet sted at være...

Fra tid til anden er der nogle der bliver trætte/kede af stemningen herinde og laver et indlæg om det. Desværre plejer svarene at være: Det forstår jeg ikke, det har jeg aldrig oplevet etc. Men synes da de sidste par dage taler sit tydelige sprog, for her har godt nok ikke været super rart at være!

Til Ano, fik ikke læst din tråd, men håber at du læser dette indlæg Eva har skrevet til dig, og jeg håber du kan finde god hjælp til det du tumler med.

Laura

ja det var nøjagtig den tanke jeg fik igår.... men så blev jeg alligevel for stædig!!! jeg er nået til at det eneste man kan bestemme er at man selv opfører sig ordentligt så må folk selv stå til ansvar for deres ordvalg :0)

Anmeld

23. september 2009

LauraLW

ka-ri-na skriver:

ja det var nøjagtig den tanke jeg fik igår.... men så blev jeg alligevel for stædig!!! jeg er nået til at det eneste man kan bestemme er at man selv opfører sig ordentligt så må folk selv stå til ansvar for deres ordvalg :0)

Præcis. - Så længe man kan se sig selv i øjnene. Bliver bare så møg ærgerlig og provokeret over at der er få, for det er jo kun et mindretal, personer der skal dominere så negativt. - Der burde være en funktion så man kunne blokere for vedkommende.

Laura

Anmeld

23. september 2009

Mira0911

Ja det sker jo at der kommer skælds ord i en debat - og der synes jeg godt nok man skal tænke sig om.... Der burde slet ikke komme skældsord som disse der komme igår - retter sagt slet ikke nogen...

De sidste dage har været et h.... herinde må jeg nok ærlig tilstå... Det sq trist når det skal være sådan....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.