Til anonym med tråden" samvær med far" fra i går...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Eva skriver:

Men når først indlægget er skrevet, så kan man sørme føle sig noget blottet og udstillet...kunne man ikke lave sådan en knap så man kunne melde et indlæg og de så blev slettet...jeg synes i hvert fald ikke de er rare at have stående, dem fra i går...
Knus...

Du kan altid anmelde et indlæg med knappen "Anmeld indlæg" (i bjælken i toppen af hvert indlæg), hvorefter vi vil tage stilling til, hvorvidt det bør slettes.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2009

LauraLW

Zafir skriver:

Jeg er virkelig ked af at nogen får sådan en behandling herinde. Det har jeg arbejdet længe på, skal være anderledes. Desværre er det lidt op af bakke. Jeg håber andre vil bakke mig op i den slags.

Måske at ignorere de personer der gør det og måske på den måde, få dem til at holde mund. Jeg tror at de personer der gør den slags, gerne vil have konfrontrationen og ikke nødvændigvis har noget imod den person, men bare får glæde ved at køre på folk. Derfor tror jeg at ignorer, er det bedste værktøj i den slags ting.
Også ellers vise vores støtte, til personer der får sådan en omgang!

Masser af støtte herfra. - Jeg forstår godt at man er ano, når der er prikære emner, man ikke vil have blæst ud i verden, men jeg mener også at ano-værktøjet, skal bruges med omtanke

- peace and luuuve -

Fuldstændig enig!

Godt formuleret Zafir.

Anmeld

23. september 2009

Honningblomst

Karoline skriver:

Du kan altid anmelde et indlæg med knappen "Anmeld indlæg" (i bjælken i toppen af hvert indlæg), hvorefter vi vil tage stilling til, hvorvidt det bør slettes.

Havde jeg slet ikke set... så kan man se hvor lidt der har været brug for det...men så må jeg da lige tilbage i tråden..
Tak for svar..
knus..

Anmeld

23. september 2009

Diana...

Eva skriver:

Havde jeg slet ikke set... så kan man se hvor lidt der har været brug for det...men så må jeg da lige tilbage i tråden..
Tak for svar..
knus..

Ha ha Eva og du har været her fra start af 

Anmeld

23. september 2009

Honningblomst

qp skriver:

Jeg chatter på en side hvor de logger IP nr og dem der så får karantæne kan ikke komme på siden igen før karantænen er over idet de jo netop logger IP nr'et.
Og ja jeg kan da godt forstå du blev såret for det var sgu ud over alle grænser.
Jeg synes selv du er grov nogle gange (hvilket jeg i øvrigt selv også er) og det har jeg vidst også skrevet til dig, men sååååh grov synes jeg nu ikke du er og de beskeder har ingen fortjent.

Kh qp

Ps mon profilen ik er fake, synes billedet ligner så meget et reklamefoto?

Alt det her får mig i hvert fald lige til at tænke på om jeg kan forklare mig bedre...så ikke det tolkes helt skævt. For jeg har virkelig ikke i sinde at ramme personen men gå ind i emnet...som du og mange andre.
men lige ang. omtalte, så var det jo som taget ud af ingenting at hun skrev som hun gjorde.
Jo, det billede ser altså lidt forkert ud....ihh, det er sgu træls...
Knus..

Anmeld

23. september 2009

Honningblomst

Diana... skriver:

Ha ha Eva og du har været her fra start af 

Hæhæ...det fortæller da lidt om hvor god tonen ellers har været....at man ikke har brugt den...men tja..nu skal det prøves....

Anmeld

23. september 2009

Diana...

Eva skriver:

Hæhæ...det fortæller da lidt om hvor god tonen ellers har været....at man ikke har brugt den...men tja..nu skal det prøves....

Ja det er sgu altid noget at den ikke har været brugt før   Jeg bruger den tit næsten hverdag griner men det fordi jeg ikke kan styre musen ha ha ha eller os er jeg bare for træt til at læse griner jeg trykker på den når jeg skal citer og det først noget jeg begynd på nu hmm. Nå men håber de indlæg bliver slette for ja de var sgu ikke behagelige og det tydeligt at hun ikke kender dig siden hun skriver sådan.

Anmeld

23. september 2009

Honningblomst

Diana... skriver:

Ja det er sgu altid noget at den ikke har været brugt før   Jeg bruger den tit næsten hverdag griner men det fordi jeg ikke kan styre musen ha ha ha eller os er jeg bare for træt til at læse griner jeg trykker på den når jeg skal citer og det først noget jeg begynd på nu hmm. Nå men håber de indlæg bliver slette for ja de var sgu ikke behagelige og det tydeligt at hun ikke kender dig siden hun skriver sådan.

Eller også var der bare en skjult dagsorden med de indlæg..det virker så forkert og meget mærkeligt....hmm...

Du er altså skør og skøn, diana...

Anmeld

23. september 2009

Ansemusen

Jeg har ikke set tråden, men det lyder ikke spor rart!

Jeg synes det er ærgerligt hvis en hel tråd skal slettes/ødelægges fori én person skriver noget l... og derfor tænker jeg, at man måske i stedet kunne slette bare det ene indlæg fremover i stedet for hele tråde, som måske indeholder en masse godt! Det er virkelig synd at nogle få skal have lov til at ødelægge det for andre  Jeg håber at Ano kan se, at det bestemt ikke er hende der har et problem og at hun er okay!

Anmeld

23. september 2009

4xGreve

LauraLW skriver:

oh yes! til tider overvejer jeg faktisk om siden er det værd, eller om jeg skulle finde et andet sted at være...

Fra tid til anden er der nogle der bliver trætte/kede af stemningen herinde og laver et indlæg om det. Desværre plejer svarene at være: Det forstår jeg ikke, det har jeg aldrig oplevet etc. Men synes da de sidste par dage taler sit tydelige sprog, for her har godt nok ikke været super rart at være!

Til Ano, fik ikke læst din tråd, men håber at du læser dette indlæg Eva har skrevet til dig, og jeg håber du kan finde god hjælp til det du tumler med.

Laura

Enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.