Tidlig scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2009

missKat

dorthemus skriver:

Hej

Tak for dit svar  I dag ringede jeg til Stork Klinik men de scanner ikke. Men jeg har ringet til Scanningsklinikken og der kan de tilbyde en vaginalscanning fra 7. uge og det har jeg bestemt mig for at få...så jeg kan få ro i sjælen

Knus Dorthe

Det glæder mig

kan rigtig godt følge dig og håber du finder mere ro når hu ser dit lille vidunder blinke lystigt til dig!!

knus Karina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2009

dorthemus

missKat skriver:

Det glæder mig

kan rigtig godt følge dig og håber du finder mere ro når hu ser dit lille vidunder blinke lystigt til dig!!

knus Karina

Nu har jeg fået bestilt scanning til den 7. oktober  Glæder mig meget og syntes, at de var så forstående derinde på Scanningsklinikken...hvis der ikke er noget at se (fordi det er lidt tidligt) den 7. så får jeg en ny scanning ugen efter uden beregning.
Håber jeg får det lille  at se banke.

Knus
Dorthe 5 + 4

Anmeld

28. september 2009

missKat

dorthemus skriver:

Nu har jeg fået bestilt scanning til den 7. oktober  Glæder mig meget og syntes, at de var så forstående derinde på Scanningsklinikken...hvis der ikke er noget at se (fordi det er lidt tidligt) den 7. så får jeg en ny scanning ugen efter uden beregning.
Håber jeg får det lille  at se banke.

Knus
Dorthe 5 + 4

hvor fantastisk Dorthe!!
hvor er det fedt det kan lade sig gøre og de er villige til at give en UB scanning, hvis det er!!

Jeg skal scannes på fredag, så er jeg 13+2, så nu synes jeg også det er læææænge jeg har ventet

knus Karina

Anmeld

28. september 2009

dorthemus

missKat skriver:

hvor fantastisk Dorthe!!
hvor er det fedt det kan lade sig gøre og de er villige til at give en UB scanning, hvis det er!!

Jeg skal scannes på fredag, så er jeg 13+2, så nu synes jeg også det er læææænge jeg har ventet

knus Karina

Ja pyha...er det så NF´ scanningen???

Anmeld

28. september 2009

missKat

dorthemus skriver:

Ja pyha...er det så NF´ scanningen???

ja det er så det bliver fedt at se den lille pomfrit

Anmeld

28. september 2009

dorthemus

missKat skriver:

ja det er så det bliver fedt at se den lille pomfrit

Super  Fortæl endelig hvodan det gik

Knus
Dorthe

Anmeld

28. september 2009

missKat

dorthemus skriver:

Super  Fortæl endelig hvodan det gik

Knus
Dorthe

det skal jeg nok

glæder mig også til at høre når du har været afsted om en uges tid

knus Karina

Anmeld

29. september 2009

Brams

Dejligt for dig, at du har besluttet for dig at betale for en skanning. Man kan nemlig ikke sætte en pris på den ro man bagefter får

Vi er blevet skannet både i 7. og 9. uge og derefter en masse gange siden, da vi har fået reagensglasbehandling. Har også været meget nervøs i den første tid.

Trine 35+5

Anmeld

29. september 2009

dorthemus

Brams skriver:

Dejligt for dig, at du har besluttet for dig at betale for en skanning. Man kan nemlig ikke sætte en pris på den ro man bagefter får

Vi er blevet skannet både i 7. og 9. uge og derefter en masse gange siden, da vi har fået reagensglasbehandling. Har også været meget nervøs i den første tid.

Trine 35+5

Lige præcis, Trine...man kan nemlig ikke sætte pris på den ro jeg håber på at få efter den 7. 10...godt sagt

Knus
Dorthe

Anmeld

30. september 2009

Brams

Lige præcis, Trine...man kan nemlig ikke sætte pris på den ro jeg håber på at få efter den 7. 10...godt sagt

Knus
Dorthe

Glæder mig til at høre mere efter den 7.10

Knus Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.