Tidlig scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2009

Anne85

Da jeg var gravid blev jeg scannet ved jordemoder.dk - det ligger i Fredericia...
Her kan jeg se at de scanner fra uge 7 og det koster 800 kr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2009

dorthemus

Anne85 skriver:

Da jeg var gravid blev jeg scannet ved jordemoder.dk - det ligger i Fredericia...
Her kan jeg se at de scanner fra uge 7 og det koster 800 kr

Tak Anne  Må finde mig et sted i København hvis ikke min læge sender mig afsted når jeg tigger og beder.

Det har ihvertfald hjulpet med alle de svar jeg har fået..

Knus Dorthe

Anmeld

22. september 2009

Becks

dorthemus skriver:

Hej

Er der nogen der har erfaring med, at blive scannet tidligt i graviditeten??

Jeg er kun i femte uge, men overvejer at blive scannet i 6-7 uge for at konstatere hjertelyd. Har læst på Baby.dk at når der først er konstateret hjertelys er risikoen for abort kun 3 %.

Jeg er så bange for at abortere - det er min første graviditet men jeg er 38 år og har dermed en forhøjet risiko.

Det skal lige tilføjes, at jeg ikke oplever blødninger eller andre truende risici men er bare skide urolig og har haft en rigtig tudedag idag

Jeg skal først til læge i 8. uge.

Og hvis jeg vil scannes foregår det så på en scanningsklinik og hvad koster det?

Knus Dorthe

Hej soede...
Tilbyder de det ikke gratis der hvor du er blevet insimineret?

Jeg har 2 veninder, som begge er blevet insimineret paa hvidovre hosp. og de fik begge en scanning, baade for at konstatere graviditet, men ogsaa for at se hjerteblink... De fik begge den indvendige scanning...

Maaske du kunne ringe og spoerge der hvor du har faaet det foretaget...

Knus og dejlig aften til dig

Anmeld

22. september 2009

dorthemus

Beck skriver:

Hej soede...
Tilbyder de det ikke gratis der hvor du er blevet insimineret?

Jeg har 2 veninder, som begge er blevet insimineret paa hvidovre hosp. og de fik begge en scanning, baade for at konstatere graviditet, men ogsaa for at se hjerteblink... De fik begge den indvendige scanning...

Maaske du kunne ringe og spoerge der hvor du har faaet det foretaget...

Knus og dejlig aften til dig

Hvor er du sød Beck
Jeg blev ins. på en privatklinik og mener ikke, at de også scanner men vil da lige ringe og høre ad.

Du må også ha´ en fortsat god aften...jeg er holdt op med at tude nu  Det har hjulpet med alle de svar jeg har fået i aften.

Kram Dorthe

Anmeld

22. september 2009

Becks

dorthemus skriver:

Hvor er du sød Beck
Jeg blev ins. på en privatklinik og mener ikke, at de også scanner men vil da lige ringe og høre ad.

Du må også ha´ en fortsat god aften...jeg er holdt op med at tude nu  Det har hjulpet med alle de svar jeg har fået i aften.

Kram Dorthe

Det var dejligt og hoere

Det maa ogsaa vaere en svaer periode

Anmeld

23. september 2009

missKat

dorthemus skriver:

Hvor er du sød Beck

Kram Dorthe

hej Dorthe,

min veninde og hendes kone er også blevet insemineret på privatklinik og de blev også scannet i uge 7 for at se at der var hjertelyd.
Så prøv da og ring til klinikken hvor du er insemineret! Det kan jo være de siger du kan komme ind

Anmeld

23. september 2009

Lise

Hej,

Jeg blev scannet i min første graviditet i uge 7+1 - fik en henvisning fra lægen.

Denne her gang blev jeg scannet 8+noget på en privatklinik inde ved Vesterport (Buen) - det kostede 800 kr.

Det har været super fedt at få graviditeten rigtig bekræftet ved at se det med egne øjne begge gange. Og det giver en fantastisk ro  800 kr er mange penge, men det er helt sikkert det værd!

Lise 15+6

Anmeld

23. september 2009

Ansemusen

Jeg var til terminsscanning, hvor det viste sig at jeg var i 6+1. Der var hjerteblink at se  Eller rettere, radiografen kunne se det, vi kunne ikke!

Anmeld

23. september 2009

dorthemus

missKat skriver:

hej Dorthe,

min veninde og hendes kone er også blevet insemineret på privatklinik og de blev også scannet i uge 7 for at se at der var hjertelyd.
Så prøv da og ring til klinikken hvor du er insemineret! Det kan jo være de siger du kan komme ind

Hej

Tak for dit svar  I dag ringede jeg til Stork Klinik men de scanner ikke. Men jeg har ringet til Scanningsklinikken og der kan de tilbyde en vaginalscanning fra 7. uge og det har jeg bestemt mig for at få...så jeg kan få ro i sjælen

Knus Dorthe

Anmeld

23. september 2009

dorthemus

Lise skriver:

Hej,

Jeg blev scannet i min første graviditet i uge 7+1 - fik en henvisning fra lægen.

Denne her gang blev jeg scannet 8+noget på en privatklinik inde ved Vesterport (Buen) - det kostede 800 kr.

Det har været super fedt at få graviditeten rigtig bekræftet ved at se det med egne øjne begge gange. Og det giver en fantastisk ro  800 kr er mange penge, men det er helt sikkert det værd!

Lise 15+6

Hej Lise

Lige præcis! At få ro i sjælen er vigtigt for det er nervepirrende at gå og vente. Jeg læste inde på Scanningsklinikkens hjemmeside, at kan man ikke se et foster fra 6. uge så har der højst sandsynligt aldrig været noget levedygtigt foster ...så jeg har besluttet mig for, at købe en scanning når jeg er 7 fulde uger henne...så er risikoen for abort også kun 3 % når der først er er konstateret hjertelyd

Hvorfor fik du en henvisning af din læge? (hvis det ikke gør noget jeg spørger)

Stort kram
Dorthe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.