Drenge navn Teddy

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2016

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
lineog4 skriver:

Teddy er da er menneskenavn... Der var Teddyer før der var bamser 

Jeg kan godt lide navnet, ville nok ikke selv kalde mit barn det, men jeg ville heller ikke kalde min datter Natacha eller Isabella men synes stadig det er fine navne, det handler alene om smag. 

Ja da self handler det om smag

Og folk må da selv bestemme hvad deres børn skal hedde jeg siger blot min mening og ikke andet

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2016

Love Angel

Mor til 4
lineog4 skriver:

Teddy er da er menneskenavn... Der var Teddyer før der var bamser 

Jeg kan godt lide navnet, ville nok ikke selv kalde mit barn det, men jeg ville heller ikke kalde min datter Natacha eller Isabella men synes stadig det er fine navne, det handler alene om smag. 

Men der er jeg så uenig 

da jeg synes ikke navnet Teddy er egnet til at være menneskenavn

Anmeld Citér

16. januar 2016

TNBC

Love Angel skriver:

Men der er jeg så uenig 

da jeg synes ikke navnet Teddy er egnet til at være menneskenavn

Men det er et menneskenavn, faktisk bare et navn.

Skal vi så dele navne op til vad man kan kalde dyr og mennesker? 

Hvorfor ser du teddy som et navn til en bamse? Kender du nogen der har en bamse de hedder det? 

Du siger hvordan folk kan kalde deres børn det? Hvorfor har du kaldt din datter det hun hedder?

Anmeld Citér

16. januar 2016

Love Angel

Mor til 4
TNBC skriver:

Men det er et menneskenavn, faktisk bare et navn.

Skal vi så dele navne op til vad man kan kalde dyr og mennesker? 

Hvorfor ser du teddy som et navn til en bamse? Kender du nogen der har en bamse de hedder det? 

Du siger hvordan folk kan kalde deres børn det? Hvorfor har du kaldt din datter det hun hedder?

Jamen hvordan vil du tolke navnet Teddy? 

Og Nej jeg kender ikke nogen. Men hvis du ser på film osv 

Anmeld Citér

16. januar 2016

TNBC

Love Angel skriver:

Tolke? På ingen måde, første gang jeg møder et navn første gang, tænker jeg altid over det, men ellers ikke.. folk kalder deres børn det navn de kan li eller fordi det har en betydning.. 

Du svarede ikke på hvorfor har din datter det navn hun har?

Hvad ser man på film? Navnet? Og det gør det ikke menneskeligt?

Anmeld Citér

16. januar 2016

Love Angel

Mor til 4
TNBC skriver:

Tolke? På ingen måde, første gang jeg møder et navn første gang, tænker jeg altid over det, men ellers ikke.. folk kalder deres børn det navn de kan li eller fordi det har en betydning.. 

Du svarede ikke på hvorfor har din datter det navn hun har?

Hvad ser man på film? Navnet? Og det gør det ikke menneskeligt?

Det ikke fordi det på film at det ikke er menneskeligt

og troede jeg svaret på det 

men hun fik navnet pga jeg synes det er flot og af andre oversager

men hver sin mening og du gav din mening og jeg gav mit og vi kommer ikke til at være enig 

Anmeld Citér

16. januar 2016

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Love Angel skriver:

Så er Anders et andenavn, Lotte et hestenavn, Daisy et dukkenavn, Willy et delfinnavn. 

Drenge/mænd hed Teddy, længe før bamsen gjorde. Og jeg forstår stadig ikke, du ikke kan se det ufine i at oprette en "Det synes jeg ikke, man kan hedde!"-debat. Hvad hvis det bliver dit barns navn, der bliver oprettet en negativ tråd om i morgen? Hvorfor har du brug for at fortælle, du ikke kan lide navnet? 

Anmeld Citér

16. januar 2016

SandraXOXO

Kan ikk se at Teddy er værre end Mike, Bo og Vega som for mig jo er ord med flere betydninger, og navne. 

Anmeld Citér

16. januar 2016

Mullesmith

Love Angel skriver:

Det må folk da selv bestemme jeg hverken dommer eller noget

jeg siger bare min mening om navnet lænere er den ikke

Ja så har vi jo samme holdning ik 

Anmeld Citér

16. januar 2016

Love Angel

Mor til 4
Mor og meget mere skriver:

Så er Anders et andenavn, Lotte et hestenavn, Daisy et dukkenavn, Willy et delfinnavn. 

Drenge/mænd hed Teddy, længe før bamsen gjorde. Og jeg forstår stadig ikke, du ikke kan se det ufine i at oprette en "Det synes jeg ikke, man kan hedde!"-debat. Hvad hvis det bliver dit barns navn, der bliver oprettet en negativ tråd om i morgen? Hvorfor har du brug for at fortælle, du ikke kan lide navnet? 

Ikke alle navne har noget med dyr at gør. Jeg siger bare at Teddy i mine øjne et et tøjdyr bamse navn 

Det at jeg har min holdning om navnet er altså ikke være end nogle siger et bestemt navn ikke passer til den pige eller dreng. 

Og jeg har skrevet det efterhånden mange gange jeg siger ikke noget ondt om andre menneskers børns navn 

jeg sagde bare blot min mening om navnet. 

Men nu jeg ligepludselig den ondeste pga jeg opretter en tråd fordi jeg tit støder på folk og læse herine om hvad passer af navne og hvad passer ikke

men uanset hvad så kan du se ved det her tråd at der nogle der er enig med dig og nogle er enig med mig. Og hver en sin holdning og mening 

også kan vi vist godt lukke den af her

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.