Mor og meget mere skriver:
Så er Anders et andenavn, Lotte et hestenavn, Daisy et dukkenavn, Willy et delfinnavn.
Drenge/mænd hed Teddy, længe før bamsen gjorde. Og jeg forstår stadig ikke, du ikke kan se det ufine i at oprette en "Det synes jeg ikke, man kan hedde!"-debat. Hvad hvis det bliver dit barns navn, der bliver oprettet en negativ tråd om i morgen? Hvorfor har du brug for at fortælle, du ikke kan lide navnet?
Ikke alle navne har noget med dyr at gør. Jeg siger bare at Teddy i mine øjne et et tøjdyr bamse navn
Det at jeg har min holdning om navnet er altså ikke være end nogle siger et bestemt navn ikke passer til den pige eller dreng. 
Og jeg har skrevet det efterhånden mange gange jeg siger ikke noget ondt om andre menneskers børns navn
jeg sagde bare blot min mening om navnet.
Men nu jeg ligepludselig den ondeste pga jeg opretter en tråd fordi jeg tit støder på folk og læse herine om hvad passer af navne og hvad passer ikke

men uanset hvad så kan du se ved det her tråd at der nogle der er enig med dig og nogle er enig med mig. Og hver en sin holdning og mening
også kan vi vist godt lukke den af her
Anmeld
Citér