Drenge navn Teddy

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2016

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Mullesmith skriver:

Ja så har vi jo samme holdning ik 

Ja vi har samme holdning ved at folk må kalde deres børn hvad de vil. 

Men det vi ikke er enig i at hvad navnet Teddy betyder for hver en af os. 

Også kan vi vist også lukke den af her

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2016

Diosa85

Love Angel skriver:

Hej alle 

Jeg kendte en gang en hun fik en dreng og gav ham navnet Teddy.

Personligt synes jeg ikke drenge navnet Teddy det aldrig et navn jeg vil give hvis jeg fik en søn. Det sempelthen ikke et navn for et menneske. Navnet Teddy synes jeg kun høre til et bamse eller lign 

så fatter virkelig ikke hvordan man kan få sig selv til at kalde sit barn Teddy 

men jeres ærlig mening de damer hvad mener i om navnet? 

Eller er jeg den eneste med den holdning?

må jeg spørger hvad du ville kalde din egen dreng hvis du har/får sådan en 

Anmeld Citér

16. januar 2016

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Love Angel skriver:

Ikke alle navne har noget med dyr at gør. Jeg siger bare at Teddy i mine øjne et et tøjdyr bamse navn 

Det at jeg har min holdning om navnet er altså ikke være end nogle siger et bestemt navn ikke passer til den pige eller dreng. 

Og jeg har skrevet det efterhånden mange gange jeg siger ikke noget ondt om andre menneskers børns navn 

jeg sagde bare blot min mening om navnet. 

Men nu jeg ligepludselig den ondeste pga jeg opretter en tråd fordi jeg tit støder på folk og læse herine om hvad passer af navne og hvad passer ikke

men uanset hvad så kan du se ved det her tråd at der nogle der er enig med dig og nogle er enig med mig. Og hver en sin holdning og mening 

også kan vi vist godt lukke den af her

Du har ikke hørt om Anders And, delfinen Willy, hesten Lotte, Daisy-dukken? 

Og jo, det her er ondt: 

Det sempelthen ikke et navn for et menneske

Ej hvordan kan man kalde sine børn

men må indrømme at Teddy er altså heller ikke bedre

Synes virkelig ikke at et barn skal stå og sige jeg hedder Teddy jeg synes ikke et barn kan hedde det

- tilsat en masse 

Men okay, jeg må bare konstatere, at du ikke selv ville få et lille stik i hjertet, hvis det var dit eget barns navn, der blev udsat for den omgang. Eller også VIL du ikke forstå, at det er over stregen. Jeg opgiver i hvert fald hér. 

Anmeld Citér

16. januar 2016

Love Angel

Mor til 4
Diosa85 skriver:

må jeg spørger hvad du ville kalde din egen dreng hvis du har/får sådan en 

Vi har kun 1 barn pt og det er vores datter 

men vi vil have flere børn. Men uanset hvilket køn vi få næste gang så kan jeg desvære ikke fortælle dig navnet da det er min mands tur til at vælge navn

men vi skal begge 2 godkende det. Så jeg vil ikke ha kunnet give det navn til vires datter hvis ikke min mand godkendt det

Anmeld Citér

16. januar 2016

Diosa85

Love Angel skriver:

Vi har kun 1 barn pt og det er vores datter 

men vi vil have flere børn. Men uanset hvilket køn vi få næste gang så kan jeg desvære ikke fortælle dig navnet da det er min mands tur til at vælge navn

men vi skal begge 2 godkende det. Så jeg vil ikke ha kunnet give det navn til vires datter hvis ikke min mand godkendt det

Jamen hvad hedder din datter så? 

Anmeld Citér

16. januar 2016

Love Angel

Mor til 4
Mor og meget mere skriver:

Du har ikke hørt om Anders And, delfinen Willy, hesten Lotte, Daisy-dukken? 

Og jo, det her er ondt: 

Det sempelthen ikke et navn for et menneske

Ej hvordan kan man kalde sine børn

men må indrømme at Teddy er altså heller ikke bedre

Synes virkelig ikke at et barn skal stå og sige jeg hedder Teddy jeg synes ikke et barn kan hedde det

- tilsat en masse 

Men okay, jeg må bare konstatere, at du ikke selv ville få et lille stik i hjertet, hvis det var dit eget barns navn, der blev udsat for den omgang. Eller også VIL du ikke forstå, at det er over stregen. Jeg opgiver i hvert fald hér. 

Jeg har ikke sagt at jeg ikke hørt om Anders and os 

men nogle af dem du nævner har jeg ikke hørt om men min pointe er ikke kun dem du nævner jeg siger at ikke ALLE navne i hele verden er dyr navne. 

Det hvis dig der ikke forstår at jeg er ikke ond og siger grimt om andre folks børn men forstår nu at det er selve NAVNET. Og det er altså ikke være end andre folk siger at de har støt på værre navne. 

Så uanset hvad så er jeg den eneste i verden der er ond

men hvis folk ikkekan se at jeg skriver min holdning om NAVNET OG IKKE ANDRES BØRN 

så må de undskylde for vil aldrig ha folk skal være ked eller noget jeg siger bare min mening omkring NAVNET ikke andet. 

Men troede ikke der kom en som DIG OG MALEDE FANDEN PÅ VÆGGEN 

det min sidste prøv at forstår at nu synes jeg at vi skal afslutte det her nu

Anmeld Citér

16. januar 2016

Love Angel

Mor til 4
Diosa85 skriver:

Jamen hvad hedder din datter så? 

Undskyld troede jeg havde trevet det 

hun hedder nancy 

Anmeld Citér

16. januar 2016

Diosa85

Love Angel skriver:

Undskyld troede jeg havde trevet det 

hun hedder nancy 

Okay. Hånden på hjertet, hvordan tænker på så hvis der er nogen der sidder og siger "ej jeg fatter bare ikke at man kan kalde sit barn for nancy det lyder jo som en forkølet søhest"

Anmeld Citér

16. januar 2016

Tresmå

Jeg kender to, der hedder Teddy - begge voksne. Jeg tænker ikke på dem som særligt "bamsede" når man lærer folk at kende så finder man som regel ud af at deres navn passer fint til dem

Men jeg kender godt den der første tanke om navne, man enten forbinder med noget helt forældet eller noget som man ikke kalder børn. Og det er bare et spørgsmål om tilvænning

Anmeld Citér

16. januar 2016

Spirrevip

Tror det her er en rigtig dum tråd, som skaber stor splid. Må ærligt indrømme, at jeg blev såret over den, da vi begge har været forelsket i navnet Teddy eller Theodore.  Hver mand, hver sin mening. Luk den nu her, så Baby.dk ikke ender med at blive splittet til atomer 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.