Drenge navn Teddy

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2016

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Mom2Two skriver:

Det betyder skam ikk a jeg ikk ka li navnene, tværtimod... 

Nej du sagde bare at første gang du hørte det synes du det var lidt underligt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2016

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Jeg giver dig ts fuldstændig ret!! Det er simpelthen for mærkeligt at kalde sit barn for Teddy. Syntes det er synd for de børn der bliver kaldt Teddy!! 

Anmeld Citér

15. januar 2016

Love Angel

Mor til 4
Mom2Two skriver:

Jeg ka ikk se problemet... 

Så man dyber barnet Teddy og kalder barnet noget andet?

Anmeld Citér

15. januar 2016

Love Angel

Mor til 4
modesty skriver:

Jeg synes det er super fint.  

Okay 

Anmeld Citér

15. januar 2016

Becks

Hvordan kan man kalde barnet noget andet end det de bliv dybt?

jeg mener at barnet bliv dybt Teddy

Der er da mange der bliver kaldt andet end det de er døbt ;-)

Min datter kommer til verden inden længe, hun er blevet kaldt Brombær igennem hele graviditeten, og det er jeg da sikker på holder ved, selvom hun skal hedde Ella!

Jeg kender flere, som bliver kaldt andet end deres døbte navn, og det er både voksne og børn.. Så det ser jeg absolut intet underligt i...

For at svare på dit oprindelige spørgsmål, så kan folk kalde deres børn hvad de vil! Det er ikke noget jeg hverken kan, skal eller vil blande mig i... Ja, jeg kan godt synes navnet er lidt spøjst, men når barnet så er kommet til verden, så er det som om det ikke kunne hedde andet ;-)

Anmeld Citér

15. januar 2016

sne190810

Jeg syntes det er fuldstændig absurd, at oprette en tråd, udelukkende for at snakke grimt om et specifikt navn, man ikke selv lige bryder sig om. Have some class, girlfriends 

Jeg har en veninde, hvis kæreste hedder Teddy. Jo, det er specielt men ikke mere specielt end så mange andre navne, og ærligt har jeg aldrig rigtig skænket det en tanke, at han hed noget "specielt". 

Anmeld Citér

15. januar 2016

Love Angel

Mor til 4
Omsorgsgiver skriver:

Jeg giver dig ts fuldstændig ret!! Det er simpelthen for mærkeligt at kalde sit barn for Teddy. Syntes det er synd for de børn der bliver kaldt Teddy!! 

Okay tak  

så det ikke bare mig. 

Synes virkelig ikke at et barn skal stå og sige jeg hedder Teddy jeg synes ikke et barn kan hedde det

Anmeld Citér

15. januar 2016

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Love Angel skriver:

Okay så du mener at genert så startet Teddy navn til mennesker før det bliv til bamser og lign?

Og hvad mener du med den mor? Mener du hende jeg kender eller genert?

Ja - som jeg skrev, så er begrebet teddybjørn opkaldt efter Teddy Roosevelt. Ligesom navnet Anders blev brugt til mennesker længe før, Anders And kom til. 

Og jeg mener, at du kunne prøve at overveje, hvad du ville tænke, hvis nogen oprettede en tråd, hvor de skrev så grimt om dit barns navn og dermed dit navnevalg. 

https://da.m.wikipedia.org/wiki/Teddybjørn

Anmeld Citér

15. januar 2016

bøllen

Love Angel skriver:

Hej alle 

Jeg kendte en gang en hun fik en dreng og gav ham navnet Teddy.

Personligt synes jeg ikke drenge navnet Teddy det aldrig et navn jeg vil give hvis jeg fik en søn. Det sempelthen ikke et navn for et menneske. Navnet Teddy synes jeg kun høre til et bamse eller lign 

så fatter virkelig ikke hvordan man kan få sig selv til at kalde sit barn Teddy 

men jeres ærlig mening de damer hvad mener i om navnet? 

Eller er jeg den eneste med den holdning?

Jeg ville ikke selv vælge navnet teddy , men bestemt ikke navn som jeg ville tænke en masse over, hvis jeg stødte på det . 

Folk må navngive deres børn hvad de ønsker , så længe de er glade. Forstår ikke den stigenden grad til at " blande " sig i andres sager

Anmeld Citér

15. januar 2016

Love Angel

Mor til 4
Becks skriver:

Der er da mange der bliver kaldt andet end det de er døbt ;-)

Min datter kommer til verden inden længe, hun er blevet kaldt Brombær igennem hele graviditeten, og det er jeg da sikker på holder ved, selvom hun skal hedde Ella!

Jeg kender flere, som bliver kaldt andet end deres døbte navn, og det er både voksne og børn.. Så det ser jeg absolut intet underligt i...

For at svare på dit oprindelige spørgsmål, så kan folk kalde deres børn hvad de vil! Det er ikke noget jeg hverken kan, skal eller vil blande mig i... Ja, jeg kan godt synes navnet er lidt spøjst, men når barnet så er kommet til verden, så er det som om det ikke kunne hedde andet ;-)

Jeg snakker ikke om kaldenavn 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.