Jeg har ikke sagt at jeg ikke hørt om Anders and os
men nogle af dem du nævner har jeg ikke hørt om men min pointe er ikke kun dem du nævner jeg siger at ikke ALLE navne i hele verden er dyr navne.
Det hvis dig der ikke forstår at jeg er ikke ond og siger grimt om andre folks børn men forstår nu at det er selve NAVNET. Og det er altså ikke være end andre folk siger at de har støt på værre navne.
Så uanset hvad så er jeg den eneste i verden der er ond
men hvis folk ikkekan se at jeg skriver min holdning om NAVNET OG IKKE ANDRES BØRN
så må de undskylde for vil aldrig ha folk skal være ked eller noget jeg siger bare min mening omkring NAVNET ikke andet.
Men troede ikke der kom en som DIG OG MALEDE FANDEN PÅ VÆGGEN
det min sidste prøv at forstår at nu synes jeg at vi skal afslutte det her nu
Edit; så lige de andre svar, og kan se at du har fanget den
Nu var det mig der sagde det med værre, og Teddy er et navn, jeg forbinder med et menneske og en bamse(fordi jeg snakker meget engelsk), men navne som bror, Awesome, fakta, nej det forbinder jeg ikke med navne, fordi de er så nye, at man skal vænne sig til dem, men Teddy har været et navn i mange, mange år, også før Teddybear kom til, så det er et navn.
Og jo, du dømmer folks beslutning, fordi du siger Hvordan kan folk kalde deres børn det, det sagde jeg ikke noget om, jeg sagde bare at der er navne jeg ikke forstår, fordi det i mine øjne ikke ligner navne, men ting, beskrivelser, hvor Teddy er et navn, om det er et givent navn eller et kælenavn.
Og hvorfor vil du ikke svare på hvad din datter hedder?
Da min yngste nevø fik sit navn, skulle min far også lige sluge det, fordi det ikke var et navn han havde så meget kendskab til, men nu kan han ikke hedde andet..