Drenge navn Teddy

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2016

Becks

Love Angel skriver:

Okay tak  

så det ikke bare mig. 

Synes virkelig ikke at et barn skal stå og sige jeg hedder Teddy jeg synes ikke et barn kan hedde det

Jeg forstår slet ikke din tankegang!

Hvad gør dig til dommer for hvad én skal hedde osv.?

Nu er Teddy er ganske alm. navn i bla. USA.. Ligesom mit navn er.. Så fordi det er udenlandsk, kan du ikke lide det?

Hvad er forskellen på, at et barn præsentere sig som Alfred eller Teddy? Udover at det ene er mere udenlandsk end det andet?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2016

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Mor og meget mere skriver:

Ja - som jeg skrev, så er begrebet teddybjørn opkaldt efter Teddy Roosevelt. Ligesom navnet Anders blev brugt til mennesker længe før, Anders And kom til. 

Og jeg mener, at du kunne prøve at overveje, hvad du ville tænke, hvis nogen oprettede en tråd, hvor de skrev så grimt om dit barns navn og dermed dit navnevalg. 

https://da.m.wikipedia.org/wiki/Teddybjørn

Okay men personligt synes jeg ikke at navnet er til mennesker men sådan er vi så forskelig heldigvis for det

Anmeld Citér

15. januar 2016

Love Angel

Mor til 4

Ja - som jeg skrev, så er begrebet teddybjørn opkaldt efter Teddy Roosevelt. Ligesom navnet Anders blev brugt til mennesker længe før, Anders And kom til. 

Og jeg mener, at du kunne prøve at overveje, hvad du ville tænke, hvis nogen oprettede en tråd, hvor de skrev så grimt om dit barns navn og dermed dit navnevalg. 

https://da.m.wikipedia.org/wiki/Teddybjørn

For det første er hun ikke herinde. For det andet snakker jeg ikke grimt om nogens børn men selve navnet

Anmeld Citér

15. januar 2016

Love Angel

Mor til 4
Becks skriver:

Jeg forstår slet ikke din tankegang!

Hvad gør dig til dommer for hvad én skal hedde osv.?

Nu er Teddy er ganske alm. navn i bla. USA.. Ligesom mit navn er.. Så fordi det er udenlandsk, kan du ikke lide det?

Hvad er forskellen på, at et barn præsentere sig som Alfred eller Teddy? Udover at det ene er mere udenlandsk end det andet?

Undskyld mig men tag det roligt jeg er hverken dommer eller noget og er ikke ondt menneske jeg har bare min holdning om navnet ligeså meget som du har ret til din holdning 

længere er den ikke

Anmeld Citér

15. januar 2016

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Love Angel skriver:

For det første er hun ikke herinde. For det andet snakker jeg ikke grimt om nogens børn men selve navnet

Nej, HUN er ikke, men der kunne være andre mødre til Teddy'er herinde. Og du skriver virkelig grimt om folk, der kalder deres børn sådan. Prøv at læse alt, du har skrevet, og forestil dig, det var dit eget barns navn, der blev skrevet sådan om. 

Anmeld Citér

15. januar 2016

Becks

Love Angel skriver:

Undskyld mig men tag det roligt jeg er hverken dommer eller noget og er ikke ondt menneske jeg har bare min holdning om navnet ligeså meget som du har ret til din holdning 

længere er den ikke

Jeg tager det skam helt roligt :)

Jeg undre mig over din holdning, som du undre dig over navnet

Anmeld Citér

15. januar 2016

Love Angel

Mor til 4

Nej, HUN er ikke, men der kunne være andre mødre til Teddy'er herinde. Og du skriver virkelig grimt om folk, der kalder deres børn sådan. Prøv at læse alt, du har skrevet, og forestil dig, det var dit eget barns navn, der blev skrevet sådan om. 

Jeg skriver ikke grimt om andre børn jeg mener bare at navnet Teddy ikke er til mennesker 

længere er den ikke 

Anmeld Citér

15. januar 2016

Love Angel

Mor til 4
Becks skriver:

Jeg tager det skam helt roligt :)

Jeg undre mig over din holdning, som du undre dig over navnet

Det lyder ikke sådan

men du behøver ikke at undre dig 

for har sagt at navnet synes jeg ikke passer til mennesker

længere er den ikke

Anmeld Citér

15. januar 2016

Yoggibear

Teddy er ikke lige meget, ligesom mange andre navne. Dog har jeg set navne jeg personligt har langt større avasioner mod.

Efter min mening har vi jo allesammen forskellig smag. Hvad jeg synes er smukt Er ikke ens betydende med at andre synes det. Bare tænk hvor mange par der er uenige om navne til det lille mirakel. Jeg skal i hvertfald ikke dømme, dog bibeholder jeg min ret til ikke at synes om navnet 

Anmeld Citér

15. januar 2016

Hck

Profilbillede for Hck

Teddy er også for mig et " bamsenavn", måske forkert, men sådan er det jo med mange navne. Min dreng der er transkønnet, fik også et pigenavn, som der ikke var ret mange der hed dengang, så der er sikkert også flere der har rynket på næsen af os

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.