Hvad kan det dog være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2016

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Du kan sagtens have haft klamydia i laang tid uden symptomer og de først viser sig nu - så du kunne sagtens have fået det fra før dit nuværende forhold. Medmindre du er blevet testet for klamydia inden du mødte din kæreste. 

For det første hvor langtid er langtid mener du? 

Men jeg tror det næppe da sådan noget klamydia er viser sig tidligt 

tror jeg da i hvert fald. 

Og kan jeg da ikke tro da til maj har mig og min mand været sammen i 7 år. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2016

Anonym trådstarter

SofiaMik skriver:

Lige præcis derfor jeg skrev det. Jeg havde nemlig klamydia dengang, men min daværende kæreste havde ikke og jeg havde ikke været utro, så derfor havde jeg båret rundt på den længe uden at smitte min kæreste.

Bliv du ikke chokket da du fandt ud af det

og ikke mindst din kæreste?. Du siger du har jo ikke været utro men sættet din kæreste ikke spørgsmålstegn ved det?

Anmeld Citér

10. januar 2016

SofiaMik

Bliv du ikke chokket da du fandt ud af det

og ikke mindst din kæreste?. Du siger du har jo ikke været utro men sættet din kæreste ikke spørgsmålstegn ved det?

Jo jeg blev og nåede da også at beskylde ham for alverdens ting, men han havde det altså ikke og så var det mig, der var under mistanke. Vi havde også været sammen i flere år og jeg havde ikke været sammen med andre.

Men godt jeg blev behandlet, kunne jo være endt med barnløshed. 

Anmeld Citér

10. januar 2016

Anonym trådstarter

SofiaMik skriver:

Jo jeg blev og nåede da også at beskylde ham for alverdens ting, men han havde det altså ikke og så var det mig, der var under mistanke. Vi havde også været sammen i flere år og jeg havde ikke været sammen med andre.

Men godt jeg blev behandlet, kunne jo være endt med barnløshed. 

Ej skrækkeligt 

hvordan kunne du bevise at du ikke har været utro? Kan de se om det fordi du havde det længe i kroppen uden udbrud eller hvordan?

må man spørger hvor længe har det været i din krop uden at bryde ud?

Anmeld Citér

10. januar 2016

SofiaMik

Anonym skriver:

Ej skrækkeligt 

hvordan kunne du bevise at du ikke har været utro? Kan de se om det fordi du havde det længe i kroppen uden udbrud eller hvordan?

må man spørger hvor længe har det været i din krop uden at bryde ud?

Jeg kunne ikke bevise det. Jeg måtte overbevise ham. Lægen troede heller ikke rigtigt på mig, fornemmede jeg. Vi skulle begge spise pillerne for en sikkerheds skyld dog. Jeg googlede længe efter svar, da jeg mente, at jeg måtte være blevet smittet på anden vis, da jeg har kun har dyrket sex uden kondom med 2 kærester.

Nej vides ikke. Men det må have været Ca. 3 år.

Anmeld Citér

10. januar 2016

Anonym trådstarter

SofiaMik skriver:

Jeg kunne ikke bevise det. Jeg måtte overbevise ham. Lægen troede heller ikke rigtigt på mig, fornemmede jeg. Vi skulle begge spise pillerne for en sikkerheds skyld dog. Jeg googlede længe efter svar, da jeg mente, at jeg måtte være blevet smittet på anden vis, da jeg har kun har dyrket sex uden kondom med 2 kærester.

Nej vides ikke. Men det må have været Ca. 3 år.

Årh okay 

hvor ubelejlig og skrækkelig at stå i sådan en sitation . 

Når men jeg beklager sådan som jeg opført mig

det viser bare hvor uviden jeg er om klamydia 

men igen jeg beklager min hisighed

Anmeld Citér

11. januar 2016

Anonym trådstarter

OPDATE 

jeg tog til lægen her til morgen for skal altså finde ud af hvad det er. Hun så på mig dernede og hun mener stadig at det er svamp men svamp man ikke kan teste hmm

når men fik køb de ting i håndkøb mod svamp og skal starte op på det idag. Også skulle det blive bedre på fredag. 

Tusind tak for alle jeres råd og svar de damer. Hvor er i søde

Anmeld Citér

11. januar 2016

Gevher Atici

Anonym skriver:

Undskyld men hvad er det der kun kommer ved graviditet?

Mente ikke kun i graviditeten. Det jeg mente var, at man jo godt kan få graviditetsbetinget sukkersyge, selvom man ikke har det normalt..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.