Hvad kan det dog være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2016

Anonym trådstarter

GUSO skriver:

Jo man kan godt få graviditesbetinget sukkersyge.. Ikke at det er det du har det kan jeg jo af gode grunde ikke vide noget om, men det kan man altså godt 

Ja men det ikke det jeg mener

det jeg mener er at det jo ikke kun gravide der få sukkersyge. 

Alle kan vel få sukkersyge. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2016

GUSO

Anonym skriver:

Ja men det ikke det jeg mener

det jeg mener er at det jo ikke kun gravide der få sukkersyge. 

Alle kan vel få sukkersyge. 

Nårh på den måde  ja alle kan få sukkersyge 

Anmeld Citér

10. januar 2016

Anonym trådstarter

GUSO skriver:

Nårh på den måde  ja alle kan få sukkersyge 

Jeps det er det jeg mener

men håber ikke jeg har fået det. 

Men efter det jeg beskrev kunne du komme i tanke over hvad det ellers kan være? 

(Ud over det jeg bliv testet for blærebetændelse og svamp. Hvor de ikke fandt noget) og self ud over sukkersyge?

Anmeld Citér

10. januar 2016

SofiaMik

Hvad med klamydia?  Havde det for mange år siden og det både kløede, gjorde ondt osv.

Anmeld Citér

10. januar 2016

Anonym trådstarter

SofiaMik skriver:

Hvad med klamydia?  Havde det for mange år siden og det både kløede, gjorde ondt osv.

Ej undskyld mig?

prøver du at fortælle mig at DU TROR at jeg har været min mand utro?

Anmeld Citér

10. januar 2016

SofiaMik

Anonym skriver:

Ej undskyld mig?

prøver du at fortælle mig at DU TROR at jeg har været min mand utro?

Nej jeg antyder ikke noget. Prøver at hjælpe dig med at finde årsagen. Kender dig jo ikke

Men nu du siger det, det kunne selvfølgelig tænkes sådan, at han havde været dig utro?

Men er jo bare et tankespind. Du er vel blevet testet for alverden i forbindelse med graviditeten. 

Anmeld Citér

10. januar 2016

Anonym trådstarter

SofiaMik skriver:

Nej jeg antyder ikke noget. Prøver at hjælpe dig med at finde årsagen. Kender dig jo ikke

Men nu du siger det, det kunne selvfølgelig tænkes sådan, at han havde været dig utro?

Men er jo bare et tankespind. Du er vel blevet testet for alverden i forbindelse med graviditeten. 

Nej jeg bliv bare død chokket over at da jeg så at du skrev klamydia 

da jeg 200% elsker min mand og vil dø med ham.

Og hehe nej det har han ikke vi to elsker hinanden for højt og kunne ikke drømme om at være hinanden utro.(og heldigvis for det. 

Og lad mig gør lige noget klart. Jeg er altså ikke gravid

Anmeld Citér

10. januar 2016

Anonym trådstarter

SofiaMik skriver:

Og hvis ikke du antyder til noget. Hvorfor nævnte du så klamydia ? 

Da det er sjovt nok at man kan kun få klamydia hvis man har været sammen med en?

Anmeld Citér

10. januar 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Og hvis ikke du antyder til noget. Hvorfor nævnte du så klamydia ? 

Da det er sjovt nok at man kan kun få klamydia hvis man har været sammen med en?

Du kan sagtens have haft klamydia i laang tid uden symptomer og de først viser sig nu - så du kunne sagtens have fået det fra før dit nuværende forhold. Medmindre du er blevet testet for klamydia inden du mødte din kæreste. 

Anmeld Citér

10. januar 2016

SofiaMik

mor:) skriver:

Du kan sagtens have haft klamydia i laang tid uden symptomer og de først viser sig nu - så du kunne sagtens have fået det fra før dit nuværende forhold. Medmindre du er blevet testet for klamydia inden du mødte din kæreste. 

Lige præcis derfor jeg skrev det. Jeg havde nemlig klamydia dengang, men min daværende kæreste havde ikke og jeg havde ikke været utro, så derfor havde jeg båret rundt på den længe uden at smitte min kæreste.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.