Hvad kan det dog være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2016

modesty

Anonym skriver:

Jamen er det ikke godt at bruge intimsæbe ? 

Nej. Det bedste er at bruge intet andet end vand. Intimsæbe er mildere end almindelig sæbe, men det er stadig sæbe. Og det bedste for dit intimområde er at der ikke bliver brugt sæbe overhovedet dernede.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2016

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Du skal til lægen igen og insistere på at få en henvisning til en gynækolog. 

Jeg synes også umiddelbart at det lyder som en form for allergisk reaktion, men det lyder mærkeligt med rifterne som bløder...

Du skal ikke bruge intimsæbe, ikke bruge bind eller tamponer, ikke barbere dig. Bare lad området helt i fred og gør som du gør - bomuldstrusser og creme (Locobase repair er den bedste creme - kan købes på apoteket, og smør endelig på flere gange om dagen)

Hold dig så meget i ro som muligt. Og når du er hjemme, så gå uden bukser og uden trusser.

Hvornår har du sidst haft bind på?

Og sidst jeg brudte bind er der hvor jeg fandt ud af hvis jeg brugte bind så bliv det lidt bedre med kløe og svien men stoppet med at bruge bind for 3 dage siden

Anmeld Citér

9. januar 2016

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Nej. Det bedste er at bruge intet andet end vand. Intimsæbe er mildere end almindelig sæbe, men det er stadig sæbe. Og det bedste for dit intimområde er at der ikke bliver brugt sæbe overhovedet dernede.

Hmm ja det kan være rigtig nok 

Anmeld Citér

9. januar 2016

Tine B

Gevher Atici skriver:

Når man har sukkersyge kan man have kløe i underlivet..

Ikke bare sådan almindelig kløe.. Sukkersyge kan forsage svamp i underlivet pga svampesporerne lever af sukker i urinen og deraf kommer kløen, men ts er jo blevet testet for svamp..

Anmeld Citér

9. januar 2016

anna111

Profilbillede for anna111
Anonym skriver:

Hvorfor har du ikke det? 

Og hvordan kan det være svamp når da jeg tog til lægen og fik taget prøverne der sagde de at der var hverken betændelse eller svamp overhovedet ingenting

Fordi svamp netop er svigen kløen rødmen og rafter  

Første gang jeg fik der konstateret kikkede lægen kikkede hun bare på det og så fik jeg creme mod det de andre gange viste jeg selv hvad det var.

Og læger er osse bare mennesker og kan osse tage fejl og fordi du ikke har svamp oppe i skeden kan du sagtens have en svampe infiktion uden på huden.

Så vis jeg var dig ville jeg hurtig få købt noget canesten creme så du kan komme i bedring om ikke andet kan det på ingen måde skade  

Anmeld Citér

9. januar 2016

Gevher Atici

Så er det nok ikke det. Men du kunne måske spørge din læge om de har undersøgt for det. Det burde de kunne se på en urinprøve. Håber selvfølgelig ikke det er det, men det var bare det jeg lige tænkte på da jeg læste dit opslag. Man kan jo også få det kun i graviditeten..

Anmeld Citér

10. januar 2016

Anonym trådstarter

Gevher Atici skriver:

Så er det nok ikke det. Men du kunne måske spørge din læge om de har undersøgt for det. Det burde de kunne se på en urinprøve. Håber selvfølgelig ikke det er det, men det var bare det jeg lige tænkte på da jeg læste dit opslag. Man kan jo også få det kun i graviditeten..

Undskyld men hvad er det der kun kommer ved graviditet?

Anmeld Citér

10. januar 2016

GUSO

Anonym skriver:

Undskyld men hvad er det der kun kommer ved graviditet?

Jeg tror hun mener man kan få graviditetsbetinget sukkersyge.. 

Anmeld Citér

10. januar 2016

Anonym trådstarter

GUSO skriver:

Jeg tror hun mener man kan få graviditetsbetinget sukkersyge.. 

Er nok lidt dum nu men sukkersyge kommer jo ikke kun ved graviditet Jo.

men årh hvor jeg håber at det ikke er sukkersyge 

men jeg er snart ved at være træt af at jeg ikke ved hvad det er. Og det begynder at bekymre mig

igen i nat bliv jeg vækket af at det kløede og gjort ondt 

Anmeld Citér

10. januar 2016

GUSO

Anonym skriver:

Er nok lidt dum nu men sukkersyge kommer jo ikke kun ved graviditet Jo.

men årh hvor jeg håber at det ikke er sukkersyge 

men jeg er snart ved at være træt af at jeg ikke ved hvad det er. Og det begynder at bekymre mig

igen i nat bliv jeg vækket af at det kløede og gjort ondt 

Jo man kan godt få graviditesbetinget sukkersyge.. Ikke at det er det du har det kan jeg jo af gode grunde ikke vide noget om, men det kan man altså godt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.