Hvad kan det dog være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2016

SofiaMik

Allergi overfor undertøj?  Personligt kan jeg ikke tåle hm undertøj - det klør! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2016

Anonym trådstarter

SofiaMik skriver:

Allergi overfor undertøj?  Personligt kan jeg ikke tåle hm undertøj - det klør! 

Hej har aldrig haft problemer med hm undertøj hmm

men har nu i 3 dage taget min mands underbukser på og de er ikke fra hm og de er 100% bomuld 

og har de sidste dage brugt crem som er til baby numser og har brugt godt med et lag hver aften. Men her i nat vågnede jeg ved at jeg begyndte at klø også stoppet jeg og efter 2 sek begyndte jeg at svie helt vildt og gjort ondt 

jeg virkelig bekymret nu om hvad det kan være

JEG HAR ALDRIG PRØVET NOGET LIGNENDE I HELE MIT LIV 

Anmeld Citér

9. januar 2016

Goggelogge

Har du brugt tamponere på et tidspunkt?

Anmeld Citér

9. januar 2016

Anonym trådstarter

Goggelogge skriver:

Har du brugt tamponere på et tidspunkt?

Ja gør det når jeg få min mens og så tag til svømning 

Anmeld Citér

9. januar 2016

modesty

Hej har aldrig haft problemer med hm undertøj hmm

men har nu i 3 dage taget min mands underbukser på og de er ikke fra hm og de er 100% bomuld 

og har de sidste dage brugt crem som er til baby numser og har brugt godt med et lag hver aften. Men her i nat vågnede jeg ved at jeg begyndte at klø også stoppet jeg og efter 2 sek begyndte jeg at svie helt vildt og gjort ondt 

jeg virkelig bekymret nu om hvad det kan være

JEG HAR ALDRIG PRØVET NOGET LIGNENDE I HELE MIT LIV 

Du skal til lægen igen og insistere på at få en henvisning til en gynækolog. 

Jeg synes også umiddelbart at det lyder som en form for allergisk reaktion, men det lyder mærkeligt med rifterne som bløder...

Du skal ikke bruge intimsæbe, ikke bruge bind eller tamponer, ikke barbere dig. Bare lad området helt i fred og gør som du gør - bomuldstrusser og creme (Locobase repair er den bedste creme - kan købes på apoteket, og smør endelig på flere gange om dagen)

Hold dig så meget i ro som muligt. Og når du er hjemme, så gå uden bukser og uden trusser.

Hvornår har du sidst haft bind på?

Anmeld Citér

9. januar 2016

anna111

Profilbillede for anna111

Vis du har små rifter og det sviger og klør vil jeg gætte på at det er svamp. 

Gå på apoteket og køb noget canesten crame og påsmør det så 2-3 gange dagligt den ene gang gerne inden du går i seng Da det så får lov at sidde længere og så skulle det gerne allerede inden for de første par dage blive meget bedre men du skal fortsætte påsmøring  en uge efter dine symptomer forsvinder 

Anmeld Citér

9. januar 2016

anna111

Profilbillede for anna111

Du kan købe canesten creme i håndkøb 

Og jeg er nu aldrig fået taget prøver for om det var svamp men jeg har haft det på Pracis den måde du beskriver med små rifter og det blødte det brune du skriver kan være små sår der falder af. Men det er meget smertefuldt og ubehagelig at have 

Anmeld Citér

9. januar 2016

GrønStjerne

Jeg har udviklet allergi overfor bind med parfume i mv. så det kan altså være kontakt allergi.

Jeg brugte altid always eller libresse, og pludselig fik jeg bare så ondt efter menstruation. Kløe i 3-4 dage, og totalt rødt osv. Også af trusseindlæg.

Da jeg skiftede til nogen der er astma allergi mærkede (blå krans) holdt det op.

Og så som de andre skriver : Henvisning til gynækolog, helt sikkert!

Anmeld Citér

9. januar 2016

Anonym trådstarter

Du skal til lægen igen og insistere på at få en henvisning til en gynækolog. 

Jeg synes også umiddelbart at det lyder som en form for allergisk reaktion, men det lyder mærkeligt med rifterne som bløder...

Du skal ikke bruge intimsæbe, ikke bruge bind eller tamponer, ikke barbere dig. Bare lad området helt i fred og gør som du gør - bomuldstrusser og creme (Locobase repair er den bedste creme - kan købes på apoteket, og smør endelig på flere gange om dagen)

Hold dig så meget i ro som muligt. Og når du er hjemme, så gå uden bukser og uden trusser.

Hvornår har du sidst haft bind på?

Jamen er det ikke godt at bruge intimsæbe ? 

Og sidst jeg brudte bind er der hvor jeg fandt ud af hvis jeg brugte bind så bliv det lidt bedre med kløe og svien men stoppet med at bruge bind for 3 dage siden 

Anmeld Citér

9. januar 2016

Anonym trådstarter

anna111 skriver:

Du kan købe canesten creme i håndkøb 

Og jeg er nu aldrig fået taget prøver for om det var svamp men jeg har haft det på Pracis den måde du beskriver med små rifter og det blødte det brune du skriver kan være små sår der falder af. Men det er meget smertefuldt og ubehagelig at have 

Hvorfor har du ikke det? 

Og hvordan kan det være svamp når da jeg tog til lægen og fik taget prøverne der sagde de at der var hverken betændelse eller svamp overhovedet ingenting

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.