Hvad kan det dog være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.141 visninger
47 svar
9 synes godt om
6. januar 2016

Anonym trådstarter

Hej 

jeg har for 2-3 uger siden, begyndte at døje med at med at klø. Det startet med at klø og få dage efter begyndte jeg og bløde lidt og senere hen hvor der kom også nogle brunlig små klumper og det sviede og gjort meget ondt. Så gik jeg til lægen og fik taget prøver for svamp og blærebetændelse. Men der var intet

jeg begyndte så at bruge intim sæbe og efter en gang forsvandt både kløen og svien og de klumper der, og blødte ikke mere. 

Men efter få dage er det så nu begyndt igen med at klø lille bitte smule (det skal lige siges at jeg jeg klør ikke når jeg har bind på ) 

og jeg begyndte igen at bløde. Ved hjælp af min mand fandt jeg ud af at jeg bløder udvendig altså ikke inde i skeden men udvendig og det er rundt om at jeg har nogle rifter. 

HJÆLP HVAD KAN DET VÆRE 

RÅD OG ERFARINGER MODTAGES MED KYSHÅND 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2016

Anonym trådstarter

Slet ikke nogle?

Anmeld Citér

7. januar 2016

EAF

Anonym skriver:

Slet ikke nogle?

Jeg ville ønske jeg havde prøvet det, så du ikke stod alene med det, men kender altså ikke noget til de symptomer og når du tilmed har været ved lægen og de ikke fandt noget, ja så har jeg ikke engang nogen gode råd. 

Har du prøvet at skifte bindmærke? Nogen kan give rifter... og nogen kan være så tætte at de giver kløe, fordi huden ikke kan ånde.. Har du prøvet at intimbarbere dig, helt bar, bare for at se hvad der sker hvis du gør det? 

Har ikke lige andre ideer.. Håber ikke det kommer til at genere dig for meget og at det snart går over igen uden men.

Anmeld Citér

7. januar 2016

Anonym trådstarter

EAF skriver:

Jeg ville ønske jeg havde prøvet det, så du ikke stod alene med det, men kender altså ikke noget til de symptomer og når du tilmed har været ved lægen og de ikke fandt noget, ja så har jeg ikke engang nogen gode råd. 

Har du prøvet at skifte bindmærke? Nogen kan give rifter... og nogen kan være så tætte at de giver kløe, fordi huden ikke kan ånde.. Har du prøvet at intimbarbere dig, helt bar, bare for at se hvad der sker hvis du gør det? 

Har ikke lige andre ideer.. Håber ikke det kommer til at genere dig for meget og at det snart går over igen uden men.

Årh hvor er det sødt af dig. 

Og jeg har aldrig haft problemer med bind før men jeg er så den der køber alt mulig mærker bare de billigste jeg kan finde. 

Og ved ikke om jeg tør at barbær mig pt når jeg har de rifter men jeg kan overveje at gøre det. Og min mand har læst om noget jeg kan gøre. Fra igår begyndte jeg at smøre mig med sådan noget crem til babyer når de få røde numse. Og bruger nu min mands underbukser for der stod at det godt med høj procent bomuld. Også skulle jeg slet ikke bruge bind. Så alt det er jeg begyndt at gøre fra igår aftes også må jeg se tiden an. Hvis ikke det her duer så må lægen sku se på mig 

men tusind tak for de råd du gav det var virkelig sødt skrevet. 

Og ikke mindst tusind tak for dit svar du må ha en rigtig godt dag

Anmeld Citér

7. januar 2016

Gevher Atici

Er du blevet testet for sukkersyge? 

Anmeld Citér

7. januar 2016

Anonym trådstarter

Gevher Atici skriver:

Er du blevet testet for sukkersyge? 

Sukkersyge? Ej undskyld måske er jeg uviden men hvad har det her med sukkersyge at gøre? 

Anmeld Citér

8. januar 2016

Gevher Atici

Når man har sukkersyge kan man have kløe i underlivet..

Anmeld Citér

8. januar 2016

Anonym trådstarter

Gevher Atici skriver:

Når man har sukkersyge kan man have kløe i underlivet..

Okay 

det har jeg da aldrig vist. 

Men hvis det kan ske hvorfor har min læge så ikke testet mig for sukkersyge? Hmm 

når men tak for dit svar 

Anmeld Citér

8. januar 2016

Gevher Atici

Har nogen i din familie sukkersyge?

Anmeld Citér

9. januar 2016

Anonym trådstarter

Gevher Atici skriver:

Har nogen i din familie sukkersyge?

Ikke hvad jeg ved af

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.