Anonym skriver:
Jeg er faktisk rigtig glad for at vi valgte ikke at sige hende i mod denne gang! Det gør jeg ofte men jeg valgte at lade være denne gang
vi havde en rigtig hyggelig jul med vores børn her hjemme med dejligt humør
Jeg har snakket med min svigerinde og de havde bestemt ikke haft en hyggelig jul! Min svigerfar var forkølelet og hostet og min svigerinde sagde så at så kunne vi jo godt havde kommet alligevel og så brød helvedeløs! Svigermor blev meget sur og råbte op om at det jo ikke var sikkert det var den samme virus og så ville svigerfar jo så bare havde 2 sygdomme at slæbe med
og da feudale nævnt at der jo er 4 år til vi er samlet igen slog det endnu mere klik for hende (normalt er det hvert andet men da min svigerinde er skilsmisse barn og hendes far gerne vil samle alle sidsine 5 børn om 2 år) selvom svigermor havde fået det afvide før men pludselig mener hun at hele min svigerindes familie skal lave om i deres jule turnus så det kan passer ind i vores (altså 5 familier med tilhørende svigerfamilier) fordi hun vil havde os alle samlet når nu vi ikke blev samlet i år og min svigerinde siger jo så at det jo er hendes eget valg at vi ikke er samlet...
så ja de havde ikke haft en ret hyggelig juleaften så jeg er rigtig glad for at vi bare var os her hjemme
Jeg forstår stadig ikke at man hellere vil bestemmes over, af en der endda er uretfærdig, end én gang for alle, få sat dragen på plads.
Godt i havde en god jul, så er problemet jo fikset ind til næste gang der er noget hun vil bestemme.
Anmeld
Citér