vi må ikke komme til jul!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. december 2015

Bshizzle

ØV en træls situtation at stå i 

Hvornår fik i beskeden om at i ikke var velkommen af Svigermor? 

Tænker lidt... Det var da lidt sent at komme med en udmelding her den 24! 

Tænk sig at ens Svigermor hellere så man skulle sidde alene hjemme, og samtidig med skal fare byen rundt for at finde Julemad.

Jeg ville ringe til Svogeren og sige i ville gerne komme, og så måtte Svoger ta knoglen og ringe til Svigermor og sige hun har 2 valg.. 

Enten kommer hun til trods for i osse kommer.. Eller så kan hun blive hjemme og surmule og samtidig med fare byen rundt selv for at finde julemad og sidde alene der hjemme 

Ihvertifald... Rigtig Glædelig Jul til dig og din familie 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2015

Sedigfor

Anonym skriver:

Jeg har snakket med min svigerinde og hun ville faktisk hellere havde vi kom og svigerforældrene ikke kom men min svigermor holder på at det er "deres tur" til at holde jul med dem og at nu går der jo 4 år før de får lov igen ��

Deres tur? I skulle jo holde det sammen ikke?

Anmeld Citér

24. december 2015

Englehår

Profilbillede for Englehår

Jeg ville købe små håndspritte til alle mand, og så komme til en dejlig juleaften alligevel - ikke tale om at vi skulle blive hjemme hvis ellers børnene var friske nok. 

Smitte handler om en god hygiejne,  og med håndsprit og begrænsede kys/nys kan I minimere risikoen ganske betydeligt.

Håber I får en dejlig juleaften uanset 

Anmeld Citér

24. december 2015

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Anonym skriver:

Det er der ingen i familien der gør mors ord er lov og sådan er det

Ja sådan bliver det ved med at være så længe der ikke er nogen der står op og siger hende imod!! I er nødt til at stå sammen allesammen!! 

Anmeld Citér

24. december 2015

sommerfuglen82

Gud hvor syntes jeg ikke det er fair over for jeres børn 
Så syntes jeg sørme det burde være din svigerforældre der skulle holde sig væk...de kunne jo så passende tage op og holde jul med hendes syge mor, som jo desværre nok ikke har lang tid igen 

Men at bede jer blive væk syntes jeg på ingen måde er ok.
håber i alligevel får jer en dejlig jul

Anmeld Citér

25. december 2015

Anonym trådstarter

Hck skriver:

Kære ts, der er jo flere ting i det her desværre. Men hvis de 2 brødre altid har haft mors ord som lov, ændre det sig desværre jo nok juleaften, efter min mening er det dem der aldrig har lært at sige fra. Jeg synes det er en rigtig trist situation i står i, men kan ikke gøre så meget andet end at sende dig et julekram. Forresten, smitter mellemøresbetændelse ?.

Nej mellemørebetændelse er betændelse i væske der kan opstå af forskellige omstændigheder inde bag trommehinden 

det svare til at sige at bumser smitter fra en person til en anden

Anmeld Citér

25. december 2015

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Jamen er det så ikke på tide at i får det stoppet? Det kan ikke passe at voksne mennesker lader sig diktere af et enkelt menneske? 

Ring til din svigermor og fortæl hende at i altså kommer i aften, fordi i er inviteret, og så er det op til hende at bestemme om de vil komme eller ej. 

Er der ingen der har lyst til at tage ansvar? 

Ærligt så vil jeg hellere give mine børn en hyggelig aften her hjemme end jeg vil være sammen med en sur svigermor der med garanti vil gøre sit bedste for at gøre julen dårlig for os hvis vi møder op

Anmeld Citér

25. december 2015

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

ØV en træls situtation at stå i 

Hvornår fik i beskeden om at i ikke var velkommen af Svigermor? 

Tænker lidt... Det var da lidt sent at komme med en udmelding her den 24! 

Tænk sig at ens Svigermor hellere så man skulle sidde alene hjemme, og samtidig med skal fare byen rundt for at finde Julemad.

Jeg ville ringe til Svogeren og sige i ville gerne komme, og så måtte Svoger ta knoglen og ringe til Svigermor og sige hun har 2 valg.. 

Enten kommer hun til trods for i osse kommer.. Eller så kan hun blive hjemme og surmule og samtidig med fare byen rundt selv for at finde julemad og sidde alene der hjemme 

Ihvertifald... Rigtig Glædelig Jul til dig og din familie 

Vi fik beskeden den 23 sent mm eftermiddagen, da vi sad sammen med min familie og fejrede lillejuleaften

og jeg valgte at skåne mine børn fra det optrin jeg ved min svigermor ville lave hvis vi modsatte os hendes ord... så vil jeg hellere havde at vores børn får en hyggelig aften uden skænderier

og tak i lige måde

Anmeld Citér

25. december 2015

Anonym trådstarter

Sedigfor skriver:

Deres tur? I skulle jo holde det sammen ikke?

Jo men næste år skal min svoger holde med min svigerindes mor og året efter med min svigerindes far så der går jo lang tid før vi skal være sammen igen

Anmeld Citér

25. december 2015

Anonym trådstarter

Omsorgsgiver skriver:

Ja sådan bliver det ved med at være så længe der ikke er nogen der står op og siger hende imod!! I er nødt til at stå sammen allesammen!! 

Ja men lige i dette tilfælde valgte vi at vores børn skulle holde jul uden alle de konflikter det ville medføre 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.