vi må ikke komme til jul!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. december 2015

Anonym trådstarter

Omsorgsgiver skriver:

Det kan din svigermor undskyld mit sprog fandme ikke være bekendt!!! Hvor er det bare synd for børnene!! Din svoger og svigerinde må tage sig sammen og sige hende imod!! Også selvom hun bliver sur!! 

Det er der ingen i familien der gør/vil/tør

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2015

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Anonym skriver:

I deres familie er mors ord lov

hun er også gluten allergisk men kan tåle spelt mel og det økologiske rugbrød fra lagkage huset

og min datter har engang smittet hende med mellemellemørebetændelse  og hvis man siger hende imod bliver man svinet til 

Hold da op 

Anmeld Citér

24. december 2015

Sedigfor

Undskyld mot sprog. 

Din svigermor skal bare holde sin kæft, hun skal ikke sige om i skal komme eller ej, det er din svoger og svigerinde. Tænker os, hvad så hvis det er dem som skal holdes det hos, hvis de bliver syge hvad så? Skal de bare så smutte? 

Lyder os til at din mand/kæreste ikke siger noget til hans mor om at hun ikke skal blande sig da det ikke holdes hos dem. Tag fat i din kæreste/mand og sig han bland andet tage en snak med hans mor, det er trods alt ikke din mor. 

Min datters far " min eks " er os sådan, siger ik noget til hvis mor blander sig..

Anmeld Citér

24. december 2015

Mettefpigen

Anonym skriver:

1. Det vil min svoger ikke da det er den første jul de holder med hans forældre og deres den lille på 1 år

Så han vil hellere have i sidder alene juleaften fordi hans mor siger at i skal?... Er det ikk vigtigere for ham at i alle kunne være sammen?... sikke et vatpik (jaa Undskyld mit sprog) 

Anmeld Citér

24. december 2015

Anonym trådstarter

Sedigfor skriver:

Undskyld mot sprog. 

Din svigermor skal bare holde sin kæft, hun skal ikke sige om i skal komme eller ej, det er din svoger og svigerinde. Tænker os, hvad så hvis det er dem som skal holdes det hos, hvis de bliver syge hvad så? Skal de bare så smutte? 

Lyder os til at din mand/kæreste ikke siger noget til hans mor om at hun ikke skal blande sig da det ikke holdes hos dem. Tag fat i din kæreste/mand og sig han bland andet tage en snak med hans mor, det er trods alt ikke din mor. 

Min datters far " min eks " er os sådan, siger ik noget til hvis mor blander sig..

Det er der ingen i familien der gør mors ord er lov og sådan er det

Anmeld Citér

24. december 2015

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Så han vil hellere have i sidder alene juleaften fordi hans mor siger at i skal?... Er det ikk vigtigere for ham at i alle kunne være sammen?... sikke et vatpik (jaa Undskyld mit sprog) 

Ja det vil han vel... og ja det er han og det har jeg vist længe 

begge de 2 brødre er rigtig søde mænd og kan sige fra overfor alle andre end deres mor

Anmeld Citér

24. december 2015

Sedigfor

Anonym skriver:

Så havde jeg godt nok selv råbt op da, hun skal slet ikke sige i ikke må komme når det ik holdes ved hende. Hvad med at snakke med din svoger og svigerinde? Jeg synes i bare skal tage afsted. 

Anmeld Citér

24. december 2015

Anonym trådstarter

Sedigfor skriver:

Så havde jeg godt nok selv råbt op da, hun skal slet ikke sige i ikke må komme når det ik holdes ved hende. Hvad med at snakke med din svoger og svigerinde? Jeg synes i bare skal tage afsted. 

Jeg har snakket med min svigerinde og hun ville faktisk hellere havde vi kom og svigerforældrene ikke kom men min svigermor holder på at det er "deres tur" til at holde jul med dem og at nu går der jo 4 år før de får lov igen ��

Anmeld Citér

24. december 2015

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

I deres familie er mors ord lov

hun er også gluten allergisk men kan tåle spelt mel og det økologiske rugbrød fra lagkage huset

og min datter har engang smittet hende med mellemellemørebetændelse  og hvis man siger hende imod bliver man svinet til 

Kære ts, der er jo flere ting i det her desværre. Men hvis de 2 brødre altid har haft mors ord som lov, ændre det sig desværre jo nok juleaften, efter min mening er det dem der aldrig har lært at sige fra. Jeg synes det er en rigtig trist situation i står i, men kan ikke gøre så meget andet end at sende dig et julekram. Forresten, smitter mellemøresbetændelse ?.

Anmeld Citér

24. december 2015

Sandratoft

Anonym skriver:

Jamen er det så ikke på tide at i får det stoppet? Det kan ikke passe at voksne mennesker lader sig diktere af et enkelt menneske? 

Ring til din svigermor og fortæl hende at i altså kommer i aften, fordi i er inviteret, og så er det op til hende at bestemme om de vil komme eller ej. 

Er der ingen der har lyst til at tage ansvar? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.