Mit forhold til svigerfamilien har altid været ret anstrengt da de godt kan finde på at snakke rigtig grimt til folk også til mig og min svigermor har tit sagt at jeg har stjålet hendes lille dreng (han var 29 da vi mødte hinanden)
vi har nu 2 børn (1 og 3 år) og skulle i år holde jul med min svigerforældre hjemme hos min svoger og svigerinde (som jeg har et godt forhold til) og deres 2 børn (1 og 18 år)
min svigermors mor (som ikke kommer) går kol og er de sidste par uger blevet meget syg og er nu indlagt på et aflastningshjem og kommer nok aldrig hjem igen. det er gået meget hurtigt ned af bakke og min svigermor fortæller at de ikke regner med at hun har langt igen.
Begge vores piger har fået en virus med feber og hoste og vi fik derfor besked i går eftermiddags af mine svigerforældre at vi ikke må komme med til jul alligevel
deres begrundelse er at hvis nu det er den der meget smitsomme virus og hvis de nu bliver smittet og derfor ikke kan besøge eller måske komme til at smitte stigermormor som de jo så mener vil dø af det
min mand syntes det er fair nok men selvfølgelig irriterende
min svoger syntes det er langt ude og min svigerinde er rigtig ked af at vi nu ikke må komme Da der så (på grund af diverse familie sammensætninger) går 4 år før vi skal holde jul sammen igen
vores den store pige haven glædet sig rigtig meget
og jeg havde nok egentlig set den komme da min svigermor helst gerne vil skabe så meget drama som muligt omkring alt især sygdom

så ja Glædelig til jer og jeres familier jeg håber i får en dejlig aften og vi er glade for at dagli`brugsen er åben i dag
Anmeld
Citér