Er slet ikke enig med størstedelen herinde. Jeg har selv stået og fyldt mig med hormoner og det ene og det andet, og mens alt var sort og jeg troede det aldrig ville lykkedes 1. Fortæller min kusine mig hun lige har fået en abort "bare sådan" for "hun bliver gravid bare hun ser et par herreunderbukser, men de vil ikke rigtig have flere (de har 2)" ... Og 2. Min tætte veninde med kæmpe knas i forholdet, fortæller mig de venter sig igen. Hold nu op hvor jeg tudet da jeg var for mig selv! Var vred og ked! Men aldrig om jeg ville snakke grimt eller belemre og skyde skylden på andre ang. mine egoistiske følelser bare fordi jeg kan ... Jeg var 17 da jeg fik vores ældste datter, der havde vi været et par i knap 1 år. Vi er gift og har 2 børn idag...
mht at du er sammen med din søsters svoger, som andre kommentere på, ja der må jeg så sige at jeg også synes det er lidt underligt "i har gjort det", men i bund og grund er der jo ikke noget forbudt i dét, og efter 2 år må din søster da på et eller andet plan have haft tid nok til og forlige sig med det....
Mit råd er at du siger kraftigt fra overfor deres måde og snakke til dig på. på den måde vil de også få eller genvinde noget respekt for dig som de tydeligvis ikke har noget af pt som jeg ser det. Hvis du fortsætter med og lade din kæreste være den voksne eller bare tager "slagene" selvom du faktisk græder og bliver enormt såret, så kommer de aldrig til og se dig som et ligeværdigt voksent menneske, og det skal de altså!
Held og lykke, og tillykke med graviditeten 
Anmeld
Citér