Anonym skriver:
Tak tak.
Min søster 2 HAR allerede et barn.
Og jeg ved ikke noget om hendes projekt fordi hun ikke siger noget.
OG hun er på bistand og bor hos min morfar uden at betale husleje.
og jeg synes fandeme - ligemeget hvor nederen det er for hende at hun ikke må få barn - at det ikke er okay at skrive så grimt til mig.
altså jer der siger i kan forstå hende? Havde i så også bare skrevet sådan til jeres lillesøster eller hvad?
Jeg forstår heller ikke dem, der beder dig undskylde.
Er du forpligtet til at oplyse din søster om din graviditet? Næh, det er du egentlig ikke.
Jeg selv hørte om min søsters graviditet via min far, og jeg har aldrig spekuleret over om det var forkert eller ej.
Uanset om man forstår deres følelser eller ej, kan det aldrig nogensinde blive okay, at tale så grimt til et andet menneske.
Jeg var blevet sindssyg vred og fortalt dem, at enten begynder de at respektere mig som menneske og tale ordentligt eller også behøver de ikke være en del af mit liv.
Livet er for kort til at bruge det på mennesker, der gør en ked af det.
Min søster havde forøvrigt kendt sin mand i 17 år, da jeg gaflede hans fætter, som jeg nu er gift og har barn med.
Havde min søster været imod det, havde det bare været ærgerligt. Man er sin egen lykkes smed og den skal ens søster da ikke stå i vejen for, fordi hun synes det er akavet. (Min søster var så stor nok til blot at glæde sig på mine vegne)
Held og lykke med graviditet.
Og ikke mindst familien.
Anmeld
Citér