hvilken alder til chokolade julekalender?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2015

ung-mor-2014

SofiaMik skriver:

Nogle gange, skal man altså også vælge sine kampe. 

Ja det skal man, og det jo bare nok ikke en kamp vi skal vælge

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2015

ErDuHerIkkeSnart

I stiller da bare kalenderen til side og siger til svigermor, at den er I glade for - men I venter lige indtil ungen er lidt ældre - gammel nok til at vide at det er jul eksempelvis

Anmeld Citér

1. december 2015

ung-mor-2014

ErDuHerIkkeSnart skriver:

I stiller da bare kalenderen til side og siger til svigermor, at den er I glade for - men I venter lige indtil ungen er lidt ældre - gammel nok til at vide at det er jul eksempelvis

det lyder som en god måde at sige det på 

Anmeld Citér

1. december 2015

Kay

min mor har givet vores piger lige fra de lå i maven... hvilket jeg har nydt godt af 

vores den store fik selv lov at få sin sidste år da hun var 2,4 år 

den lille har ikke fået endnu hun er 1,1 år 

Anmeld Citér

1. december 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vores har fået chokolade kalendere fra det år de fyldte 1 år. 

Så thea har været 15 mdr og alberte har været 1 1/2 år. 

Det er så bare ik hver dag, vi husker at åbne dem, så det er ik altid de får. Vi syntes det er hyggeligt. VH stine

Anmeld Citér

1. december 2015

MMOGM

Mine børn er 3 år og 1,5 år, og har begge fået en chokoladekaldender i år af mormor og morfar. 

Den mindste er meget bevidst om hvad vi andre kommer i munden, og derfor skal hun selvfølgelig ikke snydes for en julekalender hvor der er et lille stykke chokolade i 

Anmeld Citér

1. december 2015

Kløver

ung-mor-2014 skriver:

Hej allesammen

Grunden til spørgsmålet er mere fordi vi fik i går en chokolade julekalender til vores datter af svigermor, men men... Vi synes vores datter ikke skal have den, hun fylder først et år her d. 18 December, så vi er meget enige om hun ikke skal have den, men det synes svigermor åbenbart, men er jeg den eneste der synes det er for tidligt? Eller hvilken alder synes i?

Skal lige siges hun altså godt må få noget med sukker, men ikke tit, kun ved fødselsdage og afslutninger i dagpleje, det er det eneste hun må indtil videre, så havde meget svært med hun kom med den julekalender, men ved det sikkert er en god mening men ja. Min kæreste siger han ikke synes vi skal fortælle hende hvordan vi har, men bare lade som om hun faktisk får den, men det er hans plan, så må han selv tage det med hvis hun opdager hun ikke får af den

Men hvilken alder synes i der skal til før de får en chokolade julekalender??

I år er første gang vores unger får, den ældste bliver 5 i jan, og de 2 andre er 3.5 og 1.5 år, den lille på 3.5 mdr får af gode grunde ikke, og den lille på 1.5 får kun, fordi de store får  

Anmeld Citér

1. december 2015

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
ung-mor-2014 skriver:

Hej allesammen

Grunden til spørgsmålet er mere fordi vi fik i går en chokolade julekalender til vores datter af svigermor, men men... Vi synes vores datter ikke skal have den, hun fylder først et år her d. 18 December, så vi er meget enige om hun ikke skal have den, men det synes svigermor åbenbart, men er jeg den eneste der synes det er for tidligt? Eller hvilken alder synes i?

Skal lige siges hun altså godt må få noget med sukker, men ikke tit, kun ved fødselsdage og afslutninger i dagpleje, det er det eneste hun må indtil videre, så havde meget svært med hun kom med den julekalender, men ved det sikkert er en god mening men ja. Min kæreste siger han ikke synes vi skal fortælle hende hvordan vi har, men bare lade som om hun faktisk får den, men det er hans plan, så må han selv tage det med hvis hun opdager hun ikke får af den

Men hvilken alder synes i der skal til før de får en chokolade julekalender??

Min fik også en chokolade af sin farmor, da han var 1,5 år. Jeg gav ham den ikke.

han er 4 nu og får heller ikke nu. Han får børnenes ulandskalender til nissebanden.

grunden er at jeg ikke mener han skal have chokolade hver dag, det er dårlig chokolade og han ville blive sur over han kun må få en 

Anmeld Citér

1. december 2015

Hectar

Nu har jeg ikke børn endnu, men ved at mine skal være mindst tre år, før de må få en chokoladekalender. Indtil da vil de få pakkekalender. Derudover må de under ingen omstændigheder nogensinde få en billig kalender med dårlig chokolade i. Jeg prioriterer feks selv at have en fra Summerbird eller Johan Bülow, så de må få børneudgaven af det. Hellere betale lidt mere for at de får noget godt.

Anmeld Citér

1. december 2015

Ka+Ma=Be

Jeg ville stille og roligt sige som det er "vi synes ikke hun er gammel nok til at spise chokolade hver dag i 24 dage"  

Min søn er 4 år og har endnu ikke fået en chokoladekalender. Af to årsager: 1: jeg synes det er unødvendigt 2: som en anden sagde, så er det noget virkelig lausig chokolade

Men i sidste ende må i jo gøre, hvad i føler er rigtigt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.