hvilken alder til chokolade julekalender?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.132 visninger
43 svar
59 synes godt om
1. december 2015

ung-mor-2014

Hej allesammen

Grunden til spørgsmålet er mere fordi vi fik i går en chokolade julekalender til vores datter af svigermor, men men... Vi synes vores datter ikke skal have den, hun fylder først et år her d. 18 December, så vi er meget enige om hun ikke skal have den, men det synes svigermor åbenbart, men er jeg den eneste der synes det er for tidligt? Eller hvilken alder synes i?

Skal lige siges hun altså godt må få noget med sukker, men ikke tit, kun ved fødselsdage og afslutninger i dagpleje, det er det eneste hun må indtil videre, så havde meget svært med hun kom med den julekalender, men ved det sikkert er en god mening men ja. Min kæreste siger han ikke synes vi skal fortælle hende hvordan vi har, men bare lade som om hun faktisk får den, men det er hans plan, så må han selv tage det med hvis hun opdager hun ikke får af den

Men hvilken alder synes i der skal til før de får en chokolade julekalender??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2015

Valle81

Vores har været tre år, hvis jeg husker helt rigtig:0) 

Anmeld Citér

1. december 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Min er 2,5 jeg den 12 og han har fået en i år... Ds mine var et år fik de bestemt heller ikke chokoladekalender

Anmeld Citér

1. december 2015

serinasmor

Her har hun ikke fået en endnu  men det er nu mest et tilfælde og fordi jeg synes chokoladen i den slags er af dårlig kvalitet .. Vil hellere at vi hygger lidt hver dag med en småkage eller lidt konfekt end dårlig chokolade bag en låge. 

Hvis jeg skal sætte en alder på hvornår jeg ville synes er det nok ved 4-5 års alderen

Anmeld Citér

1. december 2015

ung-mor-2014

Mulllesmor skriver:

Min er 2,5 jeg den 12 og han har fået en i år... Ds mine var et år fik de bestemt heller ikke chokoladekalender

rart at vide vi ikke er de eneste der synes det er lige lovlig tidligt, altså næste år tror jeg ikke engang jeg vil have hun får en.. Men det må tiden jo lige vise

Anmeld Citér

1. december 2015

ung-mor-2014

serinasmor skriver:

Her har hun ikke fået en endnu  men det er nu mest et tilfælde og fordi jeg synes chokoladen i den slags er af dårlig kvalitet .. Vil hellere at vi hygger lidt hver dag med en småkage eller lidt konfekt end dårlig chokolade bag en låge

synes også det lyder mere hyggeligt, det skulle man måske overveje til næste år

Anmeld Citér

1. december 2015

karisima

Min datter har fået sin første chokoladejulekalender i år hvor hun er 5 år  Jeg ville heller ikke give en til en 1 årig

Anmeld Citér

1. december 2015

ung-mor-2014

Valle81 skriver:

Vores har været tre år, hvis jeg husker helt rigtig:0) 

amen så vi jo ikke helt galt på den med det er tidligt

Anmeld Citér

1. december 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Jeg kunne ikke drømme om, at give børn under 3 år en chokoladejulekalender. 

Min dreng på 13 måneder er lykkelig for en rosin.. Passer mig fint 

Anmeld Citér

1. december 2015

Rockertand

ung-mor-2014 skriver:

Hej allesammen

Grunden til spørgsmålet er mere fordi vi fik i går en chokolade julekalender til vores datter af svigermor, men men... Vi synes vores datter ikke skal have den, hun fylder først et år her d. 18 December, så vi er meget enige om hun ikke skal have den, men det synes svigermor åbenbart, men er jeg den eneste der synes det er for tidligt? Eller hvilken alder synes i?

Skal lige siges hun altså godt må få noget med sukker, men ikke tit, kun ved fødselsdage og afslutninger i dagpleje, det er det eneste hun må indtil videre, så havde meget svært med hun kom med den julekalender, men ved det sikkert er en god mening men ja. Min kæreste siger han ikke synes vi skal fortælle hende hvordan vi har, men bare lade som om hun faktisk får den, men det er hans plan, så må han selv tage det med hvis hun opdager hun ikke får af den

Men hvilken alder synes i der skal til før de får en chokolade julekalender??

Vores får til næste år, som 1,5-årig.

Grunden er, at de andre får, og jeg kan ikke gøre forskel, så de 3 andre sidder og åbner låger og spiser chokolade og den mindste bare må kigge på.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.