Anonym skriver:
Tak for jeres indlæg 
Beklager hvis mit indlæg kom i en meget skarp tone, men jeg er simpelthen så forarget over hvor mange der vælger amning fra. Til jer der har svaret og som af "reelle" grunde som sygdom - dette indlæg var ikke møntet på jer, jeres tilfælde har jeg forståelse for.
Jer andre, jeg synes stadig ikke i kommer med forklaringer der giver god forståelse for jeres fravalg af amning? - i siger i fik det psykisk dårligt når i lagde barnet til, hvordan?! Jeg synes stadig det lader til mange giver hurtigt op blandt jer, amning er for langt størstedelen, et helvede den første tid.
Og til de, som klandrer mig for at mene en god mor sidder i brysterne, JA! jeg mener bestemt at en god mor (blandt andet) sidder i brysterne 
Hvorfor skal folk stå til ansvar for dig? Bare fordi de har valgt andet end du lige mener, er bedst?
Du er stadigvæk meget dømmende, og nej en mor sidder ikke i brysterne.
JA jeg indrømmer, at jeg nok gav for hurtigt op, men omstændighederne var hårde.(jeg gider ikke nævne dem, for det rager egentlig ikke dig).
Jeg var så stresset i min krop, at min datter reagerede voldsomt på det. Min datter havde i forvejen tabt sig så meget at sygehuset var bekymret.
Det kan godt være det kan være svært at forstå, men det var det bedste valg jeg nogensinde tog for min datter og jeg. Vi fik begge ro og min datter fik den vægt, som hun helst skulle have
Og hvad så om nogle giver for let op? Er det egentlig ikke DERES valg? Hvis DE har det godt med det, så hvad så? Folk træffer forhåbentligt det valg som de mener er bedst!
Jeg ved godt amning er det bedste ernæringsmæssigt, men så er det godt at man har fundet et alternativ, hvis det nu ikke går...