Sover min datter for meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2015

Abracadabra

bøllen skriver:

Men i denne tråd er der tale om 6 mdr gammel baby ikke et nyfødt barn. 

Prøv at læse der igennem igen. 

1. Der bliver skrevet, at børn 0-1 år godt må sove op til 13 i træk. 
  2. Jeg svarer, at det ikke er helt rigtigt: 1 årige må godt, nyfødte må på ingen måde, og det er et faresignal, at nyfødte ikke melder sig. Nyfødte, der sover uafbrudt uden at melde sig i halve døgn, bør  ses af læge. 
  3. Der bliver svaret PÅ NETOP DET, at så kender vedkommende mange børn, der burde indlægges. 
  4. Jeg svarer, at vi nok taler om forskellige ting, for der er meget, meget få nyfødte, der ikke melder  sig. 

Derudover er en 5 mdr gammel baby nok lige ung nok til at sove SÅ længe uden mad. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Abracadabra skriver:

2. Jeg svarer, at det ikke er helt rigtigt: 1 årige må godt, nyfødte må på ingen måde, og det er et faresignal, at nyfødte ikke melder sig. Nyfødte, der sover uafbrudt uden at melde sig i halve døgn, bør  ses af læge. 
  3. Der bliver svaret PÅ NETOP DET, at så kender vedkommende mange børn, der burde indlægges. 
  4. Jeg svarer, at vi nok taler om forskellige ting, for der er meget, meget få nyfødte, der ikke melder  sig. 

Derudover er en 5 mdr gammel baby nok lige ung nok til at sove SÅ længe uden mad. 

Hvis du har nogle kilder på det, må du gerne linke  

Anmeld Citér

17. oktober 2015

Sedigfor

Abracadabra skriver:

Hun er stadig seks mdr -.-.. 

Når min sp siger hun følger sin egne kurve og tager på som hun skal nu så sker der vel ikke det helt store ved det? Og når min datter heller ikke spiser det helt store er der os svært at tvinge mad i hende. For hun spiser det hun kan og vil, min sp har selv været her for at se hvor meget hun endelig spiser da hun førhen tog for meget på. Så det med mad er her altså styr på.. 

Så at hun skal tilses af en læge burde ikke være nødvendig, så ville min sp sige det med det samme, det samme vil min mor. De vil slet ikke skulle sige det til mig da jeg nemt kan se om der er noget galt med hende eller om hun har det godt.

Anmeld Citér

17. oktober 2015

Carina:-)

Forhåbentligt kigger sp vel på om barnet følger vægtkurven? Gjorde din ikke det? Synes ellers de plejer gå så meget om de følger vægtkurven.... 

Det gjorde hun men syntes ikke det var et prob den knækkede.

Hun mente faktisk jeg var pylret over jeg syntes hun tog for lidt på ( at min datter var 5 barn og jeg dermed havde lidt erfaring betd åbenbart ikke så meget)

For hun mente det bare var fordi hun var aktiv - men jo mere de sover jo mindre brænder de jo også af - og sygehuset var så heller ikke enige og var endna noget på tæerne over at sp ikke havde reageret på den lave vægtøgning. 

Og din datters knækker vel også hvis hun kun tager max 100 g på om ugen?

Men du bestemmer self selv og er du ikke bekymret så er der ingen grund til at gøre mere- Så tænker jeg bare hvorfor du så spørger herinde hvis du alligevel mener det er ok med den lave vægtøgning og megen søvn i et stræk

Anmeld Citér

17. oktober 2015

Tullemoar

Carina:-) skriver:

Hun mente faktisk jeg var pylret over jeg syntes hun tog for lidt på ( at min datter var 5 barn og jeg dermed havde lidt erfaring betd åbenbart ikke så meget)

For hun mente det bare var fordi hun var aktiv - men jo mere de sover jo mindre brænder de jo også af - og sygehuset var så heller ikke enige og var endna noget på tæerne over at sp ikke havde reageret på den lave vægtøgning. 

Men du bestemmer self selv og er du ikke bekymret så er der ingen grund til at gøre mere- Så tænker jeg bare hvorfor du så spørger herinde hvis du alligevel mener det er ok med den lave vægtøgning og megen søvn i et stræk

Okay på den måde lyder underligt at sp ikke reagerede på det. Så godt I reagerede!

Anmeld Citér

17. oktober 2015

Sedigfor

For at høre andre om hun virkelig sover meget? Er det forbudt? 

Anmeld Citér

17. oktober 2015

Sedigfor skriver:

For at høre andre om hun virkelig sover meget? Er det forbudt? 

Nej men når så nogen skriver de synes det er for meget mener du alligevel de tager fejl ... 

Anmeld Citér

17. oktober 2015

Saphiira skriver:

Okay på den måde lyder underligt at sp ikke reagerede på det. Så godt I reagerede!

Undskyld - kan se jeg blandede dig sammen med ts 

Så glem lige det sidste jeg skrev .

Men ja hun var lidt speciel og mente stadig det var overkill selv om min datter kom på proteindrik ordineret af sygehuset-

Lad mig sige det sådan at da vi fik Villads bad jeg om en anden 

Anmeld Citér

17. oktober 2015

Tullemoar

Undskyld - kan se jeg blandede dig sammen med ts 

Så glem lige det sidste jeg skrev .

Men ja hun var lidt speciel og mente stadig det var overkill selv om min datter kom på proteindrik ordineret af sygehuset-

Lad mig sige det sådan at da vi fik Villads bad jeg om en anden 

Det er helt i orden. Det kunne jeg næsten gætte mig til 

det kan jeg godt forstå, man skal jo helst have en man er tryg ved

Anmeld Citér

17. oktober 2015

bøllen

Abracadabra skriver:

jeg har skam læst tråden  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.