Sover min datter for meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2015

Sedigfor

Roselil skriver:

i den alder skal de vist have omkring 14 timer i døgnet. Så hun sover absolut ikke for meget. Og hvis hun kun sover 10 timer i døgnet nogle gange ville jeg ærlig talt være lidt bekymret. Men søvnbehov er meget individuelt. Min ældste sover helt efter anbefalingerne, min mindste har altid sovet mindre end det. Men han trives så regner med, at det bare er hans behov

Hun sover de der 10 til 13 timer om natten

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2015

Carina:-)

Sedigfor skriver:

Hun sover de der 10 til 13 timer om natten

Hvor meget sover hun i døgnet ?

Anmeld Citér

17. oktober 2015

Abracadabra

Sedigfor skriver:

Min datter vågner slet ikke

13 timer uden mad lyder af meget for et så lille barn. Hvordan går det med vægten? Og hvad siger sundhedsplejersken? 

Anmeld Citér

17. oktober 2015

Sedigfor

Carina:-) skriver:

Hvor meget sover hun i døgnet ?

Hun kommer id kl 10/11 og sover en time kommer ud igen kl 15/16 og sover ca to til tre timer

Anmeld Citér

17. oktober 2015

Sedigfor

Abracadabra skriver:

13 timer uden mad lyder af meget for et så lille barn. Hvordan går det med vægten? Og hvad siger sundhedsplejersken? 

Hun tager 400 gram på om mdr, min sp siger det er fint og hun vejer det hun skal og er sund og rask (:

Anmeld Citér

17. oktober 2015

Abracadabra

Sedigfor skriver:

Hun tager 400 gram på om mdr, min sp siger det er fint og hun vejer det hun skal og er sund og rask (:

Wow, så må du da virkelig have fløde i brysterne! Dejligt for dig og for hende! 

Anmeld Citér

17. oktober 2015

Sedigfor

Abracadabra skriver:

Wow, så må du da virkelig have fløde i brysterne! Dejligt for dig og for hende! 

Hun går godt nok flaske men der får hun kun en flaske

Anmeld Citér

17. oktober 2015

Abracadabra

Sedigfor skriver:

Hun går godt nok flaske men der får hun kun en flaske

Tjah, hvis hun er flaskeernæret, så er det faktisk lidt mere bekymrende... Så får hun al sin mad på halvdelen af døgnet? Det er faktisk ikke så "naturligt". Hvor længe har det været sådan? 

Anmeld Citér

17. oktober 2015

Sedigfor

Abracadabra skriver:

Tjah, hvis hun er flaskeernæret, så er det faktisk lidt mere bekymrende... Så får hun al sin mad på halvdelen af døgnet? Det er faktisk ikke så "naturligt". Hvor længe har det været sådan? 

Altså hun får grød mår hun står op og så får hun rugbrød og næste gang lidt mos og en lille bolle og en smule mælk og derefter er det aftensmad som hub får af vores mad os får hun flaske inden hun skal i seng (:

Anmeld Citér

17. oktober 2015

Sprit25

Sedigfor skriver:

Altså hun får grød mår hun står op og så får hun rugbrød og næste gang lidt mos og en lille bolle og en smule mælk og derefter er det aftensmad som hub får af vores mad os får hun flaske inden hun skal i seng (:

Jeg ville ikke være urolig. Min datter spiste heller ikke meget flaske efter hun fik grød så længe sp siger god synes jeg du skal slappe af ingen af os kan sige noget når vi ikke har set barnet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.