Sover min datter for meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2015

A-1995

Jeg synes ikke mængden af søvn er bekymrende, synes dog der burde være en enkelt opvågning hvor der kunne gives en flaske ☺️

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2015

Sandratoft

Sedigfor skriver:

Hun går godt nok flaske men der får hun kun en flaske

Hvis hun trives og tager på, så ville jeg slet ikke være bekymret 

jeg synes det er en uskik at vække børn, jeg gjorde det heller ikke da min datter var helt spæd. Børn sover så meget som de har brug for og det er godt for deres udvikling. 

Anmeld Citér

17. oktober 2015

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

De amerikanske anbefalinger ��

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

17. oktober 2015

Sprit25

skovrup skriver:

De amerikanske anbefalinger ��

Og husk: det er anbefalinger ikke befalinger

Anmeld Citér

17. oktober 2015

Sandratoft

Sprit25 skriver:

Og husk: det er anbefalinger ikke befalinger

Tror det er for at understrege at 10-13 timers sammenhængene søvn for et barn under 1 år ikke er unormalt  

Anmeld Citér

17. oktober 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Sprit25 skriver:

Jeg ville ikke være urolig. Min datter spiste heller ikke meget flaske efter hun fik grød så længe sp siger god synes jeg du skal slappe af ingen af os kan sige noget når vi ikke har set barnet 

Enig  

sådan har det også været her.. SP har sagt det var fint. 

Så jeg ville heller ikke være bekymret

Anmeld Citér

17. oktober 2015

Sprit25

Sandratoft skriver:

Tror det er for at understrege at 10-13 timers sammenhængene søvn for et barn under 1 år ikke er unormalt  

Det var også mest hvis nogen panikkede

Anmeld Citér

17. oktober 2015

Snevejr84

Sedigfor skriver:

Min mor og jeg sad her til morgen og snakkede om hvor meget min datter endelig sover, det er faktisk alt mellem 10 til 13 timer, min mor siger det er for meget men jeg siger at hun må ha brug for det, for ellers så vågner hun gerne og giver lyd fra sig " sover i eget værelse " hun er blevet 6 mdr her D 14 (: så sover min datter virkelig for meget? 

Nej slet ikke

Anmeld Citér

17. oktober 2015

Abracadabra

Sandratoft skriver:

Arh, det er vist en sandhed med modifikationer! 

Hvis et nyfødt barn sover 13 timer uden at melde sig, skal det indlægges. Hvis en 1 årig gør det, er det dejligt. 

Men at en 5 mdr gammel baby sover så længe uden at melde sig, er usædvanligt. Og det kan være et udtryk for, at barnet bliver stopfodret i dagtimerne (hvilket ikke er hensigtsmæssigt). 

Anmeld Citér

17. oktober 2015

Sedigfor

Abracadabra skriver:

Arh, det er vist en sandhed med modifikationer! 

Hvis et nyfødt barn sover 13 timer uden at melde sig, skal det indlægges. Hvis en 1 årig gør det, er det dejligt. 

Men at en 5 mdr gammel baby sover så længe uden at melde sig, er usædvanligt. Og det kan være et udtryk for, at barnet bliver stopfodret i dagtimerne (hvilket ikke er hensigtsmæssigt). 

Nu spiser hun ikke så meget igen som man nok skulle tro. Hvis jeg stopfodret hende vil hun tage mere end 400 gram på i mdr.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.