Sover min datter for meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.191 visninger
49 svar
27 synes godt om
17. oktober 2015

Sedigfor

Min mor og jeg sad her til morgen og snakkede om hvor meget min datter endelig sover, det er faktisk alt mellem 10 til 13 timer, min mor siger det er for meget men jeg siger at hun må ha brug for det, for ellers så vågner hun gerne og giver lyd fra sig " sover i eget værelse " hun er blevet 6 mdr her D 14 (: så sover min datter virkelig for meget? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2015

Pikku Myy

Sedigfor skriver:

Min mor og jeg sad her til morgen og snakkede om hvor meget min datter endelig sover, det er faktisk alt mellem 10 til 13 timer, min mor siger det er for meget men jeg siger at hun må ha brug for det, for ellers så vågner hun gerne og giver lyd fra sig " sover i eget værelse " hun er blevet 6 mdr her D 14 (: så sover min datter virkelig for meget? 

Er det 13 timer i streg eller i alt på et døgn?

Anmeld Citér

17. oktober 2015

B&J

min søn er 5 og han sover fra kl 20 til kl 7-9 alt efter om han skal af sted eller om det er weekend.

Anmeld Citér

17. oktober 2015

Monski

Sedigfor skriver:

Synes ikke det lyder som for meget, overhovedet. Er det fordi det er i steg hun sover så længe? 

Min ældste sov også ca 12 timer i streg da han var baby, men da han var meget lille skulle jeg til sidst vække ham for at give ham mad. Han bliver 6 år snart og har stadig behov for ca 14 timers søvn  

Anmeld Citér

17. oktober 2015

Sedigfor

Pikku Myy skriver:

Er det 13 timer i streg eller i alt på et døgn?

Om natten

Anmeld Citér

17. oktober 2015

Sedigfor

Monski skriver:

Synes ikke det lyder som for meget, overhovedet. Er det fordi det er i steg hun sover så længe? 

Min ældste sov også ca 12 timer i streg da han var baby, men da han var meget lille skulle jeg til sidst vække ham for at give ham mad. Han bliver 6 år snart og har stadig behov for ca 14 timers søvn  

Tror mere det fordi hun er kommet ind på hendes egnet værelse, da vi før vækkede hinanden

hold da op, hvad kl kommer han så lige i seng?

Anmeld Citér

17. oktober 2015

Roselil

Profilbillede for Roselil
Sedigfor skriver:

i den alder skal de vist have omkring 14 timer i døgnet. Så hun sover absolut ikke for meget. Og hvis hun kun sover 10 timer i døgnet nogle gange ville jeg ærlig talt være lidt bekymret. Men søvnbehov er meget individuelt. Min ældste sover helt efter anbefalingerne, min mindste har altid sovet mindre end det. Men han trives så regner med, at det bare er hans behov

Anmeld Citér

17. oktober 2015

Babygirl2014

Det er slet ikke for meget! Min datter sover ca. 12 timer om natten, kun afbrudt af amninger og hun er 1 år  De har brug for meget søvn, det er en overvældende verden de er i.

Anmeld Citér

17. oktober 2015

Sedigfor

Babygirl2014 skriver:

Det er slet ikke for meget! Min datter sover ca. 12 timer om natten, kun afbrudt af amninger og hun er 1 år  De har brug for meget søvn, det er en overvældende verden de er i.

Min datter vågner slet ikke

Anmeld Citér

17. oktober 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Det lyder meget normalt  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.