Garvide søges til foto

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2009

Foto4Fun

Lige en stor tak til pia og de piger der er med mig :-) takker
Tror bare jeg smutter igen fra dette forum.. for mange homoner til mig :-)
Og håber ikke at man byder alle mænd sådan velkommen herinde...
Ok der er en der har været et svin herinde men vil godt have lov til at sige at det er alle mænd ikke :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2009

Pia.

Foto4Fun skriver:

Lige en stor tak til pia og de piger der er med mig :-) takker
Tror bare jeg smutter igen fra dette forum.. for mange homoner til mig :-)
Og håber ikke at man byder alle mænd sådan velkommen herinde...
Ok der er en der har været et svin herinde men vil godt have lov til at sige at det er alle mænd ikke :-)

Forstår dig uden tvivl godt...

Pøj pøj med det ....

Anmeld

19. september 2009

Foto4Fun

Pia. skriver:

Forstår dig uden tvivl godt...

Pøj pøj med det ....

Tak Tak :-)

Anmeld

19. september 2009

mariamiss6

Jeg syntes din idé er rigtig god og jeg er sgu lidt flov over mit eget køn her inde... Dem som ikke ønsker at bruge dig, bør jo springe let og elegant hen over dit indlæg, men i stedet vælger de nærmest at overfalde dig ... Du er kommet ind et "farligt" sted, men det har du vel fornemmet 

Held og lykke med at finde nogle smukke gravide kvinder til dit projekt ...

Jeg synes faktisk ikke han bliver overfaldet... Jeg synes det er sund fornuft, i dagens danmark, at undersøge sagen, inden man kaster sig ud i at smide tøjet foran en fremmed mand....
Og når man stiller uddybende spørgsmål til en persons tråd, så er det jo fordi man har en vis interesse i at få svarene.... Jeg synes jeg kan forstå på flere af pigerne her, at de faktis var interesseret, hvis det virkelig var alvorligt, og ikke bare noget klamt....
Det havde jeg også muligvis selv været, hvis altså jeg have været gravid...

Anmeld

19. september 2009

Diana...

Pia. skriver:

Jeg syntes din idé er rigtig god og jeg er sgu lidt flov over mit eget køn her inde... Dem som ikke ønsker at bruge dig, bør jo springe let og elegant hen over dit indlæg, men i stedet vælger de nærmest at overfalde dig ... Du er kommet ind et "farligt" sted, men det har du vel fornemmet 

Meget enig. 

Jeg synes det er en super ide og hvis jeg havet selvtilliden og var gravid havde jeg klart overvejet det!

Held og lykke med det 

Knus Diana

Anmeld

19. september 2009

TbCp

Foto4Fun skriver:

Jeg har ikke en side der hedder foto4fun.dk !!! jeg har mine ting på blackmarket lige pt...
Men hedder det samme der så der er i velkommer til at se dem :-)
Og må da sige hade jeg vist at folk hade så ondt i røven over mine ider hade jeg ikke prøvet her... men som sagt hade jeg fået at vide jeg skulle prøve her !!

HÅBER DER ER PIGER/KVINDER DER SYNTES AT DET JEG LAVER ER OK ..
OG MAN KAN JO SPØR DE PIGER JEG TAR FOTO AF OM HVORDAN JEG ER AT ARB MED !!!!
PS. DER ER FOTO AF MIG PÅ BM

Beklager, det var ellers nærliggende når det var dit brugernavn

Anmeld

19. september 2009

LauraLW

mariamiss6 skriver:

Jeg synes faktisk ikke han bliver overfaldet... Jeg synes det er sund fornuft, i dagens danmark, at undersøge sagen, inden man kaster sig ud i at smide tøjet foran en fremmed mand....
Og når man stiller uddybende spørgsmål til en persons tråd, så er det jo fordi man har en vis interesse i at få svarene.... Jeg synes jeg kan forstå på flere af pigerne her, at de faktis var interesseret, hvis det virkelig var alvorligt, og ikke bare noget klamt....
Det havde jeg også muligvis selv været, hvis altså jeg have været gravid...

ENIG!!!

Det er altså naturligt at man forholder sig lidt kritisk til sådan et indlæg. Der er ingen oplysninger på profilen, ingen links til tidligere arbejde... Fint at der er nogle der støtter op om det, men vi andre må vel også kommentere indlægget, eller er der kun plads til de hellige rose indlæg?

Anmeld

19. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Pia. skriver:

Helt enig. Ejjj hvor er det pinligt at folk laver lynch-stemning med det samme!!

Hvor står det skrevet at alle mænd/kvinder der ikke lige følger de hellige uskrevne baby.dk-regler om ettikette og approach er nogle luskede grisebasser med smuds i sinde?

Anmeld

19. september 2009

mariamiss6

Rosa skriver:

Helt enig. Ejjj hvor er det pinligt at folk laver lynch-stemning med det samme!!

Hvor står det skrevet at alle mænd/kvinder der ikke lige følger de hellige uskrevne baby.dk-regler om ettikette og approach er nogle luskede grisebasser med smuds i sinde?

det står jo ingen steder..... Men hvad nu hvis alle folk bare havde rejst asted for at få taget et billede, og det så viste sig at det var noget gris... og at de mennesker der valgte at møde op, var blevet antastet på det groveste.

Hvem var så de første til at sige "det kunne i da sige jer selv/man skal aldrig"

Anmeld

19. september 2009

LauraLW

Rosa skriver:

Hold da op... ligeså pinligt er det da at folk bare blindt stoler på alt hvad der bliver skrevet på internettet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.