Garvide søges til foto

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2009

Mira0911

LauraLW skriver:

Nej, det er generelt.. er ikke overrasket over indlægget, og de reaktioner der nu kommer.

Noget mærkeligt noget at sætte ind, må jeg nok sige...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2009

LauraLW

Dutte84 skriver:

Noget mærkeligt noget at sætte ind, må jeg nok sige...

det jeg har skrevet?

Anmeld

18. september 2009

Mira0911

LauraLW skriver:

det jeg har skrevet?

Nej trådstarter...

Anmeld

18. september 2009

LauraLW

Dutte84 skriver:

Nej trådstarter...

ok. helt enig

Anmeld

18. september 2009

mariamiss6

Foto4Fun skriver:

Ok gik lidt hurtig med at få svare før,men i skal jo have lov til at sige nej Tak.
Kan da ikke se hvad i kan blive så sure over,har lavet en masse før og har aldrig haft problemer med de piger jeg har haft til at arb med mig.
Har da kun fået ros for mine ider,og Arb.
Men til alle jer der ikke kan ta det så lad da være med at skriv og bruge tid på det....

Måske var det en god idé at vise noget af det arbejde du tidligere har lavet, hvis du nu evt. har en hjemmeside?
Bare for at folk skulle have enmulighed for at undersøge lidt om dig og dit arbede... det giver altså en bedre mulighed for at folk ikke tror du tager røven på dem...

Anmeld

18. september 2009

TbCp

Måske var det en god idé at vise noget af det arbejde du tidligere har lavet, hvis du nu evt. har en hjemmeside?
Bare for at folk skulle have enmulighed for at undersøge lidt om dig og dit arbede... det giver altså en bedre mulighed for at folk ikke tror du tager røven på dem...

Kunne man forestille sig at hjemmesiden er http://foto4fun.dk/  når nu profilnavnet er sådan?
Måske

Anmeld

18. september 2009

mor-til-vanessa

Foto4Fun skriver:

Hey Alle piger.
Har fået en skør ide, om jeg vil lave en foto serie med en eller flere gravide piger.
Den skal være en nøgen serie foto i sort/hvid men på den pæne måde,med det enest du/i skal have på er høje sko på (giveren pæner numse) & blomster i hånden.
Du skal stå i en forlat lagerhal,med grafiti og smadder ting.Som kontrast til at sætte en dejlig barn i verden.
Og sminke skal være smokey eyes & opsat hår (hvis du har langt hår)
Håber der er nogen der har lyst !! og ikke finder min ide helt åndsvag ......
Mvh.Foto4Fun

altså jeg ville gerne... men du må fortælle lidt mere om jeg selv og opgive nogle oplysninger... får man selv nogle billeder også??

Anmeld

18. september 2009

Diana...

sabina22 skriver:

jeg kan ikke se hvorfor man himler op over det han skriver. hvis man ikke vil smide kludende så lad være og lad tilbuddet stå ved magt hos dem der vil og har lyst. det er op til dem selv at vuderer og kontrollere om de tror på firmaet/konceptet, eller om de er ligeglade med forretningsplanen. hvis man er utryg eller føler sig krænket kan man skrive til henrik og lade ham undersøge det nærmere. men lad være med at blive forskrækket med det samme og drage konklusioner der MÅSKE ikke er hold i.

IMO. sagt i bedste mening

Enig. 

Anmeld

18. september 2009

mariamiss6

TbCp skriver:

Kunne man forestille sig at hjemmesiden er http://foto4fun.dk/  når nu profilnavnet er sådan?
Måske

Oooookay sorry.... så lngt nåede min hjerne ikke at tænke

Anyways, jeg har nu kigget på siden, som til syneladende ejes af en dame der hedder hanne, og hun har en søn der hedder marius.... men intet om nogen mand...... og intet om nogen sådan særlige billeder.....

Anmeld

18. september 2009

Foto4Fun

Jeg har ikke en side der hedder foto4fun.dk !!! jeg har mine ting på blackmarket lige pt...
Men hedder det samme der så der er i velkommer til at se dem :-)
Og må da sige hade jeg vist at folk hade så ondt i røven over mine ider hade jeg ikke prøvet her... men som sagt hade jeg fået at vide jeg skulle prøve her !!

HÅBER DER ER PIGER/KVINDER DER SYNTES AT DET JEG LAVER ER OK ..
OG MAN KAN JO SPØR DE PIGER JEG TAR FOTO AF OM HVORDAN JEG ER AT ARB MED !!!!
PS. DER ER FOTO AF MIG PÅ BM

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.