Garvide søges til foto

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2009

Mira0911

Foto4Fun skriver:

Jeg har ikke en side der hedder foto4fun.dk !!! jeg har mine ting på blackmarket lige pt...
Men hedder det samme der så der er i velkommer til at se dem :-)
Og må da sige hade jeg vist at folk hade så ondt i røven over mine ider hade jeg ikke prøvet her... men som sagt hade jeg fået at vide jeg skulle prøve her !!

HÅBER DER ER PIGER/KVINDER DER SYNTES AT DET JEG LAVER ER OK ..
OG MAN KAN JO SPØR DE PIGER JEG TAR FOTO AF OM HVORDAN JEG ER AT ARB MED !!!!
PS. DER ER FOTO AF MIG PÅ BM

Kan man få en adresse til din side?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2009

Foto4Fun

Mine foto er på blackmarket.dk samme bruger navn....

Og ja man får alle foto på en dvd selv.. og jeg reg. ca 20stk for dig med lys osv.

Anmeld

18. september 2009

Mira0911

Foto4Fun skriver:

Mine foto er på blackmarket.dk samme bruger navn....

Og ja man får alle foto på en dvd selv.. og jeg reg. ca 20stk for dig med lys osv.

Man skal jo være medlem for at se noget på den side... Billeder kan jeg ikke se nogen steder...

Anmeld

18. september 2009

Foto4Fun

De er i min fotomappe på den side !! jeg kan smide nogen op her også..

Anmeld

18. september 2009

Mira0911

Foto4Fun skriver:

Ja smid lige nogen herind...

Anmeld

18. september 2009

Bom

Foto4Fun skriver:

Ligger du dem ind idag??

Er da lidt nysgerrig...

Vil lige forsvare os tøser herinde på baby.dk, vi har fornylig haft en fyr herinde, som var meget klam og var kun ude på en ting, så tror det er derfor nogle af piger går i forsvars position..

Anmeld

18. september 2009

Miamaja

Det er manglende professionalisme som jeg studser over.

Anmeld

18. september 2009

Foto4Fun

Vil lige siger jeg er Gift og har en dejlig datter på 11mdr.. så er ikke ude på noget !!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

18. september 2009

Pia.

Foto4Fun skriver:

Vil lige siger jeg er Gift og har en dejlig datter på 11mdr.. så er ikke ude på noget !!!!!!!!!!!!!!

Jeg syntes din idé er rigtig god og jeg er sgu lidt flov over mit eget køn her inde... Dem som ikke ønsker at bruge dig, bør jo springe let og elegant hen over dit indlæg, men i stedet vælger de nærmest at overfalde dig ... Du er kommet ind et "farligt" sted, men det har du vel fornemmet 

Held og lykke med at finde nogle smukke gravide kvinder til dit projekt ...

Anmeld

18. september 2009

mariamiss6

Foto4Fun skriver:

Jeg har ikke en side der hedder foto4fun.dk !!! jeg har mine ting på blackmarket lige pt...
Men hedder det samme der så der er i velkommer til at se dem :-)
Og må da sige hade jeg vist at folk hade så ondt i røven over mine ider hade jeg ikke prøvet her... men som sagt hade jeg fået at vide jeg skulle prøve her !!

HÅBER DER ER PIGER/KVINDER DER SYNTES AT DET JEG LAVER ER OK ..
OG MAN KAN JO SPØR DE PIGER JEG TAR FOTO AF OM HVORDAN JEG ER AT ARB MED !!!!
PS. DER ER FOTO AF MIG PÅ BM

Ved du hvad.... Jeg synes din idé er god nok, og jeg kan også sagtens forestille mig det er et fedt billede.... Men i disse dage er der bare så mange klamme mænd i cyberverdenen, og man ved aldrig hvornår man er stød på en.

Desværre var din tråd ret dårligt oplyst, og du har ikke linket til nogen steder, før nu selvfølgelig. Jeg er sikker på at de der kunne have interesse i at se dine billeder, og måske stille op til det billede du taler om her, går ind og ser på dine billeder på blackmarket. Det er fint du har oplyst hvor du har andre billeder liggende...

Du skal bare tænke på en andne gang, at du jo kommer ind på en side, fuld af fremmede mennesker, uden først at opbygge en vis tillid, mellem dig selv og de andre brugere, og så beder du dem om at smide tøjet, uden at de over hovedet ved noget som helst om hvem du er, og hvad du skal bruge det til.

Det ER faktisk sket, for meget kort tid siden endda, at der var en klam mand der oprettede profil herinde, og udgav sig for t være kvinde. han fik telefonnummer og msn på en eller flere herfra, og ret hurtigt viste det sig så at det jo var en mand med sexuelle bagtanker. Så vi har faktisk gode grunde til at udspørge dig....

Hvis du en dag igen skulle få en god idé, og du mangler modeller til et billede. Så kan du jo prøve at henvise til dit tidligere arbejde, allerede i dit første indlæg, og fortælle lidt mere om dig selv, og hvad du skal bruge billederne til, og om modellerne selv får et billede med hjem.

Med venlig hilsen Maria, som jo altså ikke er gravid, men som gerne ville have været med på et anstændigt billede.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.