Garvide søges til foto

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2009

kiroo

Foto4Fun skriver:

Hej Alle
Der er ikke noget  lusket i det her..
Jeg skal bruge mine ider og foto til at dygtig gøre mig , og jeg tar et par af dem og reg. inden jeg bruget dem til at få kritik af dem.
Og det forgår i Aalborg med minder du har et godt og tilsvaren sted de kan lavet,, Og hvis i ikke vil bruge sminke kan det også lade sig gøre uden.
Håber i kan bruge de svar til noget.
Mvh.Thomas / Foto4Fun

hvorfor skriver du påå din profil du er kvinde..? hmm nej tak her fra, kan ikke lige se det bliver brugt til noget seriøst..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Foto4Fun skriver:

Hej Alle
Der er ikke noget  lusket i det her..
Jeg skal bruge mine ider og foto til at dygtig gøre mig , og jeg tar et par af dem og reg. inden jeg bruget dem til at få kritik af dem.
Og det forgår i Aalborg med minder du har et godt og tilsvaren sted de kan lavet,, Og hvis i ikke vil bruge sminke kan det også lade sig gøre uden.
Håber i kan bruge de svar til noget.
Mvh.Thomas / Foto4Fun

Nej tak.
ligesom Kiroo skriver er det underligt du på din profil skriver du er kvinde, og desuden ser jeg heller ingen grund til at skulle smide kludene for at du skal blive dygtigere det kan du vel blive uden nøgne, gravide kvinder?
Derudover vil jeg give dig et lille personligt råd: Når du søger efter noget som skal fremstå professionelt, så dur det simpelthen ikke at lave så mange stavefejl. Jeg mener intet ondt mod dig, og jeg gætter på du måske er ordblind?, men der er MANGE fejl, og det virker dybt uprofessionelt. Allier dig med en som er god til retstavning så du ikke mister potentielle hjælpere/kunder pga. det

Anmeld

18. september 2009

Mira0911

Ja undskyld mig... Jeg synes det lyder ret skummelt...

Kunne aldrig nogensinde finde på at stille op til sådan noget....

Anmeld

18. september 2009

LauraLW

Haha, kan kun sige: er ikke overrasket....

Anmeld

18. september 2009

Mira0911

I øvrigt kan billederne blive smidt nettet - og det er jo ikke fedt...

Anmeld

18. september 2009

Mira0911

LauraLW skriver:

Haha, kan kun sige: er ikke overrasket....

snakker du til nogen ?

Anmeld

18. september 2009

Foto4Fun

Ok gik lidt hurtig med at få svare før,men i skal jo have lov til at sige nej Tak.
Kan da ikke se hvad i kan blive så sure over,har lavet en masse før og har aldrig haft problemer med de piger jeg har haft til at arb med mig.
Har da kun fået ros for mine ider,og Arb.
Men til alle jer der ikke kan ta det så lad da være med at skriv og bruge tid på det....

Anmeld

18. september 2009

Foto4Fun

Skal lige siges grunden til der står jeg jeg er kvinde er fordi  jeg ikke har fået lavet det om, men det er jo ikke vigtig når jeg bare skal bruge siden til at finde nogen piger der syntes at mine ider er ok....

Anmeld

18. september 2009

BinaMor

jeg kan ikke se hvorfor man himler op over det han skriver. hvis man ikke vil smide kludende så lad være og lad tilbuddet stå ved magt hos dem der vil og har lyst. det er op til dem selv at vuderer og kontrollere om de tror på firmaet/konceptet, eller om de er ligeglade med forretningsplanen. hvis man er utryg eller føler sig krænket kan man skrive til henrik og lade ham undersøge det nærmere. men lad være med at blive forskrækket med det samme og drage konklusioner der MÅSKE ikke er hold i.

IMO. sagt i bedste mening

Anmeld

18. september 2009

LauraLW

Dutte84 skriver:

snakker du til nogen ?

Nej, det er generelt.. er ikke overrasket over indlægget, og de reaktioner der nu kommer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.