Garvide søges til foto

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2009

Rasmine

LauraLW skriver:

Hold da op... ligeså pinligt er det da at folk bare blindt stoler på alt hvad der bliver skrevet på internettet!

Enig!
Hvem husker måske ikke den person som bad om MSN og telefonnumre?
Og hvem var det som følte sig taget ved næsen, af selvsamme person???

Synes måske I skal passe lidt på med at pege fingre af os, som rent faktisk ikke er naive, og som gerne ville have noget mere baggrundsviden!

Sidst jeg tjekkede er dette er DEBAT forum, og ikke et sted hvor man partout skal klappe hinanden på ryggen!
-Eller noget!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2009

mariamiss6

Enig!
Hvem husker måske ikke den person som bad om MSN og telefonnumre?
Og hvem var det som følte sig taget ved næsen, af selvsamme person???

Synes måske I skal passe lidt på med at pege fingre af os, som rent faktisk ikke er naive, og som gerne ville have noget mere baggrundsviden!

Sidst jeg tjekkede er dette er DEBAT forum, og ikke et sted hvor man partout skal klappe hinanden på ryggen!
-Eller noget!

præcis....

Der er aldrig nogen skade sket, når bare man har har undersøgt sagen, og det burde foto4fun også godt kunne se...

For der var faktisk ingen der skældte ham ud, folk bad bare om lidt (meget) mere info, og det synes jeg er fair nok, når man skal smide kludene foran en fremmed mand med et kamera, vel at mærke en mand man har mødt på nettet...

Anmeld

11. januar 2010

Bavianis

Jeg forstår Jeres mistro. Men der er flere måder at komme denne mistro til livs. Nogle af pigerne herinde spurgte jo rent faktisk bare om et link til hans billeder, og det kunne de jo få. Det jeg bliver lidt pinlig over på mit køns vegne er, som Rosa også skriver, at der skabes lynch-stemning med det samme, og at indlæggende bare er en linie hvor han indirekte svines til.

Lidt pli fra vores side ville altså også være på sin plads - han spurgte jo netop ikke om telefonnumre eller noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.