Isabella_mor skriver:
at stå op kl LORT!! (5:45)
få to børn og sig selv i tøjet/lave morgenmad/rydde op efter lillebror har kastet gavregrød over alt/ skifte ble på den mindste ca to gange/børste tænder/bede den store hundrede gange om at tage sko på før det til sidst ender med at jeg er nødt til at hjælpe ham fordi "han pludselig ikke kan" hvilket han har kunnet i flere år! Komme lillebror i en jakke/sko/cykelhjelm. Op på cyklen med ham, skiftetøj+regntøj til begge. Cykle i sneglefart fordi den store ikke kan cykle hurtigere (hvilket jo er som det er), slæbe lillebror, pose med skiftetøj og egen tonstunge rygsæk osv ind i børnehaven og vuggestuen aflevere begge børn, op på cyklen, ned til toget som kører kl 7:57 så jeg kan nå at møde kl 8:30! Sidde og arbejde med studiegruppe eller være til stede/i live til forelæsning. Hjem igen kl 15:00 og hente børn fordi der er dårlig samvittighed over at de har haft en lang lang dag i institution. Så kommer far hjem, han laver mad. Nu skal vi spise mad, rydde op efter maden, bade begge børn, putte begge børn, klokken er nu 20:00 og vi kommer til at lugte til os selv. I bad med os! Skal vi lige hygge lidt? Skal jeg lave lektier! Måske! Så er klokken 21:30 måske mere, nå!! i seng! Manden står op kl 5.! Jeg står op 5:45!
JEG DØR!

Ja det er sgu hårdt at være forældre. Og uanset hvor godt man prøver at få det til at hænge sammen, vil der næsten altid stå nogle og pege fingre.
Jeg er selv lige startet på nyt studie efter endt barsel. Jøsses! Ikke nok med at det er hårdt at komme igang, så har vi også fået et enormt dårligt skema! Og så plusser man lige 4 timers pendling oveni....
Heldigvis kan de læsegrupper jeg er i bestikkes med kage, så at vi mødes som det passer mig bedst. Så næste uge skal jeg kun møde 3 dage. Dog 2 dage hvor jeg er væk omkring 10-12 timer.
Har lært at droppe den dårlige samvittighed, for ellers ville vores hverdag blive øv! Vi afleverer så sent som muligt og henter så tidligt som muligt. Dog er der stadig laaaaange dage.
og spiser meget ved min kærestes forældre, for at mindske det vi skal nå.
Er stoppet med at tænke/være sur over tingenes gang og håber på et bedre skema næste semester
Anmeld
Citér