Det er lissom om jer der svarer at der er ikke noget seksuelt i det at kysse sit barn på munden, I læser ikke indenad. I forstår tilsyneladende ikke hvad "problemet" er for oplægsholderne. Der bliver argumenteret med at børn kan blive "seksuelt forvirret", tror jeg der stod. Altså handler det ik så meget om, hvorvidt I voksne kan se der kunne være noget seksuelt i det for jer men for barnet. Det lissom børnene det handler om.
Lad mig bare tage udgangspunkti min egen opvækst, som nok ikke er særlig speciel og så alligevel. Den var jo min.
Mine forældre og bedsteforældre kyssede altid på munden og sagde jeg elsker dig osv
Men lur mig om ik jeg som stor pige var snothamrende forvirret over det. For hvad var forskellen nu når man skulle kysse på drenge og på piger... Og sige jeg elsker dig lissom på filmene (!) der skulle noget af et finmasket filter til for at holde hele familien ude af seancen når man så sad der og var teenagealvorlig. Jeg aner ikke om det havde gjort den store forskel på forvirringen - den hører sig vel til, men let det var det fandeme ikke. Jeg synes det noget vrøvl at man ikke elsker sit barn hvis ikke man kysser det på munden. Jeg synes der er så mange andre måder at vise sit barn sin kærlighed på end netop den måde.
Anmeld
Citér