Kysse børn på munden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.549 visninger
41 svar
82 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. august 2015

Tutter92

Undskyld mig hvis andre har skrevet om dette emne. Så har jeg bare ikke set det

Nu har jeg læst og hørt om dette i medierne, at det er forkert at kysse sine børn på munden fordi nogle mener at børnene bliver seksuelt forvirrede, og kunne faktisk godt tænke mig at høre mødrenes mening omkring dette.

Jeg kan godt starte selv.

Jeg mener IKKE at der er noget forkert i at kysse sit barn på munden, men det kommer også an på hvordan man gør det. Personligt kysser jeg altid min søn godmorgen og godnat. I løbet af dagen kan jeg da også kysse ham fordi jeg elsker ham så højt. Den dag han skubber mig væk eller drejer hovedet eller på anden måde selv siger fra, respekterer jeg selvfølgelig at det ikke er noget han gider.  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2015

Anna2706

Tutter92 skriver:

Nu har jeg læst og hørt om dette i medierne, at det er forkert at kysse sine børn på munden fordi nogle mener at børnene bliver seksuelt forvirrede, og kunne faktisk godt tænke mig at høre mødrenes mening omkring dette.

Jeg mener IKKE at der er noget forkert i at kysse sit barn på munden, men det kommer også an på hvordan man gør det. Personligt kysser jeg altid min søn godmorgen og godnat. I løbet af dagen kan jeg da også kysse ham fordi jeg elsker ham så højt. Den dag han skubber mig væk eller drejer hovedet eller på anden måde selv siger fra, respekterer jeg selvfølgelig at det ikke er noget han gider.  

Jeg kysser da også min søn er par gange om dagen, kan ikke se hvorfor det skulle være galt. :-) Synes det er en naturlig ting at kysse sine børn, selvfølgelig med måde :-) 

Anmeld Citér

28. august 2015

Zicla

Man må snart ikke noget med sine børn snart..

Jeg kysser mine børn hver dag, både godnat, godmorgen og spontant. Og det har ikke noget med sex at gøre.... Vil mine børn ikke kysse mig, er det også helt i orden. 

Selvfølgelig skal de kysses, for så mener jeg at man ikke elsker sine børn nok... Hvad er det for noget at sige at det sender et signal for børnene at det kan være sexualt... Helt ærligt...

Anmeld Citér

28. august 2015

Tutter92

Zicla skriver:

Man må snart ikke noget med sine børn snart..

Jeg kysser mine børn hver dag, både godnat, godmorgen og spontant. Og det har ikke noget med sex at gøre.... Vil mine børn ikke kysse mig, er det også helt i orden. 

Selvfølgelig skal de kysses, for så mener jeg at man ikke elsker sine børn nok... Hvad er det for noget at sige at det sender et signal for børnene at det kan være sexualt... Helt ærligt...

Lige præcis

Er helt enig med dig

Nu er det snart forkert at vise sine børn hvor højt man elsker dem. Bare fordi der er nogle der har en beskidt tankegang ???

Anmeld Citér

28. august 2015

ErDuHerIkkeSnart

Jeg opfatter det mest af alt blot som en medie-opblæst debat, sat i verden af den grund alene at man ønsker læsere og "klik" på sine artikler ved at forarge folk.

Der er vel næppe nogen fornuftige mennesker, som I ramme alvor bakker op om de her holdninger eller påstande fra en mere eller mindre tvivlsom læge et sted i udlandet?

Anmeld Citér

28. august 2015

Tutter92

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Jeg opfatter det mest af alt blot som en medie-opblæst debat, sat i verden af den grund alene at man ønsker læsere og "klik" på sine artikler ved at forarge folk.

Der er vel næppe nogen fornuftige mennesker, som I ramme alvor bakker op om de her holdninger eller påstande fra en mere eller mindre tvivlsom læge et sted i udlandet?

Ja det skulle man da mene.

Men der er faktisk rigtig mange der er enig med lægen eller psykologen

Anmeld Citér

28. august 2015

dpb

Personligt kysser jeg ikke mine børn på munden. Men kysser dem det gør jeg.... på alle tidspunkter af dagen ... på kinden, panden, næsen, hånden etc. Det er ganske enkelt fordi jeg ikke bryder mig om det at kysse dem på munden, så derfor er det ikke noget JEG gør. Men omvendt så har jeg heller aldrig vendt hovedet væk eller undveget når de da de var mindre ville kysse mig på munden... det er bare ikke noget jeg har "opfordret" til

Det er ikke fordi jeg forbinder det med noget seksuelt som sådan, men alligevel er det for mig mere intimt og noget man gør med sin mand/kone/kæreste Derfor bryder jeg mig personligt ikke om det. Men hvad andre gør er deres sag

Qnuz

Anmeld Citér

28. august 2015

Mettefpigen

Jeg kysser min søn på munden, mine forældre kysser ham på munden, min søster kysser ham på munden

Og jeg kysser stadig min mor på munden selvom jeg er 26 ☺ 

Anmeld Citér

28. august 2015

Kløver

Jeg bruger ikke det med at kysse på munden, har dog ikke afvist børnene de få gange de ville give mig en mysser. Men de får masser af kys, på kinderne osv osv. Vi nuldrer næser osv.  Synes sagtens ungerne får en masse kærlighed selvom de ikke får kys på munden, men ser ikke noget forkert i andre gør det, og kan ikke se det seksuelle aspekt i det, det er jo børn ! 

Anmeld Citér

28. august 2015

modesty

Tutter92 skriver:

Selvfølgelig er det okay at kysse sine børn på munden. Det er hyggeligt og kærligt og på ingen måde seksuelt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.