iih, jeg ville i hvert fald blive straffet, hvis det var. Jeg kysser altså min prinsesse 100.0000 gange om dagen !!! Hun kommer da også selv over til mig og kysser mig. Så har hun det med at komme og spørgeer om hun må få et laaaaaaaaaaangt kys, det får hun så, og hvis hun ikke mener det er langt nok, så vil hun have et nyt kys !!!

...
- I dags Danmark, er alt forkert! Lige meget hvad man gør, er det frastødende! Syntes simelthen det er for langt ude! Det er børn vi snakker om, der skal have masser af omsorg, kærlighed og godhed! De skal føle sig specielle! Og det gør de bestemt ikki, hvis man ignorere dem/ikke viser dem at man holder af dem!
- Det er hvad folk selv gør det til, hvis man ser det som noget seksuelt, så er man altså ikke helt i orden selv! Så må man til at spænde hjelmen og tænke sig om en ekstre gang!
Bliver så vred over at nogle kan se på det, på den måde! Det er virkelig forkert! Især da man taler om voksne mennesker! Self skal man respektere hvis barnet ikke ønsker det, vender hovedet eller siger noget med at vedkommende ikke vil have at mor/far kysser.
Men hvis barnet intet siger, så kys da løs (self med måde). Mormor kys er der ingen der er døde af! 

Anmeld
Citér