Kysse børn på munden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2015

Bshizzle

Mine børn ELSKER og få mys på munden.. Og endnu bedre... Jeg elsker at mysse dem! 

Den ældste på snart 10 år kan til tider godt kigge rundt inden han mysser mig farvel på skolen  Og det er helt fint.. 

Jeg stopper ikke med at mysse dem før den dag de selv gir udtryk for det 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2015

Ciss

Zicla skriver:

Man må snart ikke noget med sine børn snart..

Jeg kysser mine børn hver dag, både godnat, godmorgen og spontant. Og det har ikke noget med sex at gøre.... Vil mine børn ikke kysse mig, er det også helt i orden. 

Selvfølgelig skal de kysses, for så mener jeg at man ikke elsker sine børn nok... Hvad er det for noget at sige at det sender et signal for børnene at det kan være sexualt... Helt ærligt...

Jeg kysser ikke mine børn på munden og har aldrig gjort det. Det er slet ikke en naturlig ting for mig at gøre. Jeg tror ikke på din konklution om, at man så ikke elsker sine børn nok.

Jeg kysser dem på kinden og på panden og på hånden osv. Bare ikke på munden.

Anmeld Citér

28. august 2015

Kay

Jeg tror rigtig meget det kommer an på hvad man personligt ligger i et kys her hjemme er kys = kærlighed. Og ikke noget sexuelT overhovedet 

og jeg kysser min mand og mine børn hver dag! Og det bliver jeg ved med så længe de vil kysses

Anmeld Citér

28. august 2015

Bella&Lina

Jeg kysser mine børn! Alle steder  på munden, på panden, på kinderne, på fødderne og tæerne (baby) , på maven , på hovedet...... Elsker de små Mennekser jeg og min mand har skabt, og elsker og mysse på dem og de elsker det også  indtil de bliver ældre og blufærdige og synes det pinligt, så får de kys hver dag 

Anmeld Citér

28. august 2015

Anonym

Jeg kysser mine børn på munden, og vil jeg fortsætte med uanset hvad alle andre synes  sådan er jeg selv vokset op, og derfor er det en helt naturlig ting for mig at "føre videre". 

Kan intet forkert se i at man viser sine børn man elsker dem, nogle gør det ved at give et kram, andre ved at kysse på kind og nogle helt tredje ved at gøre det på munden 

i min verden er det forkert at seksualisere børn på den måde. Det får mig til at tænke mit, om de folk der ser sådan på det 

Anmeld Citér

28. august 2015

loop

Tutter92 skriver:

Undskyld mig hvis andre har skrevet om dette emne. Så har jeg bare ikke set det

Nu har jeg læst og hørt om dette i medierne, at det er forkert at kysse sine børn på munden fordi nogle mener at børnene bliver seksuelt forvirrede, og kunne faktisk godt tænke mig at høre mødrenes mening omkring dette.

Jeg kan godt starte selv.

Jeg mener IKKE at der er noget forkert i at kysse sit barn på munden, men det kommer også an på hvordan man gør det. Personligt kysser jeg altid min søn godmorgen og godnat. I løbet af dagen kan jeg da også kysse ham fordi jeg elsker ham så højt. Den dag han skubber mig væk eller drejer hovedet eller på anden måde selv siger fra, respekterer jeg selvfølgelig at det ikke er noget han gider.  

Hvor har du hørt/læst. Det? Det er nemlig gået min næse forbi evt et link?

Selvfølgelig må man kysse sine børn på munden, så længe de selv vil. Mine to teenagere vil pt ikke kysse, kun kramme og det skal selvfølgelig respekteres. Men min datter på 8 kysser jeg stadig på kinden og munden, og hun gør det også spontant på mig i forbindelse med kram.

Anmeld Citér

28. august 2015

Witt

iih, jeg ville i hvert fald blive straffet, hvis det var. Jeg kysser altså min prinsesse 100.0000 gange om dagen !!! Hun kommer da også selv over til mig og kysser mig. Så har hun det med at komme og spørgeer om hun må få et laaaaaaaaaaangt kys, det får hun så, og hvis hun ikke mener det er langt nok, så vil hun have et nyt kys !!!  ...

- I dags Danmark, er alt forkert! Lige meget hvad man gør, er det frastødende! Syntes simelthen det er for langt ude! Det er børn vi snakker om, der skal have masser af omsorg, kærlighed og godhed! De skal føle sig specielle! Og det gør de bestemt ikki, hvis man ignorere dem/ikke viser dem at man  holder af dem!

- Det er hvad folk selv gør det til, hvis man ser det som noget seksuelt, så er man altså ikke helt i orden selv! Så må man til at spænde hjelmen og tænke sig om en ekstre gang!

Bliver så vred over at nogle kan se på det, på den måde! Det er virkelig forkert! Især da man taler om voksne mennesker! Self skal man respektere hvis barnet ikke ønsker det, vender hovedet eller siger noget med at vedkommende ikke vil have at mor/far kysser.

Men hvis barnet intet siger, så kys da løs (self med måde). Mormor kys er der ingen der er døde af!

Anmeld Citér

28. august 2015

Tutter92

loop skriver:

Hvor har du hørt/læst. Det? Det er nemlig gået min næse forbi evt et link?

Selvfølgelig må man kysse sine børn på munden, så længe de selv vil. Mine to teenagere vil pt ikke kysse, kun kramme og det skal selvfølgelig respekteres. Men min datter på 8 kysser jeg stadig på kinden og munden, og hun gør det også spontant på mig i forbindelse med kram.

http://www.b.dk/nationalt/amerikansk-psykolog-advarer-mod-at-kysse-sine-boern-paa-munden

http://www.mx.dk/nyheder/global/story/18363152

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/dansk-laege-efter-boernekys-advarsel-boern-faar-sexproblemer-og-spiseforstyrrelser/5697173

Anmeld Citér

28. august 2015

Patriark

Det er den mest basale tilknytningshandling man kan udføre. Det er så primalt og forbundet med hengivenhed, at jeg ikke rummer tanken om forældre der ikke kysser deres børn på munden.

Hvis man ikke kysser sine børn på munden, er jeg af den overbevisning at der må være et følelsesmæssigt efterslæb eller en psykiatrisk overbygning der ikke er taget hånd om.

Fordømmende, ja. Karikeret, måske. Men det er altså min overbevisning.

Anmeld Citér

28. august 2015

Loa

Kunne ikke drømme om ikke at kysse min datter. Kysser hende på munden, kinden og panden og ville aldrig nogensinde forbinde det med noget som helst andet 

Så længe hun intet har imod det, så fortsætter jeg

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.