Voksi eller lift? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2015

Babydrøm

Stivdie skriver:

Vi har brugt lift til Amalie de første næsten 9 måneder, og i vinterhalvåret har vi en sovepose fra Babysam til ca. 400 kr, som vi lagde i. Nu er hun vokset fra liften, men fortsætter med at bruge soveposen så længe hun ligger i barnevogn. 

Det lyder rigtig godt Hvilken sovepose er det?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2015

anna111

Profilbillede for anna111
Babydrøm skriver:

Jeg kan godt se, at begge ting er gode til forskellige behov Vi beholder liften og så køber vi måske en voksi eller en anden billigere model   

Har også fået af vide at pladen skal fjernes, når barnet skal sove i voksi, da den er for hård og det giver risiko for fladt baghoved. 

Ja pladen er ret hård i den orginale voksi 

Den jeg har købt syntes jeg ikke er hård nede i tror ikke baby er tung nok til at kunne presse sig ned til pladen 

Anmeld Citér

23. august 2015

Babydrøm

anna111 skriver:

Ja pladen er ret hård i den orginale voksi 

Den jeg har købt syntes jeg ikke er hård nede i tror ikke baby er tung nok til at kunne presse sig ned til pladen 

Okay godt at høre. Men ellers må pladen jo bare fjernes, når baby skal sove i den  

Det er OUH der har sagt det ik er godt for babyens baghoved, sagde de i babysam. 

Anmeld Citér

25. august 2015

Wiilliam

Babydrøm skriver:

Hej allesammen

Nu spørger jeg igen om jeres erfaring  

Vi har bestilt en Emmaljunga barnevogn med lift, men så slog det mig, er det bedre og smartere med en voksi? Hvad synes I?

Kan en voksi ikke bruges i længere tid?

Kan en voksi ikke bruges i barnevognen istedet for en lift? 

Ved heller ik om det er for sent at ringe og spørge babysam om vi kan få en voksi istedet for en lift..   Men det skader jo ikke at spørge  

Kommer lidt and på det barn der kommer ud. Min søn fx er meget varm og kunne ikk hold ud og ligge i en voki.

Han har altid ligge i liften. 

Anmeld Citér

26. august 2015

Babydrøm

Wiilliam skriver:

Kommer lidt and på det barn der kommer ud. Min søn fx er meget varm og kunne ikk hold ud og ligge i en voki.

Han har altid ligge i liften. 

Ja det er jo også det  

Men vi har besluttet at holde os til liften og så får vi at se om vi får brug for en voksi eller ej 

Anmeld Citér

27. august 2015

Linkaa

Babydrøm skriver:

Hej allesammen

Nu spørger jeg igen om jeres erfaring  

Vi har bestilt en Emmaljunga barnevogn med lift, men så slog det mig, er det bedre og smartere med en voksi? Hvad synes I?

Kan en voksi ikke bruges i længere tid?

Kan en voksi ikke bruges i barnevognen istedet for en lift? 

Ved heller ik om det er for sent at ringe og spørge babysam om vi kan få en voksi istedet for en lift..   Men det skader jo ikke at spørge  

Jeg bruger begge dele - synes de supplerer hinanden godt... Voksi kan bruges meget længere de lift, men lidt er rart når de er helt små og skal have mindre plads at sove på i seng osv

Anmeld Citér

27. august 2015

Babydrøm

Linkaa skriver:

Jeg bruger begge dele - synes de supplerer hinanden godt... Voksi kan bruges meget længere de lift, men lidt er rart når de er helt små og skal have mindre plads at sove på i seng osv

Ja det er der vist en del der gør, forstår jeg godt  Ja det kan voksi jo, bruges i længere tid, ender nok med at vi også køber sådan en  men starter med liften Vi har en babynest til seng mm. 

Anmeld Citér

27. august 2015

2721

Jeg har termin 8 dec og har valgt voksiepose, med bæreplade og ingen lift. Brugte lift minimalt sidst og er hverken til cafe besøg eller de vilde ture rundt til familie og venner, men har en 5 årig som også er hjemme, så vi kommer til at skulle en del ud, legeplads ect og så handler jeg altid til fods, ellers køre kæresten alene, så forstiller mig ikke vi kommer til at mangle en lift

Anmeld Citér

27. august 2015

Babydrøm

2721 skriver:

Jeg har termin 8 dec og har valgt voksiepose, med bæreplade og ingen lift. Brugte lift minimalt sidst og er hverken til cafe besøg eller de vilde ture rundt til familie og venner, men har en 5 årig som også er hjemme, så vi kommer til at skulle en del ud, legeplads ect og så handler jeg altid til fods, ellers køre kæresten alene, så forstiller mig ikke vi kommer til at mangle en lift

Det var også det vi havde tænkt på, men nu bliver det lift og måske en voksi

I babysam sagde de at OUH havde frarådet en voksi med bæreplade, når de små babyer sov, pga. risikoen for fladt baghoved, pga. den hårde plade. 

Anmeld Citér

27. august 2015

2721

Babydrøm skriver:

Det var også det vi havde tænkt på, men nu bliver det lift og måske en voksi

I babysam sagde de at OUH havde frarådet en voksi med bæreplade, når de små babyer sov, pga. risikoen for fladt baghoved, pga. den hårde plade. 

Interessant.

det må jeg da lige kigge på.

min søn har aldrig døjet med hans hovedform og jeg har brugt det samme til ham om må ærligt indrømme at vores voksi, som også har madras i er bløder en del lift jeg ha de til min søn(nu lå han jo som skrevet minimalt i den, men igen er også en af de mødre der fra start af lod min søn sove med hovedpude

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.