Voksi eller lift? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2015

Babydrøm

Jegkiggerpåfugle skriver:

Min dreng er var en lille kort baby så han lå i sin lift i 8 mdr - så vi har virkelig været glade for liften, først efter de 8 mdr kom han over i en voksi pose og den ligger han i om vinteren - så jeg har altså stemt lift 

Okay, det kan jeg godt se Men han kunne vel godt have ligget i en voksi istedet for eller? hvis man ønskede det

Har købt en babynest, hun kommer til at sove i herhjemme

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2015

Babydrøm

Babyuniverset.dk skriver:

Jeg havde også begge dele. Men hvis jeg skulle vælge mellem lift og Voksipose, så ville jeg helt klart vælge voksien :-) 

Min søn blev hurtigt lang, så han kunne ikke ligge i liften ret længe.

Hvis det har interesse, så har jeg lavet en guide til voksipose:

http://babyuniverset.dk/voksipose/

Okay, det er også det jeg tænker med liften, det lyder ik som om den kan bruges så længe, så burde en voksi jo være bedre, især hvis den erstatter liften  

Tak, tjekker linket  

Anmeld Citér

21. august 2015

Julemusen

Babydrøm skriver:

Okay, kan godt se at du har brugt begge på gode måder, så de begge er uundværlige Vi har købt en babynest, så den vil hun sove i hjemme, men kan godt se det gode ved liften ved besøg hos andre og i mødregruppe mm.

Jeg har termin i december, så det er jo vinter, men hun burde vel kunne holde varmen i lift med dyne og varm dragt på? Hvis vi ik køber en voksi. 

Med en Flyverdragt, futter, hue og vanter kan den lille godt holde varmen i luften med en vinterdyne. Men mine unger skreg når de skulle have så meget tøj på. Og en voksi kan de passe længe mens du skal ud og investere i Flyverdragter i de første størrelser, hvilket godt kan være dyrt. I bilen har vi altid brugt fleechheldragt da de bliver for varme når bilen bliver opvarmet. Så jeg har faktisk ingen flyverdragter før oppe i størrelsen hvor de kan gå. 

Anmeld Citér

21. august 2015

Babydrøm

Mortilen skriver:

Jeg har stemt lift, vores søn er en varm dreng og han bliver gennemblødt af sved hvis han ligger i en voksi. 

Okay, det kan jeg godt se, og ved vi jo heller ik før hun er her, jeg har termin til december Men ja så er det jo helt sikkert bedst med en lift, hvis hun er en varm pige  

Anmeld Citér

21. august 2015

Babydrøm

anna111 skriver:

Lige et lille side info 

Babysam sælger ikke voksi mere da de har mistet licensen på dette har jeg fået af vide 

Så vis du vil have orginal voksi skal du i ønskebørn eller kære børn 

Eller nettet 

Okay rart at vide Ved ik så meget om voksi, så ved ik om det skal være en original, men godt at vide Men lyder underligt de kan miste en licens. 

Anmeld Citér

21. august 2015

Babydrøm

De3Guldklumper skriver:

Til de 2 store har jeg aldrig haft voksi men kun lift. Det har fungeret rigtig fint og i de kolde perioder har de bare fået ekstra tøj på ud og sove. 

Her til nr 3 har jeg haft voksi også og jeg må sige at så snart de er ude af liften så er den altså guld værd. Det er så nemt at putte dem uden at skulle tænke på om de kan holde varmen og om de har fået nok tøj på  

Okay det lyder godt Men tænkte om en voksi ikke kan erstatte liften, helt fra de er nyfødt?  

Anmeld Citér

21. august 2015

Babydrøm

Kitty-Katten skriver:

Med en Flyverdragt, futter, hue og vanter kan den lille godt holde varmen i luften med en vinterdyne. Men mine unger skreg når de skulle have så meget tøj på. Og en voksi kan de passe længe mens du skal ud og investere i Flyverdragter i de første størrelser, hvilket godt kan være dyrt. I bilen har vi altid brugt fleechheldragt da de bliver for varme når bilen bliver opvarmet. Så jeg har faktisk ingen flyverdragter før oppe i størrelsen hvor de kan gå. 

Ja det lyder også som meget tøj de så skal have på, og meget nemmere, hvis de bare kan lægges ned i voksi, uden overtøj? Ja det løber jo også op, med flyverdragter. 

Vil du så hellere købe en voksi end liften? har termin til december  

Og en lille fleecedragt til bilture er jo også nemmere end de tykke flyverdragter  

Anmeld Citér

21. august 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Mit barn er født i december. Vi brugte udelukkende liften. Hun er også et varmt barn. Men vi var glade for liften dejligt nemt når vi skulle ud. 

Vi har så købt voksipose senere hen, så hun kan bruge den, når det bliver køligere. Min datter sparker nemlig dynen af nu, så synes det er rart at hun er pakket ind  

Anmeld Citér

21. august 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Babydrøm skriver:

Okay, det lyder godt  

Jeg har termin til december, så det er jo vinter. Hjemme og indenfor vil hun sove i hendes babynest. Men liften lyder god når vi er på besøg mm. men tænkte at der kunne voksi sagtens erstatte liften, også i barnevognen, især når der kan sættes en plade i. 

Det lyder smart at de ik behøver ekstra overtøj på i voksi  

Jeg vil nok mene at du godt kan nøjes med voksien så. Min datter sov aldrig ret længe af gangen (udover om natten) når hun sov i liften, men så snart hun kom i voksien tog hun 3 timer hver gang hun skulle sove, fordi hun altid har været meget glad for at være omsluttet på den måde voksien er lukket omkring hende

Anmeld Citér

21. august 2015

De3Guldklumper

Babydrøm skriver:

Okay det lyder godt Men tænkte om en voksi ikke kan erstatte liften, helt fra de er nyfødt?  

Det kan den sagtens. Så skal du bare ha bæreplade i kender flere som kun har haft voksi. Jeg synes dog det har været dejlig med liften så i den spæde periode ville jeg (hvis jeg skulle ha flere unger) stadig vælge liften til. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.