Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jegkiggerpåfugle skriver: Jo det kunne han sagtens, men jeg tror det er en smagssag og det er SÅ meget nemmere med en lift, end en voksi pose - liften havde vi også med til at slæbe alt i vi har også en babynest og har været virkelig glad for vores så håber i får ligeså meget glæde af den
Jo det kunne han sagtens, men jeg tror det er en smagssag og det er SÅ meget nemmere med en lift, end en voksi pose - liften havde vi også med til at slæbe alt i
vi har også en babynest og har været virkelig glad for vores så håber i får ligeså meget glæde af den
Okay det kan jeg godt se Måske bliver det bare liften, nu er den jo også bestilt svært med alle de svære beslutninger
Godt at høre, har også hørt en masse godt om babynesten, så håber også vi bliver rigtig glade for den
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Diosa85 skriver: Nu er Tobias jo født her i sommeren så jeg bruger babynest i liften. Men har en voksipose til når der bliver koldt til ham.
Nu er Tobias jo født her i sommeren så jeg bruger babynest i liften. Men har en voksipose til når der bliver koldt til ham.
Okay det lyder godt og som en god ide med voksi når det bliver koldt Troede ik en babynest kunne være i en lift
Kitty-Katten skriver: Ja kun tøj og muligvis en hue efter hvor varmt barnet er. Mine børn har altid sovet bedre i voksien end i liften Nu er mine børn fra oktober, januar og februar og ville ikke kunne undvære min voksi. Liften kunne altid være byttet ud med en vugge eller lignende.
Ja kun tøj og muligvis en hue efter hvor varmt barnet er. Mine børn har altid sovet bedre i voksien end i liften
Nu er mine børn fra oktober, januar og februar og ville ikke kunne undvære min voksi. Liften kunne altid være byttet ud med en vugge eller lignende.
Okay det lyder super godt, især med bedre søvn, men også med mindre tøj på i voksi
Den lyder også super god og smart med en voksi Hvor er det svært, der er også mange herinde, der synes liften klart er bedst i starten, hmm.. Ved ik hvad vi skal vælge
modesty skriver: Vi havde voksi og lift og jeg vil KLART anbefale voksien (vi brugte stort set ikke liften). Specielt da vores var vinterbarn (fra oktober), og hvis man kom hjem og han sov, kunne man tage ham med ind og bare lige åbne voksien hvis det blev for varmt - i stedet for at skulle have ham ud af alt muligt varmt tøj som han helt sikkert ville vågne af. Den er praktisk på rigtig mange måder - vi brugte den også som kørepose i klapvogn da han blev større.
Vi havde voksi og lift og jeg vil KLART anbefale voksien (vi brugte stort set ikke liften). Specielt da vores var vinterbarn (fra oktober), og hvis man kom hjem og han sov, kunne man tage ham med ind og bare lige åbne voksien hvis det blev for varmt - i stedet for at skulle have ham ud af alt muligt varmt tøj som han helt sikkert ville vågne af. Den er praktisk på rigtig mange måder - vi brugte den også som kørepose i klapvogn da han blev større.
Godt at høre Ja voksi lyder så meget bedre og mere smart end en lift Men mange herinde synes liften er bedst, men synes voksi lyder smart og bedre og især når den også fås med bæreplade i Synes det er svært.. Ved heller ik om vi kan nå at lave bestillingen om, men kan jo altid spørge hvis det er hvor er det svært..
Brugte I den i barnevognen istedet for liften eller?
Smart I kunne bruge den i klapvognen senere
Tænker bare den er bedre og smartere end en lift, mere brugervenlig og kan bruges i lang tid
Babydrøm skriver: Okay det lyder godt og som en god ide med voksi når det bliver koldt Troede ik en babynest kunne være i en lift
Dem min mor syr er på størrelse med lift så de kan være deri. Super smart
Babydrøm skriver: Godt at høre Ja voksi lyder så meget bedre og mere smart end en lift Men mange herinde synes liften er bedst, men synes voksi lyder smart og bedre og især når den også fås med bæreplade i Synes det er svært.. Ved heller ik om vi kan nå at lave bestillingen om, men kan jo altid spørge hvis det er hvor er det svært.. Brugte I den i barnevognen istedet for liften eller? Smart I kunne bruge den i klapvognen senere Tænker bare den er bedre og smartere end en lift, mere brugervenlig og kan bruges i lang tid
Ja, vi brugte den både i barnevognen i stedet for lift, og i klapvognen.
Vi købte vores brugt på dba.dk for 500 kr. - et af de bedste køb vi gjorde.
modesty skriver: Ja, vi brugte den både i barnevognen i stedet for lift, og i klapvognen. Vi købte vores brugt på dba.dk for 500 kr. - et af de bedste køb vi gjorde.
Hvor smart Synes altså den lyder rigtig god
Godt at høre
Den er osse rigtig smart jeg snakkede lige med manden om hvad han ville vælge og han ville klart vælge lift for når man er ude og besøge folk fx og man sidder inden for bliver det alt alt for varmt at ligge i voksi og liften er bare et godt sted at have den lille liggende da den skærmer lidt når de skal sove.
Men voksi er til gængel smart da den holder varm uden for og kan bruges meget længere så jeg vil sige begge dele
Vi har brugt lift til Amalie de første næsten 9 måneder, og i vinterhalvåret har vi en sovepose fra Babysam til ca. 400 kr, som vi lagde i. Nu er hun vokset fra liften, men fortsætter med at bruge soveposen så længe hun ligger i barnevogn.
anna111 skriver: Den er osse rigtig smart jeg snakkede lige med manden om hvad han ville vælge og han ville klart vælge lift for når man er ude og besøge folk fx og man sidder inden for bliver det alt alt for varmt at ligge i voksi og liften er bare et godt sted at have den lille liggende da den skærmer lidt når de skal sove. Men voksi er til gængel smart da den holder varm uden for og kan bruges meget længere så jeg vil sige begge dele
Jeg kan godt se, at begge ting er gode til forskellige behov Vi beholder liften og så køber vi måske en voksi eller en anden billigere model
Har også fået af vide at pladen skal fjernes, når barnet skal sove i voksi, da den er for hård og det giver risiko for fladt baghoved.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128