Voksi eller lift? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Lift eller voksi?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.013 visninger
61 svar
37 synes godt om
21. august 2015

Babydrøm

Hej allesammen

Nu spørger jeg igen om jeres erfaring  

Vi har bestilt en Emmaljunga barnevogn med lift, men så slog det mig, er det bedre og smartere med en voksi? Hvad synes I?

Kan en voksi ikke bruges i længere tid?

Kan en voksi ikke bruges i barnevognen istedet for en lift? 

Ved heller ik om det er for sent at ringe og spørge babysam om vi kan få en voksi istedet for en lift..   Men det skader jo ikke at spørge  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2015

Julemusen

Babydrøm skriver:

Hej allesammen

Vi har bestilt en Emmaljunga barnevogn med lift, men så slog det mig, er det bedre og smartere med en voksi? Hvad synes I?

Ved heller ik om det er for sent at ringe og spørge babysam om vi kan få en voksi istedet for en lift..   Men det skader jo ikke at spørge  

Jeg har begge dele og ville ikke kunne undvære nogen af delene. Liften blev brugt når jeg var rundt i mødregruppen, til at sove i indenfor så den lille kunne være hvor vi var og når vi var på besøg ved familie. Voksien blev brugt i barnevognen fra oktober til april indtil barnet ikke sov i barnevognen med ved 2-3 års alderen i dagpleje. Begge dele er genbrugt til lillebror og vil blive brugt igen til den næste der kommer til februar. Her har jeg købt en ny voksi med bæreplade, da jeg skal have den lille med ind og hente de andre i børnehaven og dagplejen. Så er den nem at løfte med ind. Og min den mellemste bruger stadigvæk sin når den næste kommer. 

Anmeld Citér

21. august 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg har/har haft begge dele. 

De første 4 måneder sov hun hovedsagligt indenfor i liften. Nu er hun sommerbarn, så en voksi havde været alt for varm i starten, så der var jeg meget glad for liften. Da hun blev 4 mdr købte jeg en voksi med plade og sommerdyne til. Og den har jeg brugt lige siden!

Den erstattede liften rigtig godt mens pladen var i, så det var lige til bare at løfte hende ud ad barnevognen. Nu bruger jeg den i barnevognen i weekender og ferier + sygedage, når hun skal sove hjemme. På varme dage nøjes jeg med at lægge den løst over hende uden at binde den og på lidt køligere dage bliver den bundet godt ind. Og så er rigtig glad for ikke at behøve at bekymre mig sådan i forhold til for meget/for lidt tøj, fordi der stort set intet overtøj skal til, selv om vinteren

Anmeld Citér

21. august 2015

Jegkiggerpåfugle

Min dreng er var en lille kort baby så han lå i sin lift i 8 mdr - så vi har virkelig været glade for liften, først efter de 8 mdr kom han over i en voksi pose og den ligger han i om vinteren - så jeg har altså stemt lift 

Anmeld Citér

21. august 2015

Mette - Babyuniverset.dk

Jeg havde også begge dele. Men hvis jeg skulle vælge mellem lift og Voksipose, så ville jeg helt klart vælge voksien :-) 

Min søn blev hurtigt lang, så han kunne ikke ligge i liften ret længe.

Hvis det har interesse, så har jeg lavet en guide til voksipose:

http://babyuniverset.dk/voksipose/

Anmeld Citér

21. august 2015

Mitlivsommooor

Babydrøm skriver:

Hej allesammen

Jeg har stemt lift, vores søn er en varm dreng og han bliver gennemblødt af sved hvis han ligger i en voksi. 

Anmeld Citér

21. august 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Lige et lille side info 

Babysam sælger ikke voksi mere da de har mistet licensen på dette har jeg fået af vide 

Så vis du vil have orginal voksi skal du i ønskebørn eller kære børn 

Eller nettet 

Anmeld Citér

21. august 2015

Babydrøm

Kitty-Katten skriver:

Jeg har begge dele og ville ikke kunne undvære nogen af delene. Liften blev brugt når jeg var rundt i mødregruppen, til at sove i indenfor så den lille kunne være hvor vi var og når vi var på besøg ved familie. Voksien blev brugt i barnevognen fra oktober til april indtil barnet ikke sov i barnevognen med ved 2-3 års alderen i dagpleje. Begge dele er genbrugt til lillebror og vil blive brugt igen til den næste der kommer til februar. Her har jeg købt en ny voksi med bæreplade, da jeg skal have den lille med ind og hente de andre i børnehaven og dagplejen. Så er den nem at løfte med ind. Og min den mellemste bruger stadigvæk sin når den næste kommer. 

Okay, kan godt se at du har brugt begge på gode måder, så de begge er uundværlige Vi har købt en babynest, så den vil hun sove i hjemme, men kan godt se det gode ved liften ved besøg hos andre og i mødregruppe mm.

Jeg har termin i december, så det er jo vinter, men hun burde vel kunne holde varmen i lift med dyne og varm dragt på? Hvis vi ik køber en voksi. 

Anmeld Citér

21. august 2015

Babydrøm

MummiT skriver:

Jeg har/har haft begge dele. 

De første 4 måneder sov hun hovedsagligt indenfor i liften. Nu er hun sommerbarn, så en voksi havde været alt for varm i starten, så der var jeg meget glad for liften. Da hun blev 4 mdr købte jeg en voksi med plade og sommerdyne til. Og den har jeg brugt lige siden!

Den erstattede liften rigtig godt mens pladen var i, så det var lige til bare at løfte hende ud ad barnevognen. Nu bruger jeg den i barnevognen i weekender og ferier + sygedage, når hun skal sove hjemme. På varme dage nøjes jeg med at lægge den løst over hende uden at binde den og på lidt køligere dage bliver den bundet godt ind. Og så er rigtig glad for ikke at behøve at bekymre mig sådan i forhold til for meget/for lidt tøj, fordi der stort set intet overtøj skal til, selv om vinteren

Okay, det lyder godt  

Jeg har termin til december, så det er jo vinter. Hjemme og indenfor vil hun sove i hendes babynest. Men liften lyder god når vi er på besøg mm. men tænkte at der kunne voksi sagtens erstatte liften, også i barnevognen, især når der kan sættes en plade i. 

Det lyder smart at de ik behøver ekstra overtøj på i voksi  

Anmeld Citér

21. august 2015

De3Guldklumper

Til de 2 store har jeg aldrig haft voksi men kun lift. Det har fungeret rigtig fint og i de kolde perioder har de bare fået ekstra tøj på ud og sove. 

Her til nr 3 har jeg haft voksi også og jeg må sige at så snart de er ude af liften så er den altså guld værd. Det er så nemt at putte dem uden at skulle tænke på om de kan holde varmen og om de har fået nok tøj på  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.