Fantastisk far men mangler forståelse for behov

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2015

årgang84

Profilbillede for årgang84

Her var det far med hud mod hud der fik vores Nr 1 til at få deres kanone forhold igang. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2015

Anonym trådstarter

årgang84 skriver:

Her var det far med hud mod hud der fik vores Nr 1 til at få deres kanone forhold igang. 

Vi kører også meget hud mod hud herhjemme mellem far og søn så de får et godt tæt forhold der. De nyder det begge til fulde 

Anmeld Citér

11. august 2015

mpr

Anonym skriver:

Hej. 

Jeg ved ikke om jeg har lagt denne tråd rette sted. Men sagen er den at min mand og jeg blev forældre til en dejlig dreng for en uges tid siden. 

Det er tydeligt at min mand så gerne vil sin søn. Han elsker og forguder ham. Men han forstår slet ikke hans signaler. Og prøver jeg at sige til ham at han skal prøve at holde ham på en anden måde, tæt til brystet eller hvad det er nu kan være. Så bliver han sur og frustreret fordi han ikke kan trøste ham. 

Jeg ved godt at det kun er en uge siden og vi er begge første gangsforældre og skal lærer tingene og kende. Men det skærer mig langt ind i mit hjerte når han skriger på den måde og kan se at manden bliver mere og mere stresset og frustreret. Som jo så gør at sønnen bliver endnu mere urolig. 

Manden er samtidig "jaloux" over den tid jeg har med sønnen fordi jeg ammer og vi har derfor lavet den aftale at han sørger for alle bleskift i dagtimerne så det er deres tid sammen. men igen så sidder bleen skævt. 

Han har svært ved at holde ham generelt fordi han er så anspændt og igen, retter man på ham bliver han sur. 

Hvad skal jeg gøre? Han vil så gerne være god til det hele og jeg vil så gerne lærer ham det. Men han tillader det ikke og min søn græder. 

Tror du skal give plads og ikke kommentere medmindre far selv b'er om hjælp. Det er en uge siden og far er stadig fremmed for baby så det kan også være grund til gråd, lad dem lære hinanden at kende uden du ånder ham i nakken. Og skidt med at blen er skæv, hvis han skal sørge for alle ble skift så lære han det nok hurtigt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.